AnonymBruker Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar sofelus skrev (2 minutter siden): ? Jeg sliter litt med å finne ut av dette. Google alvorlig depresjon - symptomer? Anonymkode: 10aa5...f10 0 Siter
sofelus Skrevet 10. januar Forfatter Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Google alvorlig depresjon - symptomer? Anonymkode: 10aa5...f10 Ja,jeg vet men skjonner ikke. Jeg har gått på cipralex i 6 måneder 0 Siter
psykedeliker Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar sofelus skrev (4 minutter siden): ? Jeg sliter litt med å finne ut av dette. Du er nok bare lat, ellers hadde du ikke vært i tvil. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar sofelus skrev (1 minutt siden): Ja,jeg vet men skjonner ikke. Jeg har gått på cipralex i 6 måneder Hvorfor tror du at du er alvorlig deprimert? Anonymkode: 10aa5...f10 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar sofelus skrev (15 minutter siden): ? Jeg sliter litt med å finne ut av dette. Hvordan kan du ikke skjønne det når du ser på symtomene? Anonymkode: 47206...d3a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar 10 minutes ago, psykedeliker said: Du er nok bare lat, ellers hadde du ikke vært i tvil. Skjønner at denne forumtrollingen er artig for deg, men prøv å vær litt ansvarlig også, husk at det er virkelige personer på den andre siden av skjermen også. Anonymkode: edb5c...0bb 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar sofelus skrev (21 minutter siden): Ja,jeg vet men skjonner ikke. Jeg har gått på cipralex i 6 måneder Hva er det du ikke skjønner? Anonymkode: 2bd6f...8c3 0 Siter
psykedeliker Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skjønner at denne forumtrollingen er artig for deg, men prøv å vær litt ansvarlig også, husk at det er virkelige personer på den andre siden av skjermen også. Det er du som troller nå, ellers hadde du lagt frem et saklig motargument til mitt innspill. 0 Siter
Alba Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Jeg vet ikke. Føler meg begge deler her. Kan man både være deprimert og lat samtidig? Føler at livet er slukna og mørkt og alt er ork og slit. 0 Siter
nachnoo Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Lat er mer et personlighetstrekk som er typisk for personen over tid. Som voksen blir man ikke plutselig lat høsten 2025. Depresjon innebærer en klar negativ endring fra hvordan man var tidligere. 0 Siter
sofelus Skrevet 10. januar Forfatter Skrevet 10. januar Jeg klarer ikke gjøre noe mer nesten, og har ekstremt høyt søvnbehov. Klarer nesten ikke å vare våken og finner ingen glede i noe. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar sofelus skrev (21 minutter siden): Jeg klarer ikke gjøre noe mer nesten, og har ekstremt høyt søvnbehov. Klarer nesten ikke å vare våken og finner ingen glede i noe. Hvorfor skrev du ikke dette i første innlegg? 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Det er i alle fall symptomer på depresjon, særlig om dette ikke er deg til vanlig. Og det er heller ikke så uvanlig å tvile på om det er latskap man bare kan ta seg sammen fra. Jeg synes det er verdt å diskutere med fastlegen, som ev. kan henvise deg videre og starte opp behandling hvis konklusjonen er at det skyldes depresjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar De som er late orker ikke rydde, vaske, betale regninger, gå ut med søpla. Altså gjøre kjedelige ting. Mens de som er reelt deprimerte de orker verken de kjedelige tingene eller morsomme ting som å treffe venner, trene, ut på byen osv. Anonymkode: e038a...859 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): De som er late orker ikke rydde, vaske, betale regninger, gå ut med søpla. Altså gjøre kjedelige ting. Mens de som er reelt deprimerte de orker verken de kjedelige tingene eller morsomme ting som å treffe venner, trene, ut på byen osv. Anonymkode: e038a...859 Dette stemmer nok ikke helt. Man kan være reelt deprimert og fortsatt gjøre aktiviteter man vet gir en noe positivt. Anonymkode: 10aa5...f10 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.