AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Denne dømmingen av mennesker er så usmakelig. Anonymkode: 83776...9b8 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden frosken skrev (13 minutter siden): Enten dette stemmer eller ikke, så mener jeg det er uetisk å publisere dette uten Jaglands samtykke. Det er et argument jeg kan se. Samtidig er Jagland en person med svært høy offentlig profil som har hatt og har mye makt. Man kan argumentere for at alt som påvirker hans evne til å svare for seg eller delta i rettsprosessen har offentlig interesse. I tillegg var ryktene der allerede, slik at faktabasert rapportering gjennom redaktørstyrte medier kan motvirke spekulasjoner i sosiale medier. Det er nok ikke usannsynlig at dette ender hos PFU, men jeg tror ikke utfallet er gitt. 0 Siter
frosken Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Drømmeautomat skrev (2 minutter siden): Det er et argument jeg kan se. Samtidig er Jagland en person med svært høy offentlig profil som har hatt og har mye makt. Man kan argumentere for at alt som påvirker hans evne til å svare for seg eller delta i rettsprosessen har offentlig interesse. I tillegg var ryktene der allerede, slik at faktabasert rapportering gjennom redaktørstyrte medier kan motvirke spekulasjoner i sosiale medier. Det er nok ikke usannsynlig at dette ender hos PFU, men jeg tror ikke utfallet er gitt. Jeg mener at påstanden om selvmordsforsøk er irrelevant, men at det muligens kan forsvares å skrive om at han er innlagt på sykehus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.