AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vil i så fall gjerne vite hva som hjalp for deg? Jeg står på venteliste på Modum og går til traumepsykolog i ventetiden. Jeg har opplevd noe bedring, jobbet mye med eksponering og toleransevinduet, men traumene sitter veldig dypt i meg. Har et håp om å få et liv med mindre angst og mer frihet, hører gjerne fra dere som har fått det bedre 💕 Anonymkode: a9c45...7f8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden å begynne studere og jobbe, oppsøke og skaffe venner, + terapi. Anonymkode: c5899...646 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil i så fall gjerne vite hva som hjalp for deg? Jeg står på venteliste på Modum og går til traumepsykolog i ventetiden. Jeg har opplevd noe bedring, jobbet mye med eksponering og toleransevinduet, men traumene sitter veldig dypt i meg. Har et håp om å få et liv med mindre angst og mer frihet, hører gjerne fra dere som har fått det bedre 💕 Anonymkode: a9c45...7f8 Å gå igjennom traumene en har både fysisk og psykisk er veldig viktig. Anonymkode: 82d27...8ee 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.