AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har de et oppmerksomshetsbehov? Anonymkode: 4725c...14b 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det tror jeg flere av dem har. Samtidig tror jeg også at noen har behov for å føle seg bedre enn andre ved å rakke ned på influensere. Anonymkode: 5bd9c...189 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden Sykt godt betalt for de som klarer seg i hvert fall. Anonymkode: 6af34...eea 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Sykt godt betalt for de som klarer seg i hvert fall. Anonymkode: 6af34...eea Ja, men hvorfor interesser det følgerne å lese om livet deres? De fleste av oss har vell ikke behov for å framstå som et forbilde for andre. Anonymkode: 4725c...14b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden Og de er med i kjendis programmer, jeg aner ikke hvem de er. Følger ikke med på det der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.