Gå til innhold

Marius B Høiby og Nora Haukland.

Anbefalte innlegg

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
Vendi skrev (5 minutter siden):

Må si jeg hadde blitt litt nervøs av å være sammen med deg. Hadde vært redd for at du "så" noe som ikke stemte. Litt kjipt å bli mistenkt eller anklaget for å være falsk, hvis man ikke er det. Fordi du mener at du kan "se" det på folk. Uten at det stemmer. 

Ja, jeg ser skjella til folk og så må bare passe deg🫣

Endret av Krisebærblomsten
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (9 minutter siden):

Albueskjell og blåskjell? ;) 

Krisebærblomsten
Skrevet
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Albueskjell og blåskjell? ;) 

Sjela😂nei kan ikke se de😄 

Krisebærblomsten
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (13 minutter siden):

Sjela til folk🤣

Krisebærblomsten
Skrevet
Grendel skrev (48 minutter siden):

Dessverre kan man slett ikke alltid tro på kvinner. Det ser vi tydelig i denne saken.

Den ene kvinnen sier hun hadde blackout i flere timer og våknet i egen seng. Hun mener hun må ha blitt dopet ned.

Troverdige vitner sier at det ikke stemmer. Hun snakket med en gardist kort tid etter det angivelige overgrepet og hun fremsto ikke særlig beruset. Hvis man er dopet ned vil man ikke være våken og edru kort tid etter i følge en søvnekspert i retten.

Hele historien om blackout ser egentlig ut som en konstruksjon i ettertid. Hun får se en film av seg selv, blir fortalt at hun er utsatt for overgrep og og hun blir bedt om å huske en kveld for mange år siden. Da vil man fort blande sammen andre kvelder og egne ideer om hva som kan ha skjedd.

Filmen er fortsatt et bevis, men hennes forklaring viser først og fremst hvor upålitelige folk er som vitner. (Uten at jeg påstår hun lyver bevisst)

De kvinne som lyver om vold hva Nora H gjør? 

Skrevet (endret)
Krisebærblomsten skrev (1 time siden):

De kvinne som lyver om vold hva Nora H gjør? 

Det spørsmålet skjønte jeg ikke. 

Jeg mistenker ingen av kvinnene for å lyve om vold eller voldtekt.

Jeg tror ikke på fortellingen om at den ene ble dopet ned. Alt tyder på at det ikke stemmer.

Endret av Grendel
Krisebærblomsten
Skrevet
Grendel skrev (Akkurat nå):

Det spørsmålet skjønte jeg ikke. 

Jeg mistenker ingen av kvinnene for å lyve om vold eller voldtekt.

Jeg tror ikke på fortellingen om at den ene ble dop

Ok. Jeg bare skriver det finnes de kvinnene som lyver om voldtekter og vold. 

AnonymBruker
Skrevet
Osten skrev (22 timer siden):

Men du er ikke forsiktig med hvordan du selv dømmer Nora. Hun har altså et syklig  oppmerksomhetsbehov

Så enig!

Anonymkode: 78a5e...11b

stjernestøv
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (3 timer siden):

Sjela til folk🤣

Kan være et bilde av tekst som sier 'Empaths can see all of your hidden feelings. There's nothing you can hide from them, no secret or lie. This ability is both a blessing and a curse.'

AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (3 timer siden):

Sjela til folk🤣

Anerkjenner evnen, for jeg har det på samme måten. Jeg kan til og med sense gjennom internett hvem som er falsk og ikke, og DU ER faktisk den falskeste jeg har vært borti. 

Anonymkode: 45699...91f

Krisebærblomsten
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Anerkjenner evnen, for jeg har det på samme måten. Jeg kan til og med sense gjennom internett hvem som er falsk og ikke, og DU ER faktisk den falskeste jeg har vært borti. 

Er jeg falsk? hvordan vet du det?  

AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (Akkurat nå):

Er jeg falsk? hvordan vet du det?  

Jeg kan se sjela di. 

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg kan se sjela di. 

Haha jeg ser sjela di og du er falsk og ikke minst du lyver🔮

AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (4 minutter siden):

Haha jeg ser sjela di og du er falsk.  

Måtte du herme nå da?

Krisebærblomsten
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Måtte du herme nå da?

Du sier jeg er falsk da lurer jeg på hvorfor? rart det er kun du som ser dette da. 

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)

Nå er det Nora vi diskuterer her inne. Jeg har skreve hun virker falsk ut. Ser det på henne.

AnonymBruker
Skrevet

Har egentlig aldri hatt en spesiell mening om Haukland, annet enn at hun har fremstått som needy og veldig opptatt av materialisme. Men etter denne uken kjenner jeg at dette er en person som holder på å ødelegge sitt navn og rykte. Måten hun oppfører seg på er ikke slik voksne mennesker er. Greit at hun også har vært hanske rusa i forholdet, men denne manipulasjonen som beskrives er ikke bra. Dama er antagelig ikke frisk og vet å trykke på de rette knappene. 

Anonymkode: 987fd...441

Worrisome_plenty
Skrevet

Jeg har ikke sjel jeg. Jeg har hjerne da. Aldri sett noen som har sjel heller.

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden):

Jeg har ikke sjel jeg. Jeg har hjerne da. Aldri sett noen som har sjel heller.

Du har ei sjel og en hjerne, du kan ikke se sjelen, men føle den sammen med andre folk eller dyr. Eller i rommene du befinner deg i 🙂

Worrisome_plenty
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (2 timer siden):

Du har ei sjel og en hjerne, du kan ikke se sjelen, men føle den sammen med andre folk eller dyr. Eller i rommene du befinner deg i 🙂

Dette er noe du tror. Det er ikke fakta🙂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...