Gå til innhold

Marius B Høiby og Nora Haukland.

Anbefalte innlegg

Krisebærblomsten
Skrevet
Grendel skrev (10 minutter siden):

Dessverre kan man slett ikke alltid tro på kvinner. Det ser vi tydelig i denne saken.

Den ene kvinnen sier hun hadde blackout i flere timer og våknet i egen seng. Hun mener hun må ha blitt dopet ned.

Troverdige vitner sier at det ikke stemmer. Hun snakket med en gardist kort tid etter det angivelige overgrepet og hun fremsto ikke særlig beruset. Hvis man er dopet ned vil man ikke være våken og edru kort tid etter i følge en søvnekspert i retten.

Hele historien om blackout ser egentlig ut som en konstruksjon i ettertid. Hun får se en film av seg selv, blir fortalt at hun er utsatt for overgrep og og hun blir bedt om å huske en kveld for mange år siden. Da vil man fort blande sammen andre kvelder og egne ideer om hva som kan ha skjedd.

Filmen er fortsatt et bevis, men hennes forklaring viser først og fremst hvor upålitelige folk er som vitner. (Uten at jeg påstår hun lyver bevisst)

Kan hende hun husker litt av hendelsen🤔

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Krisebærblomsten skrev (13 minutter siden):

Jeg kan se dypt inni i øynene på folk om de er falske som fy eller ikke😁

Må si jeg hadde blitt litt nervøs av å være sammen med deg. Hadde vært redd for at du "så" noe som ikke stemte. Litt kjipt å bli mistenkt eller anklaget for å være falsk, hvis man ikke er det. Fordi du mener at du kan "se" det på folk. Uten at det stemmer. 

Endret av Vendi
Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
Vendi skrev (5 minutter siden):

Må si jeg hadde blitt litt nervøs av å være sammen med deg. Hadde vært redd for at du "så" noe som ikke stemte. Litt kjipt å bli mistenkt eller anklaget for å være falsk, hvis man ikke er det. Fordi du mener at du kan "se" det på folk. Uten at det stemmer. 

Ja, jeg ser skjella til folk og så må bare passe deg🫣

Endret av Krisebærblomsten
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (9 minutter siden):

Albueskjell og blåskjell? ;) 

Krisebærblomsten
Skrevet
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Albueskjell og blåskjell? ;) 

Sjela😂nei kan ikke se de😄 

Krisebærblomsten
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (13 minutter siden):

Sjela til folk🤣

Krisebærblomsten
Skrevet
Grendel skrev (48 minutter siden):

Dessverre kan man slett ikke alltid tro på kvinner. Det ser vi tydelig i denne saken.

Den ene kvinnen sier hun hadde blackout i flere timer og våknet i egen seng. Hun mener hun må ha blitt dopet ned.

Troverdige vitner sier at det ikke stemmer. Hun snakket med en gardist kort tid etter det angivelige overgrepet og hun fremsto ikke særlig beruset. Hvis man er dopet ned vil man ikke være våken og edru kort tid etter i følge en søvnekspert i retten.

Hele historien om blackout ser egentlig ut som en konstruksjon i ettertid. Hun får se en film av seg selv, blir fortalt at hun er utsatt for overgrep og og hun blir bedt om å huske en kveld for mange år siden. Da vil man fort blande sammen andre kvelder og egne ideer om hva som kan ha skjedd.

Filmen er fortsatt et bevis, men hennes forklaring viser først og fremst hvor upålitelige folk er som vitner. (Uten at jeg påstår hun lyver bevisst)

De kvinne som lyver om vold hva Nora H gjør? 

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (8 minutter siden):

De kvinne som lyver om vold hva Nora H gjør? 

Hvorfor skifter bokstaven din farge hele tiden? I sta var den grønn..

Anonymkode: 45699...91f

Krisebærblomsten
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor skifter bokstaven din farge hele tiden? I sta var den grønn..

Anonymkode: 45699...91f

Nå kan du lure. 

Krisebærblomsten
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (1 minutt siden):

Nå kan du lure nå er den lilla. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...