AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Våknet og følte meg dårlig. Så tok jeg morgendosen, og noen timer etterpå nå er jeg i bedre form. Tilfeldig? Anonymkode: c051f...b7b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Våknet og følte meg dårlig. Så tok jeg morgendosen, og noen timer etterpå nå er jeg i bedre form. Tilfeldig? Anonymkode: c051f...b7b Sikkert tilfeldig. Anonymkode: 0f6bb...098 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Med "dårlig" mener jeg her dårlig humør og nedrykket stemning. Motvilje og motstand mot å forholde meg til livet, og litt trist og generelt uggen. Det er altså blitt bedre og lettere nå etter å ha inntatt litiumtabletten min for noen timer siden. Dose: 42 mg. Tar 84 mg tilsammen i døgnet. Håper siste opplysninger kan gjøre det lettere å svare på. Anonymkode: c051f...b7b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Med "dårlig" mener jeg her dårlig humør og nedrykket stemning. Motvilje og motstand mot å forholde meg til livet, og litt trist og generelt uggen. Det er altså blitt bedre og lettere nå etter å ha inntatt litiumtabletten min for noen timer siden. Dose: 42 mg. Tar 84 mg tilsammen i døgnet. Håper siste opplysninger kan gjøre det lettere å svare på. Anonymkode: c051f...b7b Jeg bruker 6× 42 mg og merker ingen forskjell fra dag til dag. Anonymkode: 0f6bb...098 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruker 6× 42 mg og merker ingen forskjell fra dag til dag. Anonymkode: 0f6bb...098 Ok, da er det nok tilfeldig som du sier. Anonymkode: c051f...b7b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.