krøll9 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Senest i går skrev jeg om hvor fint ting går. Ikke at det har endret seg altså, men i helga har jeg merket symptomer på at jeg gikk tom for cipralex på torsdag. Antar at det er det. Avtalte med tidl. behandler at jeg skal fortsette med komboen wellbutrin + cipralex slik jeg ville, så ventet på ny resept fredag, men det kom ikke noe. Jeg nevnte ikke at jeg var gått tom samme dag 🙄 Ville sikkert ha mottatt resepten raskere da. Men da har jeg prestert å bråseponere cipralexen igjen. Man kan bli litt oppgitt av seg selv. Lurer på om dere andre som har seponert cipralex umiddelbart eller relativt kjapt, om dere merket det på dag to allerede? Håper heller på det enn at det er forvarsel på ny nedadgående stemningskurve. I dag super trøtt etter jobb og mentalt ganske kjørt etter vakta. De andre dagene føltes det som om jeg lett kunne vært der et skift til. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden krøll9 skrev (1 minutt siden): Senest i går skrev jeg om hvor fint ting går. Ikke at det har endret seg altså, men i helga har jeg merket symptomer på at jeg gikk tom for cipralex på torsdag. Antar at det er det. Avtalte med tidl. behandler at jeg skal fortsette med komboen wellbutrin + cipralex slik jeg ville, så ventet på ny resept fredag, men det kom ikke noe. Jeg nevnte ikke at jeg var gått tom samme dag 🙄 Ville sikkert ha mottatt resepten raskere da. Men da har jeg prestert å bråseponere cipralexen igjen. Man kan bli litt oppgitt av seg selv. Lurer på om dere andre som har seponert cipralex umiddelbart eller relativt kjapt, om dere merket det på dag to allerede? Håper heller på det enn at det er forvarsel på ny nedadgående stemningskurve. I dag super trøtt etter jobb og mentalt ganske kjørt etter vakta. De andre dagene føltes det som om jeg lett kunne vært der et skift til. Jeg bruker ikke samme medisiner som deg men bla Litium og jeg kan merke forskjell etter 2-3 dager uten. Anonymkode: 20317...3ec 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden krøll9 skrev (4 minutter siden): Senest i går skrev jeg om hvor fint ting går. Ikke at det har endret seg altså, men i helga har jeg merket symptomer på at jeg gikk tom for cipralex på torsdag. Antar at det er det. Avtalte med tidl. behandler at jeg skal fortsette med komboen wellbutrin + cipralex slik jeg ville, så ventet på ny resept fredag, men det kom ikke noe. Jeg nevnte ikke at jeg var gått tom samme dag 🙄 Ville sikkert ha mottatt resepten raskere da. Men da har jeg prestert å bråseponere cipralexen igjen. Man kan bli litt oppgitt av seg selv. Lurer på om dere andre som har seponert cipralex umiddelbart eller relativt kjapt, om dere merket det på dag to allerede? Håper heller på det enn at det er forvarsel på ny nedadgående stemningskurve. I dag super trøtt etter jobb og mentalt ganske kjørt etter vakta. De andre dagene føltes det som om jeg lett kunne vært der et skift til. Ringer du legekontoret i morgen tidlig? Anonymkode: 20317...3ec 0 Siter
krøll9 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ringer du legekontoret i morgen tidlig? Anonymkode: 20317...3ec Har ikke sjans pga jobb, men går nesten ut fra at resept kommer i morgen siden vi har avtalt at jeg skal ha. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg bruker ikke samme medisiner som deg men bla Litium og jeg kan merke forskjell etter 2-3 dager uten. Anonymkode: 20317...3ec Håper for all del at det er det det går på. Takk for bidraget. Litt tullete å spekulere i dette og vite at det trolig ordner seg i morgen. Men betingelsen for å kunne holde optimal faglig fokus er stabilitet på det området her. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden krøll9 skrev (4 minutter siden): Har ikke sjans pga jobb, men går nesten ut fra at resept kommer i morgen siden vi har avtalt at jeg skal ha. sjekk om du har mulighet til å sende fastlegen din en melding. sjekk nettsiden til vedkommende Anonymkode: e67d5...aa7 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden To meget gode råd: 1. Bruk dosett 2. Be om ny resept senest når du har igjen medisin for 10 dager. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): sjekk om du har mulighet til å sende fastlegen din en melding. sjekk nettsiden til vedkommende Anonymkode: e67d5...aa7 Den tar inntil 5 virkedager å bli besvart. Anonymkode: 20317...3ec 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.