Gå til innhold

Jagland innlagt etter selvmordsforsøk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne dømmingen av mennesker er så usmakelig. 

Anonymkode: 83776...9b8

Videoannonse
Annonse
Drømmeautomat
Skrevet
frosken skrev (13 minutter siden):

Enten dette stemmer eller ikke, så mener jeg det er uetisk å publisere dette uten Jaglands samtykke. 

Det er et argument jeg kan se. Samtidig er Jagland en person med svært høy offentlig profil som har hatt og har mye makt. Man kan argumentere for at alt som påvirker hans evne til å svare for seg eller delta i rettsprosessen har offentlig interesse. I tillegg var ryktene der allerede, slik at faktabasert rapportering gjennom redaktørstyrte medier kan motvirke spekulasjoner i sosiale medier.

Det er nok ikke usannsynlig at dette ender hos PFU, men jeg tror ikke utfallet er gitt.

Skrevet
Drømmeautomat skrev (2 minutter siden):

Det er et argument jeg kan se. Samtidig er Jagland en person med svært høy offentlig profil som har hatt og har mye makt. Man kan argumentere for at alt som påvirker hans evne til å svare for seg eller delta i rettsprosessen har offentlig interesse. I tillegg var ryktene der allerede, slik at faktabasert rapportering gjennom redaktørstyrte medier kan motvirke spekulasjoner i sosiale medier.

Det er nok ikke usannsynlig at dette ender hos PFU, men jeg tror ikke utfallet er gitt.

Jeg mener at påstanden om selvmordsforsøk er irrelevant, men at det muligens kan forsvares å skrive om at han er innlagt på sykehus. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...