stjernestøv Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Reaksjonen hennes tyder på at han tisset på henne og at det ikke bare var den uvanen enkelte har med å tisse i dusjen. (Disse gjør det vel når de er alene.) Anonymkode: 9185b...6fd Ja hadde noen tisset på meg så hadde det vært over og ut, fy så ekkelt. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars stjernestøv skrev (38 minutter siden): Ja hadde noen tisset på meg så hadde det vært over og ut, fy så ekkelt. En tisser ikke på noen uten å ha spurt om det først. Anonymkode: 2fe48...3fd 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): En tisser ikke på noen uten å ha spurt om det først. Anonymkode: 2fe48...3fd Nei det er jo sykt det...han har store problemer. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Krisebærblomsten skrev (7 timer siden): Familien må skjemmes over han😠oppdragelsen hjemme må ha god litt tja. MBH er som en hund tisser overalt🤭 0 Siter
Babette Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Lillemus skrev (1 time siden): Altså - med mindre dette er noe man har snakket om og blitt enige og det er i forbindelse med sex, så vil jeg si at å bli tisset på (hvor som helst, også i dusjen) er skikkelig nedverdigende og ekkelt. For meg viser han at hun ikke er verdt noe, men fortjener å bli pisset på. Slik jeg oppfatter det, merket hun lukten først. Da ser jeg for meg at de sto så sett sammen i dusjen at det havnet på henne, ikke at han så å si siktet på henne med strålen med overlegg. Men det hele avhenger selvsagt av hvordan stemningen var, kos eller krangel. Samtidig har jeg inntrykk av at det var kort vei fra sol til uvær i disse forholdene, og at han er svært uberegnelig. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars En kan tenne på og like mye forskjellig av sex, også det å tisse på noen😳 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Krisebærblomsten skrev (3 minutter siden): En kan tenne på og like mye forskjellig av sex, også det å tisse på noen😳 Da må man være enige på forhånd, ellers er det jo et overgrep. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Lillemus skrev (1 minutt siden): Da må man være enige på forhånd, ellers er det jo et overgrep. Ja, noe så ekkelt🤮 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars (endret) stjernestøv skrev (1 time siden): Ja hadde noen tisset på meg så hadde det vært over og ut, fy så ekkelt. Ja, helt enig🤢 Endret 5. mars av Krisebærblomsten 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Babette skrev (2 timer siden): Nå fremstår jeg antakelig som en tvilsom skapning, men: Pissing i dusjen ville jeg ikke brydd meg om. "Tisset på meg", da forestiller man seg for eksempel at hun lå på rygg og han sto over og pisset. Men dette var jo i dusjen, der alt blir skylt vekk med en gang. Men samtidig ganske upassende på kongens hytte. Deg om det. Å tisse på andre en primitivt og ydmykende. Anonymkode: a9e5d...ed2 2 Siter
Grendel Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars (endret) Ekstra skrev (21 timer siden): Det er så utrolig nedrig å lese om denne saken, da tenker jeg på alle de private detaljene som brettes ut. Men kikkeren i meg klarer ikke helt å la være 🙈🫣 Ja. Det ene offeret virker nesten mer sint på media og politiet enn Marius. Hun sa at hun ikke ville gå til politiet med den siste saken fordi de lekker intime detaljer til media. Det kan ikke være noe moro å få film av underlivet vist på storskjerm i retten. Kanskje spesielt fordi det er mye film av frivillig aktivitet også. Hun sa også at det Marius gjennomgår er umenneskelig og at han er mer enn sine verste gjerninger. Og at de trengte hjelp begge to. Poenget mitt er: Vel og bra at han får sin straff, men jeg lurer litt på hvor mye vi som publikum har "rett til å vite". Jeg lurer på hvorfor politiet alltid lekker ut informasjon. Det er jo intime detaljer om offeret også. Er det lovlig? Endret 6. mars av Grendel 4 Siter
Glitter Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Grendel skrev (1 time siden): Ja. Det ene offeret virker nesten mer sint på media og politiet enn Marius. Hun sa at hun ikke ville gå til politiet med den siste saken fordi de lekker intime detaljer til media. Det kan ikke være noe moro å få film av underlivet vist på storskjerm i retten. Kanskje spesielt fordi det er mye film av frivillig aktivitet også. Hun sa også at det Marius gjennomgår er umenneskelig og at han er mer enn sine verste gjerninger. Og at de trengte hjelp begge to. Poenget mitt er: Vel og bra at han får sin straff, men jeg lurer litt på hvor mye vi som publikum har "rett til å vite". Jeg lurer på hvorfor politiet alltid lekker ut informasjon. Det er jo intime detaljer om offeret også. Er det lovlig? Ja det må ha vært forferdelig å få vist det på storskjerm. I rettsaken mot min eks viste de hele meldingsloggen med masse intime meldinger mellom oss. Liksom for å svekke bildet av hva han gjorde mot meg siden jeg var med på noe av det. Jeg ville bare synke ned i et svart hull der jeg satt. Veldig glad det ikke var filmer i tillegg. Men de kunne ikke bevise voldtekt i mitt tilfelle. De dømte han kun for grov vold, trusler og brudd på besøksforbud. Jeg tror ikke Marius klarer å slutte med oppførselen sin så derfor tenker jeg han bør få en lang straff selv om det også er tydelig at det er et menneske som trenger hjelp. 0 Siter
