emilie321 Skrevet lørdag kl 19:12 Del Skrevet lørdag kl 19:12 Holder på å bygge meg opp til å bli sterkere etter mye sykdom og har vært i elendig fysisk form. Føler meg fortsatt I ganske dårlig form selvom den er på vei oppover. Har nå begynt med PT. Første gangen ville han at jeg bla skulle ta markløft med ketelbell og begynte med 6kg. Neste time tok jeg 8kg og nå ville han jeg skulle prøve 10kg. Da 10kg føltes litt for lett, ville han prøve noe annet og så hentet han en hex bar. Uten vekter. Den gikk, men syntes det var tyngre, ikke rart, for den veier 20kg. Greide 10×3. Med den progresjonen jeg har hatt så håper jeg snart å kunne sette på litt vekter. Er det noen av dere som bruker eller har brukt en hex bar? Hvor mye vekt har dere hatt på? Vet en egentlig ikke skal sammenligne seg med andre, bare seg selv. Men har lyst til å ha noe jeg kan strekke meg etter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/491019-hex-bar-noen-som-bruker-den/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.