AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 Skrevet 27. november 2025 Det har ikke tippet over i angstanfall, men i kveld har jeg kjørt meg helt ned sosialt og mentalt ved å ta ledelse i et opplegg som har med dugnad å gjøre. Sikkert ingen sak for mange andre men jeg kommer hjem og er mentalt helt ødelagt. Klarer ikke finne ut av hva slags følelse jeg har, men det er noe med skyld, skam, redsel, forvirring. Veldig mye forskjellig. Jeg har gjort mitt beste, men går ut av det hele nå og føler ingen lettelse over at det er over - bare engstelse og alle de andre greiene. Tusen samtaler og møter går på repeat i hodet på meg i form av visuelle filmklipp. Det er som en revy av kveldens sosiale fadeser. Og jeg skammer meg, er jeg ganske sikker på. Men kjenner meg veldig overstimulert også, så der blir kanskje bedre i morgen etter søvn. Men hva gjør andre for å roe ned kaoset etter overstimulering? Per nå kan jeg helt klart ikke sove, så det må vente. Uff. Er utrolig lei meg og nesten på gråten, men også rastløs. Anonymkode: d766e...f06 0 Siter
psykedeliker Skrevet 27. november 2025 Skrevet 27. november 2025 Hvorfor tar du på deg oppgaver du ikke mestrer i utgangspunktet? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 Skrevet 27. november 2025 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det har ikke tippet over i angstanfall, men i kveld har jeg kjørt meg helt ned sosialt og mentalt ved å ta ledelse i et opplegg som har med dugnad å gjøre. Sikkert ingen sak for mange andre men jeg kommer hjem og er mentalt helt ødelagt. Klarer ikke finne ut av hva slags følelse jeg har, men det er noe med skyld, skam, redsel, forvirring. Veldig mye forskjellig. Jeg har gjort mitt beste, men går ut av det hele nå og føler ingen lettelse over at det er over - bare engstelse og alle de andre greiene. Tusen samtaler og møter går på repeat i hodet på meg i form av visuelle filmklipp. Det er som en revy av kveldens sosiale fadeser. Og jeg skammer meg, er jeg ganske sikker på. Men kjenner meg veldig overstimulert også, så der blir kanskje bedre i morgen etter søvn. Men hva gjør andre for å roe ned kaoset etter overstimulering? Per nå kan jeg helt klart ikke sove, så det må vente. Uff. Er utrolig lei meg og nesten på gråten, men også rastløs. Anonymkode: d766e...f06 Dusj og sovemedisin. Eventuelt lydbok/rolig musikk. Anonymkode: 6a903...ad6 0 Siter
Vendi Skrevet 27. november 2025 Skrevet 27. november 2025 I slike tilfeller ville jeg tatt en Seroquel. Det roer ned hodet, og hjelper også til med søvn. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. november 2025 Skrevet 27. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har ikke tippet over i angstanfall, men i kveld har jeg kjørt meg helt ned sosialt og mentalt ved å ta ledelse i et opplegg som har med dugnad å gjøre. Sikkert ingen sak for mange andre men jeg kommer hjem og er mentalt helt ødelagt. Klarer ikke finne ut av hva slags følelse jeg har, men det er noe med skyld, skam, redsel, forvirring. Veldig mye forskjellig. Jeg har gjort mitt beste, men går ut av det hele nå og føler ingen lettelse over at det er over - bare engstelse og alle de andre greiene. Tusen samtaler og møter går på repeat i hodet på meg i form av visuelle filmklipp. Det er som en revy av kveldens sosiale fadeser. Og jeg skammer meg, er jeg ganske sikker på. Men kjenner meg veldig overstimulert også, så der blir kanskje bedre i morgen etter søvn. Men hva gjør andre for å roe ned kaoset etter overstimulering? Per nå kan jeg helt klart ikke sove, så det må vente. Uff. Er utrolig lei meg og nesten på gråten, men også rastløs. Anonymkode: d766e...f06 Hørtes krevende ut. Gi deg selv en liten klapp på skuldra. Trenger du å kjøre alle filmklippene? Ellers er det kanskje å gjøre f.eks noe fysisk aktivitet, vet ikke hvilke bevegelser du liker. -Noe motorisk, noe som får fokuset om å samle seg om seg selv. -Noe gøy noe du liker å gjøre for å koble av. 0 Siter
Glitter Skrevet 28. november 2025 Skrevet 28. november 2025 Ville tatt en dusj og lagt meg med lydbok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.