Gå til innhold

Marius B Høiby og Nora Haukland.

Anbefalte innlegg

Skrevet
stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Det er vel noe veldig stygt? At man er psykopat? 

Det er vel mer et slenguttrykk for at man oppfører seg totalt uakseptabelt.  
Men det er ikke særlig positivt, nei. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
Osten skrev (2 minutter siden):

Det er vel mer et slenguttrykk for at man oppfører seg totalt uakseptabelt.  
Men det er ikke særlig positivt, nei. 

Ok. Takk for opplysningen. 

Skrevet
Babette skrev (18 timer siden):

Slik jeg oppfatter det, merket hun lukten først. Da ser jeg for meg at de sto så sett sammen i dusjen at det havnet på henne, ikke at han så å si siktet på henne med strålen med overlegg. Men det hele avhenger selvsagt av hvordan stemningen var, kos eller krangel. Samtidig har jeg inntrykk av at det var kort vei fra sol til uvær i disse forholdene, og at han er svært uberegnelig.

Han sier han tisset i dusjen, ikke på henne. Synes det fremkommer mye hummer og kanari i denne saken, stort og smått hulter til bulter. 

stjernestøv
Skrevet
frosken skrev (23 minutter siden):

Han sier han tisset i dusjen, ikke på henne. Synes det fremkommer mye hummer og kanari i denne saken, stort og smått hulter til bulter. 

Ja da tar det litt av hvis han ikke tisset på henne, det var det jeg trodde. 

Nicklusheletida
Skrevet
frosken skrev (21 minutter siden):

Hun sier han tisset på henne. Uansett så tisser man jo ikke i dusjen da og i hvert fall  ikke når du dusjer sammen med kjæresten. Hun opplevde det så nedverdigende at hun begynte å gråte og klappet til han for første og eneste gang. Det er jo hvordan hun opplever dette som betyr noe. 

Men i forhold til kvelertak, knusing og ødeleggelser, så blir dette bare en bagatell. Det er ikke tissinga han blir straffet for.

Skrevet
frosken skrev (48 minutter siden):

Slik var det nok, ja. Og egentlig kan dette stemme med hennes forklaring også. Ja, mye forskjellig og mye drama.

Skrevet
Nicklusheletida skrev (48 minutter siden):

Hun sier han tisset på henne. Uansett så tisser man jo ikke i dusjen da og i hvert fall  ikke når du dusjer sammen med kjæresten. Hun opplevde det så nedverdigende at hun begynte å gråte og klappet til han for første og eneste gang. Det er jo hvordan hun opplever dette som betyr noe. 

Men i forhold til kvelertak, knusing og ødeleggelser, så blir dette bare en bagatell. Det er ikke tissinga han blir straffet for.

https://www.nettavisen.no/nyheter/tisse-i-dusjen-lege-kommer-med-klar-beskjed/s/5-95-2162722

Skrevet
Nicklusheletida skrev (7 minutter siden):

Jeg bryr meg ikke om hva en tilfeldig lege sier om dette altså .

Datteren min er også lege, men har ikke fasiten på alt, selv om hun liker å tro det :)

Men er det overraskende at så mange som 81% oppgir at de har tisset i dusjen? For sånne typer spørsmål er det jo fristende å ikke svare helt ærlig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Med kjære deg. Det er noe helt annet å tisse i dusjen når en dusjer sammen med en annen. 

Anonymkode: 0e1f3...78e

Pleier du å dusje sammen med andre enn kjæresten?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutes ago, Babette said:

Svømmehallen f.eks.

Men man tisse bare ikke på andre, kjæreste eller ikke.

Ærlig talt.

Forstår ikke hvorfor du er så opptatt av å forsvarte dette svinet.

stjernestøv
Skrevet
Babette skrev (7 minutter siden):

Jeg syns ikke man skal tisse i dusjen, i hvert fall ikke hvis kjæresten er med. 

Nicklusheletida
Skrevet
Babette skrev (Akkurat nå):

Men er det overraskende at så mange som 81% oppgir at de har tisset i dusjen? For sånne typer spørsmål er det jo fristende å ikke svare helt ærlig.

Det tar meg noen få skritt å gå fra dusjen og bort til doen. Da slipper jeg tisselukt i dusjen. 

Dessuten når det gjelder disse legene og forskerne, så står det at det er deres  synspunkter .  Jeg kan ikke tenke meg at det har vært noen " tisse i dusjen- forskning" . Hvordan skulle den ha foregått ? Jeg tror det finnes viktigere ting å forske på. 

Men nå handler jo ikke saken om hva som er sunt eller ikke. Det handler om et kjæresteforhold hvor kjæresten tisser i dusjen når de dusjer samtidig. Det er jo drepen for all romantikk. Da betyr det lite hva du mener om det. Det som betyr noe er hva kjæresten til Marius mener om det og hun reagerer vel akkurat slik de fleste ville ha gjort. 

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Jeg syns ikke man skal tisse i dusjen, i hvert fall ikke hvis kjæresten er med. 

Nei det er ekkelt med folk som tisser i dusjen. Hvorfor ikke gå på do før man går i dusjen? Jeg skjønner det ikke. 

Endret av Glitter
Skrevet
Nicklusheletida skrev (8 minutter siden):

Det tar meg noen få skritt å gå fra dusjen og bort til doen. Da slipper jeg tisselukt i dusjen. 

Dessuten når det gjelder disse legene og forskerne, så står det at det er deres  synspunkter .  Jeg kan ikke tenke meg at det har vært noen " tisse i dusjen- forskning" . Hvordan skulle den ha foregått ? Jeg tror det finnes viktigere ting å forske på. 

Men nå handler jo ikke saken om hva som er sunt eller ikke. Det handler om et kjæresteforhold hvor kjæresten tisser i dusjen når de dusjer samtidig. Det er jo drepen for all romantikk. Da betyr det lite hva du mener om det. Det som betyr noe er hva kjæresten til Marius mener om det og hun reagerer vel akkurat slik de fleste ville ha gjort. 

I artikkelen jeg linket til, gjengis en spørreundersøkelse på nett, der 81 av de spurte svarer at de har tisset i dusjen. Det synes jeg er overraskende.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Svømmehallen f.eks.

Men man tisse bare ikke på andre, kjæreste eller ikke.

Ærlig talt.

Forstår ikke hvorfor du er så opptatt av å forsvarte dette svinet.

Jeg er ikke opptatt av å forsvare overgrepene han har begått, men dette ser ikke ut til å være et av dem. At hun opplevde det som ekkelt er lett å forstå.

Nicklusheletida
Skrevet
Babette skrev (7 minutter siden):

I artikkelen jeg linket til, gjengis en spørreundersøkelse på nett, der 81 av de spurte svarer at de har tisset i dusjen. Det synes jeg er overraskende.

Sammen med kjæresten sin ?

Skrevet
Nicklusheletida skrev (15 minutter siden):

Dette er en rettssak, som handler om vold og overgrep, ikke om gode eller dårlige manerer eller romantikk i eller utenfor dusjen. Det er mitt poeng. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Sammen med kjæresten sin ?

Det er ikke spesifisert. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...