AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (3 minutter siden): Skjønner. Ja, jeg beundret dem. Skammet du deg over det? Det gjorde jeg så det ble en ekstra konflikt i meg. Anonymkode: 31007...2cb 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skammet du deg over det? Det gjorde jeg så det ble en ekstra konflikt i meg. Anonymkode: 31007...2cb Nja. Kanskje litt. Men jeg vet det er fordi jeg har relasjonsvansker. Det er ikke min feil at det ble sånn. Og siden vi hadde en åpen dialog om det så fjernet det skammen. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (11 minutter siden): Nja. Kanskje litt. Men jeg vet det er fordi jeg har relasjonsvansker. Det er ikke min feil at det ble sånn. Og siden vi hadde en åpen dialog om det så fjernet det skammen. Så fint at du kunne tenke slik rundt det. Jeg har en ekstrem skam rundt det. Anonymkode: 31007...2cb 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så fint at du kunne tenke slik rundt det. Jeg har en ekstrem skam rundt det. Anonymkode: 31007...2cb Vil anbefale deg å ta det opp med behandler. Det kan gjøre skammen mindre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (12 minutter siden): Vil anbefale deg å ta det opp med behandler. Det kan gjøre skammen mindre. Takk ! Skulle ønske jeg tok det opp helt i begynnelsen. Anonymkode: 31007...2cb 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk ! Skulle ønske jeg tok det opp helt i begynnelsen. Anonymkode: 31007...2cb Det er ikke for sent å ta det opp nå. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Skammet du deg over det? Det gjorde jeg så det ble en ekstra konflikt i meg. Anonymkode: 31007...2cb Er det egentlig terapeuten du har blitt glad i/opptatt av - eller er det selve relasjonen dere har? En helt ny erfaring; det å bli sett, lyttet til, tatt alvorlig. Om du strever med relasjon/tilknytning til andre mennesker, har du nå en god mulighet til å ta det opp. Se på det som en anledning til å få hjelp. Du kan føle deg dum/skamfull, men terapeuten ser garantert ikke slik på det. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.