Gå til innhold

Jeg har brukt Imovane som sovemedisin de 2 siste årene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg sover ikke dypt/oppstykket. Tidligere brukte jeg Alimemazin og sov godt med den. Begrunnelsen for at jeg sluttet på den var at den måtte taes kl 20 på kvelden og det passet dårlig med barn/familieliv da jeg ble så fort søvnig.

Legen har nå skrevet ut Zonat. Er det noen som har erfaring med denne medisinen, jeg er litt engstelig for å prøve noe nytt. Jeg har angst og depresjon så det blir mange vonde tanker og følelser ila natten.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
munchin skrev (2 minutter siden):

Men jeg sover ikke dypt/oppstykket. Tidligere brukte jeg Alimemazin og sov godt med den. Begrunnelsen for at jeg sluttet på den var at den måtte taes kl 20 på kvelden og det passet dårlig med barn/familieliv da jeg ble så fort søvnig.

Legen har nå skrevet ut Zonat. Er det noen som har erfaring med denne medisinen, jeg er litt engstelig for å prøve noe nytt. Jeg har angst og depresjon så det blir mange vonde tanker og følelser ila natten.

Imovane er en innsovningsmedisin så bra du bytter over til noe annet.

Anonymkode: 51d1b...af5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Imovane er en innsovningsmedisin så bra du bytter over til noe annet.

Anonymkode: 51d1b...af5

Da er det ikke rart at jeg våkner etter et par timer, nei.

Skrevet

Jeg har fått Apodorm. Første natten i natt så får se hvordan det går. 

Skrevet (endret)
munchin skrev (36 minutter siden):

Legen har nå skrevet ut Zonat

Fungerer basically akkurat som alimemazin foruten litt mindre sultfølelse. Eneste ulempen er at den er litt dyr. 

Du må verken ta den eller alimemazin klokken 20. 

Endret av ISW
Skrevet
ISW skrev (5 minutter siden):

Fungerer basically akkurat som alimemazin foruten litt mindre sultfølelse. Eneste ulempen er at den er litt dyr. 

Du må verken ta den eller alimemazin klokken 20. 

Det er det jeg ble opplært til på sengepost; for å unngå hangover. Hvor dyr er den egentlig?

Skrevet
munchin skrev (36 minutter siden):

Det er det jeg ble opplært til på sengepost; for å unngå hangover. Hvor dyr er den egentlig?

35 tabl koster 299 kroner. 

Skrevet
ISW skrev (4 minutter siden):

35 tabl koster 299 kroner. 

Takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...