Gå til innhold

Er det foreldet?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (40 minutter siden):

Ok. Jeg har aldri hatt tro på healing, men skulle ønske det fantes en form for frelse. 

Ja jeg skrev mye til universet og Gud i dagboken min og at bare jeg kunne hjelpe meg, gikk til leger og prøvde å få hjelp. Jeg var desperat og ingen forstod meg, jeg trodde det var fysisk for hadde vondt over alt. Faens leger. Gud gud gud hjelp meg. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
Ekstra skrev (4 minutter siden):

Tror ikke jeg skal spekulere i det.

Det må ha vært vannet eller fikk jeg endelig hjelp av universet og Gud? Sånn plutselig etter mange tusen bønner? Eller var det mine egne krefter? Tror ikke det, jeg var som en levende død. 

Skrevet
stjernestøv skrev (12 minutter siden):

Ok ja det er massevis av healere der ute, noen vet ikke hva de driver med og det er skadelig. Ja ei sjaman dame skrev til meg om min åndelige guide og det passet jo med det jeg opplevde, guiden drev og innviet meg i noe. 

Familievernkontoret tok jo kontakt med psykiater og jeg fikk truxal og seroxat, det hadde jeg glemt. Tok det en liten stund men det hjalp ikke. 

Nakken min er like god i dag 8 år etterpå! 

stjernestøv
Skrevet
Marye skrev (12 minutter siden):

Nakken min er like god i dag 8 år etterpå! 

Ja da var det en seriøs healer. Jeg har aldri komt meg helt og det er jo min egen skyld for mitt liv er mitt ansvar og mitt alene, må være sterk for å leve. Som hun healeren sa til meg "Hva har du opplevd i livet, hva har du sett". Nettopp, har alltid vært begrenset. 

stjernestøv
Skrevet

I morgen kommer vernepleieren men hva vet hun om meg? Har nettopp blitt kjent, hva skal jeg si? Noen råd? 

Skrevet
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

I morgen kommer vernepleieren men hva vet hun om meg? Har nettopp blitt kjent, hva skal jeg si? Noen råd? 

Fortell henne hva du tenker på og hvordan du har det.

Anonymkode: 6fa2e...496

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fortell henne hva du tenker på og hvordan du har det.

Ja ble deprimert av å lese om fortiden men nå orker jeg ikke mer av det, forstår ikke hvorfor jeg måtte gjøre det. Og her sitter jeg fremdeles....spesielt den verste perioden var tung. 

Endret av stjernestøv
Skrevet
stjernestøv skrev (12 minutter siden):

Ja ble deprimert av å lese om fortiden men nå orker jeg ikke mer av det, forstår ikke hvorfor jeg måtte gjøre det. Og her sitter jeg fremdeles....spesielt den verste perioden var tung. 

Jeg har også hatt perioder der jeg leser om fortiden og det som var.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har også hatt perioder der jeg leser om fortiden og det som var.

Ok. Hva er grunnen til det?

Jeg kom bare frem til at det stemmer ikke,at det er noe jeg har fremprovosert selv. Du vet vi er jo skaperen av vårt eget liv, hva har jeg skapt? Uff det gir meg frysninger. 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Ok. Hva er grunnen til det?

Jeg kom bare frem til at det stemmer ikke,at det er noe jeg har fremprovosert selv. Du vet vi er jo skaperen av vårt eget liv, hva har jeg skapt? Uff det gir meg frysninger. 

Jeg ville se hvordan ting var på den tiden. Det gjorde litt vondt å lese om det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ville se hvordan ting var på den tiden. Det gjorde litt vondt å lese om det.

Ja man glemmer jo, ja det er litt vondt å lese om det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...