Grendel Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Glitter skrev (10 minutter siden): Ja det må ha vært forferdelig å få vist det på storskjerm. I rettsaken mot min eks viste de hele meldingsloggen med masse intime meldinger mellom oss. Liksom for å svekke bildet av hva han gjorde mot meg siden jeg var med på noe av det. Jeg ville bare synke ned i et svart hull der jeg satt. Veldig glad det ikke var filmer i tillegg. Men de kunne ikke bevise voldtekt i mitt tilfelle. De dømte han kun for grov vold, trusler og brudd på besøksforbud. Jeg tror ikke Marius klarer å slutte med oppførselen sin så derfor tenker jeg han bør få en lang straff selv om det også er tydelig at det er et menneske som trenger hjelp. Jeg vet ikke om det er mulig å helbrede sånne. Han kom jo med knivtrusler etter at saken sprakk. Jeg tenker også at han må bort fra samfunnet. Det finnes vel enkelte som har klart å legge forbryter-fortiden bak seg? Han måtte slutter helt med rus og tatt ansvar for det han har gjort. Som en start. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Grendel skrev (3 minutter siden): Han måtte slutter helt med rus og tatt ansvar for det han har gjort. Som en start. Det håper jeg virkelig han gjør, den personligheten og rus sammen eksploderer. 0 Siter
Glitter Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Grendel skrev (5 minutter siden): Jeg vet ikke om det er mulig å helbrede sånne. Han kom jo med knivtrusler etter at saken sprakk. Jeg tenker også at han må bort fra samfunnet. Det finnes vel enkelte som har klart å legge forbryter-fortiden bak seg? Han måtte slutter helt med rus og tatt ansvar for det han har gjort. Som en start. Ja, slutte med rus er avgjørende. I rettsalen mellom meg og eks sa rettspsykiater at eneste sjanse for at han skulle bli "helbredet" var hvis han sluttet med rus for godt, noe som jo var usannsynlig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Det finnes en løsning for Marius. Bli frelst. Anonymkode: 9185b...6fd 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Grendel skrev (3 timer siden): Ja. Det ene offeret virker nesten mer sint på media og politiet enn Marius. Hun sa at hun ikke ville gå til politiet med den siste saken fordi de lekker intime detaljer til media. Det kan ikke være noe moro å få film av underlivet vist på storskjerm i retten. Kanskje spesielt fordi det er mye film av frivillig aktivitet også. Hun sa også at det Marius gjennomgår er umenneskelig og at han er mer enn sine verste gjerninger. Og at de trengte hjelp begge to. Poenget mitt er: Vel og bra at han får sin straff, men jeg lurer litt på hvor mye vi som publikum har "rett til å vite". Jeg lurer på hvorfor politiet alltid lekker ut informasjon. Det er jo intime detaljer om offeret også. Er det lovlig? Jeg har også tenkt på dette. Det er veldig rart at de viser frem film av underlivet. Om dette hadde vært meg, så hadde jeg blånektet på det og jeg tror ingen kunne ha tvunget meg til det heller. Da hadde jo det vært et overgrep i seg selv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Nicklusheletida skrev (10 minutter siden): Jeg har også tenkt på dette. Det er veldig rart at de viser frem film av underlivet. Om dette hadde vært meg, så hadde jeg blånektet på det og jeg tror ingen kunne ha tvunget meg til det heller. Da hadde jo det vært et overgrep i seg selv. Viser de virkelig underlivet til folk? Det er jo ikke greit 0 Siter
Osten Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (På 3.3.2026 den 19.46): Ja. Dethar han vel aldri hevdet noe annet om. Men det er noe å pælme ting og bli beskyldt for vold. Hva slags uskyldning har hun til å oppføre seg så forbanna blåst og psycho? Anonymkode: 987fd...441 Samme unnskyldning som Marius, kanskje. Hva slags unnskyldning har han? Og hvem av dem virker mest oppblåst og psycho, tenker du? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Osten skrev (19 minutter siden): psycho Det er vel noe veldig stygt? At man er psykopat? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.