AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:01 Skrevet mandag kl 20:01 Vi var venner, en periode stod vi hverandre litt nær og hadde mye kontakt i perioder. Så slettet han meg, kanskje pga hans psykiske helse, ikke pga meg. Han tok sitt liv for litt siden, tenkt mye på han etter dette. Han prøvde å få litt kontakt for bare et halvt år siden og jeg skrev jeg ikke kunne. Tenker nå at jeg burde gjort det litt annerledes. Hatt en kjip dag idag, skikkelig blåmandag. Så dukker han opp som venneforslag på Instagram uten at vi har felles venner eller er i tlf lista. Han har bursdag om 2 dager. Er det tilfeldig han dukker opp? Anonymkode: 8983d...3ec 0 Siter
Lillemus Skrevet i går, 04:22 Skrevet i går, 04:22 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi var venner, en periode stod vi hverandre litt nær og hadde mye kontakt i perioder. Så slettet han meg, kanskje pga hans psykiske helse, ikke pga meg. Han tok sitt liv for litt siden, tenkt mye på han etter dette. Han prøvde å få litt kontakt for bare et halvt år siden og jeg skrev jeg ikke kunne. Tenker nå at jeg burde gjort det litt annerledes. Hatt en kjip dag idag, skikkelig blåmandag. Så dukker han opp som venneforslag på Instagram uten at vi har felles venner eller er i tlf lista. Han har bursdag om 2 dager. Er det tilfeldig han dukker opp? Anonymkode: 8983d...3ec Ja, det er tilfeldig, ig vet ikke at han er død. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 06:25 Skrevet i går, 06:25 Lillemus skrev (2 timer siden): Ja, det er tilfeldig, ig vet ikke at han er død. ☺️👍 Anonymkode: 8983d...3ec 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.