Gå til innhold

Dagbladet: Ukjent antidepressiva med færrest bivirkninger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

UtakknemligDiva

Jeg fikk høre av legen at det er Zoloft som har færrest. Men jeg har bare prøvd Wellbutrin/Bupropion i tillegg, og det er snri mens Zoloft er ssri. 

Har dere prøvd forskjellige ssri og virker de forskjellig?

Endret av UtakknemligDiva
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man skal IKKE bruke ad for bipolar, men stemningsstabiliserende. Kan vel i enkelte tilfeller bruke det under depressive perioder, men det er ikke anbefalt

Anonymkode: 0c99b...4f8

Er bipolar, bruker ad. Bruker det for angst. Går helt greit.

Man blir ikke manisk av alt.

Anonymkode: 580ea...d65

Man skal IKKE bruke ad for bipolar, men stemningsstabiliserende. Kan vel i enkelte tilfeller bruke det under depressive perioder, men det er ikke anbefalt

Hvor har du dette fra?

emilie321

Jeg bruker fast ad for bipolar, ved siden av stemnigsstabiliserende. Fungerer veldig bra og blir dårlig uten.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo.

Dette viser bare at mennesker er opptatt av status og ikke jobben sin. det finnes mange kilder der ute som sier at de med bp1 IKKE skal ha ad, fordi det kan kickstarte en manisk og psykotisk episode

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette viser bare at mennesker er opptatt av status og ikke jobben sin. det finnes mange kilder der ute som sier at de med bp1 IKKE skal ha ad, fordi det kan kickstarte en manisk og psykotisk episode

Les ordet KAN. Vi blir fulgt opp. Livet mitt er bedre da angsten er borte. Det har ført til at jeg kan fjerne ap og redusere stemningstabiliserende.

Eva Sofie

Da jeg forsøkte Seroquel for første gang i 2002, og den var en nykommer på markedet, ble den markedsført som en medisin med nær ingen bivirkninger. Selvsagt rapporteres flere bivirkninger inn jo lengre en medisin har vært i bruk. Og det gjelder også Brintellix og andre nyere medisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...