Worrisome_plenty Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Jeg lytter en 7 timer hver dag. Kanskje 5 mens jeg gjør andre ting som å sitte her. Og 2 timer med dedikert lytting der jeg vier hele oppmerksomheten til albumet jeg hører på. 1 Siter
Lillemus Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Worriesome Plenty 2 skrev (43 minutter siden): Jeg lytter en 7 timer hver dag. Kanskje 5 mens jeg gjør andre ting som å sitte her. Og 2 timer med dedikert lytting der jeg vier hele oppmerksomheten til albumet jeg hører på. De dagene jeg kjører bil til og fra jobb blir det ca. halvannen time tilsammen, utover det hører jeg omtrent aldri på musikk. 2 Siter
psykedeliker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Hørte på musikk dagen lang før, nå hører jeg musikk i det meste. Naboens vaskemaskin lager hip-hop beats og nedløpsrøret på skolen borti gaten her lager interessante rytmer og frekvenser når det renner riktig mengde vann gjennom. 2 Siter
Vendi Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars (endret) Hører for det meste musikk når jeg kjører bil. Hender av og til jeg ber Google home om å finne bestemte sanger til meg når jeg er hjemme. Ellers kan jeg egentlig ikke si at jeg liker så godt å lytte så veldig til musikk siden jeg så lett blir emosjonell av det. Kan plutselig bli veldig trist eller veldig glad. Akkurat som om det kødder med sinnsstemningen min 😅 Liker best å være noenlunde nøytral i sinnsstemning. Endret 4. mars av Vendi 2 Siter
Glitter Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Hører på musikk når jeg lager mat, trener, går tur og tar buss. Ikke så ofte jeg kun fokuserer på musikken. Det er i så fall når jeg er deppa. 2 Siter
Ekstra Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars (endret) Jeg lytter altfor lite til musikk, skulle gjerne lyttet mer, savner både klassisk, jazz og å følge med på nyere musikk. Men fyller for mye av fritiden med TV og lytter også en god del på radio, typisk når jeg gjør ting hjemme. Når jeg er ute og går lytter jeg også en del på radio og på lydbok/podcast. I tillegg leser jeg jo litt bøker, og synes det kan være forstyrrende med musikk da, begynner å lytte til evt tekst :). Jobber relativt lange dager, og da lytter jeg hverken til musikk eller radio. Endret 4. mars av Ekstra 2 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars (endret) Helle dagen 🎧 hør på musikk folkens det er terapi❤️ Endret 4. mars av Krisebærblomsten 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars psykedeliker skrev (1 time siden): Hørte på musikk dagen lang før, nå hører jeg musikk i det meste. Naboens vaskemaskin lager hip-hop beats og nedløpsrøret på skolen borti gaten her lager interessante rytmer og frekvenser når det renner riktig mengde vann gjennom. Du er musikalsk🙂ikke alle kan det du beskriver🙂kun musikalske mennesker som kan. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Krisebærblomsten skrev (2 timer siden): Helle dagen 🎧 hør på musikk folkens det er terapi❤️ Jeg må ha musikk når jeg er alene i bilen, ellers liker jeg at det er stille. 😀 Hører på lydbok når jeg tar bussen eller går tur f.eks. Kan høre på musikk når jeg gjør husarbeide da. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Jeg hører på poadcaster når jeg kjører langt. Anonymkode: 0121f...5e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Før hørte jeg på musikk nesten hele tiden, men har blitt mindre og mindre med årene. Sitter gjerne litt med YouTube og hører musikk i helgene noen timer. Og har av og til radio eller musikk på i bakgrunnen på jobb. Anonymkode: 99f77...122 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (49 minutter siden): 24/7 Anonymkode: 9cf6d...8a9 😁👏 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Everybody skrev (5 minutter siden): Hva bruker dere for lytting? Jeg bruker Tidal. Youtube. 2 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars (endret) Lillemus skrev (32 minutter siden): Youtube. Spotify YouTube Radio ❤️ Endret 4. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars (endret) Spotify YouTube Radio ❤️ Endret 4. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Fru2020 Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars 24/7. Har lurt på i det siste om det egentlig ikke er helt sunt for kroppen å høre musikk hele døgnet. Kanskje den egentlig trenger litt ro. Men musikk er livet mitt. Har musikk som passer til det meste på spillelistene mine. Inkludert en spilleliste som nå nærmer seg tretten timer lang som bare har sanger jeg kan teksten til. Den er gøy, men krever at jeg har litt energi. Så går det i yogamusikk eller piano når jeg er sliten. 1 Siter
morsan Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Lytter sjelden til musikk. Jeg tenker at det at jeg verken var en keen walkman-bruker i gamle dager eller øreproppbruker nå, har bidratt til at hørselen fortsatt er god 😅 Men mitt valg skyldes mest at jeg ikke liker å stenge omgivelsene ute. Kunne ikke tenkt meg å gå med lyd på øret på gata eller i skogen. Men på jobb hender det seg, og det er fordi jeg sitter i landskap og jeg trenger noen ganger å stenge lydene ute. Da har jeg god erfaring med å lytte på NRK Klassisk. Kan ikke lytte åpner popmusikk, for da blir jeg distrahert. Jeg hører ofte på radio hjemme når jeg lager mat eller gjør husarbeid. Og bilen. 0 Siter
emilie321 Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Fru2020 skrev (7 timer siden): 24/7. Har lurt på i det siste om det egentlig ikke er helt sunt for kroppen å høre musikk hele døgnet. Kanskje den egentlig trenger litt ro. Men musikk er livet mitt. Har musikk som passer til det meste på spillelistene mine. Inkludert en spilleliste som nå nærmer seg tretten timer lang som bare har sanger jeg kan teksten til. Den er gøy, men krever at jeg har litt energi. Så går det i yogamusikk eller piano når jeg er sliten. Jeg har på radio hele tiden, også på natta, men da veldig lavt på. Fikk det rådet på ØNH på sykehuset da jeg har tinnitus og det demper min opplevelse av all pipingen. Bedre å høre på radio enn all den susingen og pipingen, dvs jeg hører alle lydene, men det blir ikke så fremtredende. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.