Gå til innhold

Marius B Høiby og Nora Haukland.

Anbefalte innlegg

Lillemus
Skrevet
Nicklusheletida skrev (På 26.2.2026 den 16.19):

At Marius har et alvorlig sinneproblem og at Nora har et sykelig oppmerksomhetsbehov. Måten hun kommer poserende ut hovedinngangen i går i steden for å gå bakdøra,  sier mye. Veldig planlagt.

Det viser seg at flere av jentene hadde søkt om å få bruke den andre, skjermede utgangen, men hadde fått avslag på det.

Videoannonse
Annonse
Krisebærblomsten
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (4 timer siden):

Dette er noe du tror. Det er ikke fakta🙂

Jeg tror ikke det er slik sjel har alle folk. 

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (13 timer siden):

Det viser seg at flere av jentene hadde søkt om å få bruke den andre, skjermede utgangen, men hadde fått avslag på det.

Men de ga likevel tillatelse til pressen om å bli tatt bilde av? Er ikke det rart? Ønske om å være i media 

Anonymkode: 987fd...441

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at folk bare må slutte å blande kortene.

En ting er at man på generell basis ikke liker influensere.

Det at influensere er vanskelige å like, gjør ikke at de mer enn andre fortjener å bli utsatt for sovevoldtekter.

Anonymkode: 9185b...6fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Men de ga likevel tillatelse til pressen om å bli tatt bilde av? Er ikke det rart? Ønske om å være i media 

Hva så??

Lillemus
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Må pressen ha tillatelse til å fotografere utenfor rettslokalet? Hvorfor får ikke jentene støtte for å stå frem i stedet for å bli kritisert for å bli tatt bilder av utenfor lokalet!? Jeg er litt rystet over dette, kjenner jeg.

stjernestøv
Skrevet
Lillemus skrev (8 minutter siden):

Må pressen ha tillatelse til å fotografere utenfor rettslokalet? Hvorfor får ikke jentene støtte for å stå frem i stedet for å bli kritisert for å bli tatt bilder av utenfor lokalet!? Jeg er litt rystet over dette, kjenner jeg.

De kunne gått bakveien så hadde de ikke blitt tatt bilde av. 

Lillemus
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Poenget er nettopp at de ikke kunne det! De hadde søkt om å få bruke bakdøra, men fikk avslag og måtte bruke hovedinngangen.

stjernestøv
Skrevet
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Poenget er nettopp at de ikke kunne det! De hadde søkt om å få bruke bakdøra, men fikk avslag og måtte bruke hovedinngangen.

Ok, ja stakkars folk. 

frosken
Skrevet
Lillemus skrev (15 timer siden):

Nora Haukelands advokat sier i VG at hun valgte å gå ut hovedinngangen fordi hun ikke hadde fått medhold i kravet om anonymitet.

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Ja de burde gå skammens utgang, burde de ikke? Synes litt mindre. 
Nei ærlig talt. 

stjernestøv
Skrevet
knas skrev (15 minutter siden):

Ja de burde gå skammens utgang, burde de ikke? Synes litt mindre. 
Nei ærlig talt. 

Det er ikke greit nei. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er interessant ved dette?

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (8 timer siden):

Fordi det var strenge restriksjoner mot at de som ikke ønsket det dette skulle slippe. De skulle få være anonyme inn og ut av rettsaken. Hvorfor skal Haukland og de som lever på oppmerksomhet ha støtte? De var med på «leken» angrer i ettertid og skal beskylde en mann for vold(tekt?!)

Glitter
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fordi det var strenge restriksjoner mot at de som ikke ønsket det dette skulle slippe. De skulle få være anonyme inn og ut av rettsaken. Hvorfor skal Haukland og de som lever på oppmerksomhet ha støtte? De var med på «leken» angrer i ettertid og skal beskylde en mann for vold(tekt?!)

Vold og voldtekt er ikke greit uansett om de først var med på det. 

Grendel
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva er interessant ved dette?

Det er snakk om sovevoldtekt, vold i nære relasjoner og hvordan det blir behandlet i rettsvesenet. 

Problemstillingen angår ganske mange.

Skrevet

Tråden er ryddet. Dette er en høyaktuell sak med diverse rettsdommer når det kommer til identifisering av ofrene. Tråden er derfor ryddet for identifiserende informasjon. 

Jeg har ryddet noen innlegg som spekulerer om hvorfor ofrene har anmeldt og vil minne om at det er politiet som har tatt ut tiltale uavhengig av hva ofrene har ønsket eller ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (3 timer siden):

Det er snakk om sovevoldtekt, vold i nære relasjoner og hvordan det blir behandlet i rettsvesenet. 

Problemstillingen angår ganske mange.

Spørsmålet var plassert feil. Det gjaldt diskusjonen om hvilken utgang fornærmede og vitner tok, som er uvesentlig for saken.

AnonymBruker
Skrevet
Osten skrev (På 26.2.2026 den 17.05):

Du kunne ikke dra det sinneproblemet litt lengre også da, «MARIUS har et sykelig ubehandlet sinne-og voldsprpblem»

Ja. Dethar han vel aldri hevdet noe annet om. Men det er noe å pælme ting og bli beskyldt for vold. Hva slags uskyldning har hun til å oppføre seg så forbanna blåst og psycho?

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (12 timer siden):

Vold og voldtekt er ikke greit uansett om de først var med på det. 

Det finnes ingen bevis på vold eller voldtekt. Eneste som var opplevd dette er Frogner-kvinner, der er det bevis. De andre hiver seg på og konstruere den historier rundt dette? Hvorfor kan man spørre seg. Fame? Penger? Gudene vet. Men med tanke på alle lekkasjene så har media fått god drahjelp i denne saken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...