Gå til innhold

Hvor mange timer om dagen lytter du til musikk?

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Jeg lytter en 7 timer hver dag. Kanskje 5 mens jeg gjør andre ting som å sitte her. Og 2 timer med dedikert lytting der jeg vier hele oppmerksomheten til albumet jeg hører på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (43 minutter siden):

Jeg lytter en 7 timer hver dag. Kanskje 5 mens jeg gjør andre ting som å sitte her. Og 2 timer med dedikert lytting der jeg vier hele oppmerksomheten til albumet jeg hører på.

De dagene jeg kjører bil til og fra jobb blir det ca. halvannen time tilsammen, utover det hører jeg omtrent aldri på musikk.

Skrevet

Hørte på musikk dagen lang før, nå hører jeg musikk i det meste. Naboens vaskemaskin lager hip-hop beats og nedløpsrøret på skolen borti gaten her lager interessante rytmer og frekvenser når det renner riktig mengde vann gjennom.

Skrevet (endret)

Hører for det meste musikk når jeg kjører bil. Hender av og til jeg ber Google home om å finne bestemte sanger til meg når jeg er hjemme. Ellers kan jeg egentlig ikke si at jeg liker så godt å lytte så veldig til musikk siden jeg så lett blir emosjonell av det. Kan plutselig bli veldig trist eller veldig glad. Akkurat som om det kødder med sinnsstemningen min 😅 Liker best å være noenlunde nøytral i sinnsstemning. 

Endret av Vendi
Skrevet

Hører på musikk når jeg lager mat, trener, går tur og tar buss. Ikke så ofte jeg kun fokuserer på musikken. Det er i så fall når jeg er deppa. 

Skrevet (endret)

Jeg lytter altfor lite til musikk, skulle gjerne lyttet mer, savner både klassisk, jazz og å følge med på nyere musikk. Men fyller for mye av fritiden med TV og lytter også en god del på radio, typisk når jeg gjør ting hjemme. Når jeg er ute og går lytter jeg også en del på radio og på lydbok/podcast. I tillegg leser jeg jo litt bøker, og synes det kan være forstyrrende med musikk da, begynner å lytte til evt tekst :).  Jobber relativt lange dager, og da lytter jeg hverken til musikk eller radio.

Endret av Ekstra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...