sofelus Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden ? Jeg sliter litt med å finne ut av dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden sofelus skrev (2 minutter siden): ? Jeg sliter litt med å finne ut av dette. Google alvorlig depresjon - symptomer? Anonymkode: 10aa5...f10 0 Siter
sofelus Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Google alvorlig depresjon - symptomer? Anonymkode: 10aa5...f10 Ja,jeg vet men skjonner ikke. Jeg har gått på cipralex i 6 måneder 0 Siter
psykedeliker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden sofelus skrev (4 minutter siden): ? Jeg sliter litt med å finne ut av dette. Du er nok bare lat, ellers hadde du ikke vært i tvil. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden sofelus skrev (1 minutt siden): Ja,jeg vet men skjonner ikke. Jeg har gått på cipralex i 6 måneder Hvorfor tror du at du er alvorlig deprimert? Anonymkode: 10aa5...f10 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden sofelus skrev (15 minutter siden): ? Jeg sliter litt med å finne ut av dette. Hvordan kan du ikke skjønne det når du ser på symtomene? Anonymkode: 47206...d3a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 10 minutes ago, psykedeliker said: Du er nok bare lat, ellers hadde du ikke vært i tvil. Skjønner at denne forumtrollingen er artig for deg, men prøv å vær litt ansvarlig også, husk at det er virkelige personer på den andre siden av skjermen også. Anonymkode: edb5c...0bb 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden sofelus skrev (21 minutter siden): Ja,jeg vet men skjonner ikke. Jeg har gått på cipralex i 6 måneder Hva er det du ikke skjønner? Anonymkode: 2bd6f...8c3 0 Siter
psykedeliker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skjønner at denne forumtrollingen er artig for deg, men prøv å vær litt ansvarlig også, husk at det er virkelige personer på den andre siden av skjermen også. Det er du som troller nå, ellers hadde du lagt frem et saklig motargument til mitt innspill. 0 Siter
Alba Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jeg vet ikke. Føler meg begge deler her. Kan man både være deprimert og lat samtidig? Føler at livet er slukna og mørkt og alt er ork og slit. 0 Siter
nachnoo Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Lat er mer et personlighetstrekk som er typisk for personen over tid. Som voksen blir man ikke plutselig lat høsten 2025. Depresjon innebærer en klar negativ endring fra hvordan man var tidligere. 0 Siter
sofelus Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Jeg klarer ikke gjøre noe mer nesten, og har ekstremt høyt søvnbehov. Klarer nesten ikke å vare våken og finner ingen glede i noe. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden sofelus skrev (21 minutter siden): Jeg klarer ikke gjøre noe mer nesten, og har ekstremt høyt søvnbehov. Klarer nesten ikke å vare våken og finner ingen glede i noe. Hvorfor skrev du ikke dette i første innlegg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.