Gå til innhold

Marius B Høiby og Nora Haukland.

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet
Osten skrev (12 minutter siden):

Du kunne ikke dra det sinneproblemet litt lengre også da, «MARIUS har et sykelig ubehandlet sinne-og voldsprpblem»

Joda, det kan se slik ut, men det vil jeg være forsiktig med før det foreligger dom. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nicklusheletida skrev (8 minutter siden):

Joda, det kan se slik ut, men det vil jeg være forsiktig med før det foreligger dom. 

Men du er ikke forsiktig med hvordan du selv dømmer Nora. Hun har altså et syklig  oppmerksomhetsbehov

Endret av Osten
Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
Osten skrev (42 minutter siden):

Det ser visst ut at jentene (kvinnene) skal dømmes etter det ytre, hvordan de beveger seg - nei det betyr ikke så mye hva hun derre sier - hun ser jo falsk ut.  Og Marius ser sikkert ut som en rikmannssønn, så da betyr det mye mer det han sier. Han ser jo ikke falsk ut

Du er tydelig en mann🙂nei dømmer ikke etter er hvordan de ser ut. Vi kan se på folk om de er falske av og til da i øynene. Vi damer kan se slikt noe da falskheter fra damer og mannfolk.  

Endret av Krisebærblomsten
Nicklusheletida
Skrevet
Osten skrev (26 minutter siden):

Men du er ikke forsiktig med hvordan du selv dømmer Nora. Hun har altså et syklig  oppmerksomhetsbehov

Ja, det er ikke vanskelig å se.

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (Akkurat nå):

Du er tydelig en mann🙂nei dømmer ikke etter er hvordan de ser ut. Vi kan se på folk om de er falske av og til da i øynene. 

Hvem er «vi»?  Refererer du til kvinner?  jeg er kvinne, og med i «vi-gjengen».  Så flink du er som kan se om andre kvinner er falske  i øynene.  Det klarer ikke jeg. Er ikke så glad i forhåndsdømme heller.

Krisebærblomsten
Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Marius liker og oppmerksomhet. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Du er også flink til å se om folk er normale eller sykelige da.  Og da bare på utseendet

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
Osten skrev (6 minutter siden):

Hvem er «vi»?  Refererer du til kvinner?  jeg er kvinne, og med i «vi-gjengen».  Så flink du er som kan se om andre kvinner er falske  i øynene.  Det klarer ikke jeg. Er ikke så glad i forhåndsdømme heller.

Jeg har slike evner kan se det meste med folk. Vi er  meg og de fleste folk der ute. Lurer ikke meg. 

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)

Nora H vil nok ha litt mer💰

Skrevet (endret)

Uansett om en kvinne har et oppmerksomhetsbehov, så er hun vel ikke rettsløs? Jeg synes det blir for mye fokus i saken på ofrene, på det å plukke fra hverandre deres svakheter. Er de verdige nok til å være offer for voldtekt, eller vold i nære relasjoner?

På den annen side kan Høiby få være så mye drittsekk han bare vil, for det er jo ikke straffbart, eller hva? 

Vel, jeg synes vi må snu på det. Kvinnene i saken kan faktisk være så «dårlige ofre» de bare vil, de må gjerne ha et oppmerksomhetsbehov, være selvopptatte, eller Gud forby ha frivillig sex, ikke omtale opplevelsene som et overgrep, eller være blide etter å ha blitt penetrert i søvne. Dersom han har gjort det skal han dømmes for det uansett. Videre tenker jeg at alle de bevisene som viser at han er en såkalt «drittsekk», kan tale for at han både er i stand til å gjøre disse handlingene og bidra til å svekke hans troverdighet.

Ut fra det som er referert fra rettssaken i media viser han null empati for ofrene. Jeg synes ikke det er formildende at tiltalte viser null empati og snakker dritt om ofrene i retten. Helt uavhengig av hvor «oppmerksomhetssyke» eller «sett inn negativ karakteristikk her» de er. 

Endret av Sokk
Krisebærblomsten
Skrevet
Sokk skrev (19 minutter siden):

Uansett om en kvinne har et oppmerksomhetsbehov, så er hun vel ikke rettsløs? Jeg synes det blir for mye fokus i saken på ofrene, på det å plukke fra hverandre deres svakheter. Er de verdige nok til å være offer for voldtekt, eller vold i nære relasjoner?

På den annen side kan Høiby få være så mye drittsekk han bare vil, for det er jo ikke straffbart, eller hva? 

Vel, jeg synes vi må snu på det. Kvinnene i saken kan faktisk være så «dårlige ofre» de bare vil, de må gjerne ha et oppmerksomhetsbehov, være selvopptatte, eller Gud forby ha frivillig sex, ikke omtale opplevelsene som et overgrep, eller være blide etter å ha blitt penetrert i søvne. Dersom han har gjort det skal han dømmes for det uansett. Videre tenker jeg at alle de bevisene som viser at han er en såkalt «drittsekk», kan tale for at han både er i stand til å gjøre disse handlingene og bidra til å svekke hans troverdighet.

Ut fra det som er referert fra rettssaken i media viser han null empati for ofrene. Jeg synes ikke det er formildende at tiltalte viser null empati og snakker dritt om ofrene i retten. Helt uavhengig av hvor «oppmerksomhetssyke» eller «sett inn negativ karakteristikk her» de er. 

Oppmerksomhet syk og voldtekt er to forskjellige ting. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...