AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden En venninne fortalte at behandleren hennes hadde sendt en sms med en hjerteemoji. Er dette vanlig/innafor? Anonymkode: 60feb...e4b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En venninne fortalte at behandleren hennes hadde sendt en sms med en hjerteemoji. Er dette vanlig/innafor? Anonymkode: 60feb...e4b Nei, det er ikke vanlig verken å få SMS eller sms med hjerteemoji fra behandler. Uprofesjonelt! Anonymkode: 4adaa...229 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det er ikke vanlig verken å få SMS eller sms med hjerteemoji fra behandler. Uprofesjonelt! Anonymkode: 4adaa...229 Ja, det var en melding med også, som svar på noe venninnen min ga beskjed om, ikke bare hjerteemoji. Anonymkode: 60feb...e4b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det var en melding med også, som svar på noe venninnen min ga beskjed om, ikke bare hjerteemoji. Anonymkode: 60feb...e4b Er det snakk om DPS eller privat behandler? Anonymkode: 4adaa...229 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det snakk om DPS eller privat behandler? Anonymkode: 4adaa...229 Privat med refusjon Anonymkode: 60feb...e4b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Privat med refusjon Anonymkode: 60feb...e4b Kanskje en ung behandler? Anonymkode: 4adaa...229 0 Siter
ISW Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Kontekst betyr noe. Får man bare uoppfordret et hjerte synes jeg det er annerledes enn f.eks «ta vare på deg selv til vi sees ❤️» 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden Je forstår ikke problemet Anonymkode: ce773...389 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.