Gå til innhold

Hvor raskt virker en litiumtablett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Våknet og følte meg dårlig. Så tok jeg morgendosen, og noen timer etterpå nå er jeg i bedre form. Tilfeldig?

Anonymkode: c051f...b7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Våknet og følte meg dårlig. Så tok jeg morgendosen, og noen timer etterpå nå er jeg i bedre form. Tilfeldig?

Sikkert tilfeldig. 

Anonymkode: 0f6bb...098

AnonymBruker
Skrevet

Med "dårlig" mener jeg her dårlig humør og nedrykket stemning. Motvilje og motstand mot å forholde meg til livet, og litt trist og generelt uggen. 

Det er altså blitt bedre og lettere nå etter å ha inntatt litiumtabletten min for noen timer siden. Dose: 42 mg. Tar 84 mg tilsammen i døgnet. 

Håper siste opplysninger kan gjøre det lettere å svare på. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Med "dårlig" mener jeg her dårlig humør og nedrykket stemning. Motvilje og motstand mot å forholde meg til livet, og litt trist og generelt uggen. 

Det er altså blitt bedre og lettere nå etter å ha inntatt litiumtabletten min for noen timer siden. Dose: 42 mg. Tar 84 mg tilsammen i døgnet. 

Håper siste opplysninger kan gjøre det lettere å svare på. 

Jeg bruker 6× 42 mg og merker ingen forskjell fra dag til dag. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bruker 6× 42 mg og merker ingen forskjell fra dag til dag. 

Ok, da er det nok tilfeldig som du sier. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...