Gå til innhold

Dagen der alt er galt. Skal man tillate seg å ha en dårlig dag da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter jobb idag merket jeg bare at jeg trengte tid for meg selv. Jeg sliter litt med dårlig selvfølelse og har tilknytningsproblem, som igjen resulterer i dårlig valg av menn. Det er en jeg liker så godt, vi treffes sånn ca 4 ganger i mnd, koser oss og flørter. Etter hver gang blir han sur og veldig lite pratesalig, åpner knapt mld mine osv. 2 ganger har han slettet meg på snap og slettet hele facebook, for så komme tilbake igjen. Helga som var insisterte han på å treffes.

Ellers er humøret rart idag, føler ikke jeg får kommet i gang med noe. 

Det gjør noe med psyken min, merkelig nok. Er ellers så livsglad og godt humør. Idag er jeg i "ikke se folk dagen", å er det helt OK? Tillate meg å være lei meg så gå videre? Noen som vet hva jeg kan gjøre en indre rens? For eks meditere? 

Jeg har heldigvis få slike dager ❤️

Anonymkode: dc877...687

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå en tur!

Anonymkode: f3d5b...c8f

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Idag er jeg i "ikke se folk dagen", å er det helt OK?

Hvorfor skulle det ikke være OK?

AnonymBruker
Skrevet

Tror du alle går rundt og er super happy hele tiden? 

Anonymkode: 5704c...4b3

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor trenger du godkjenning fra fremmede på nett for å ha en dårlig dag?

Anonymkode: 62b25...54b

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Etter jobb idag merket jeg bare at jeg trengte tid for meg selv. Jeg sliter litt med dårlig selvfølelse og har tilknytningsproblem, som igjen resulterer i dårlig valg av menn. Det er en jeg liker så godt, vi treffes sånn ca 4 ganger i mnd, koser oss og flørter. Etter hver gang blir han sur og veldig lite pratesalig, åpner knapt mld mine osv. 2 ganger har han slettet meg på snap og slettet hele facebook, for så komme tilbake igjen. Helga som var insisterte han på å treffes.

Ellers er humøret rart idag, føler ikke jeg får kommet i gang med noe. 

Det gjør noe med psyken min, merkelig nok. Er ellers så livsglad og godt humør. Idag er jeg i "ikke se folk dagen", å er det helt OK? Tillate meg å være lei meg så gå videre? Noen som vet hva jeg kan gjøre en indre rens? For eks meditere? 

Jeg har heldigvis få slike dager ❤️

Selvfølgelig er det lov! Har du spurt han hvorfor han holder på sånn? Han høres jo ut som en umoden fjortis... For meg er en tur i skogen balsam for sjelden, høre på fuglene og kjenne på den friske lufta.

Er du sikker på at du skal fortsette denne relasjonen til ham? Hvis den ikke gir deg noe positivt, men bare usikkerhet og dårlige vibber, så er det kanskje like greit å si fra at du ikke orker å møte ham mer? Det må vel ligge noe mer bak oppførselen hans? Det er jo ikke normalt for en voksen mann å oppføre seg sånn.

Skrevet
Lillemus skrev (26 minutter siden):

Selvfølgelig er det lov! Har du spurt han hvorfor han holder på sånn? Han høres jo ut som en umoden fjortis... For meg er en tur i skogen balsam for sjelden, høre på fuglene og kjenne på den friske lufta.

Er du sikker på at du skal fortsette denne relasjonen til ham? Hvis den ikke gir deg noe positivt, men bare usikkerhet og dårlige vibber, så er det kanskje like greit å si fra at du ikke orker å møte ham mer? Det må vel ligge noe mer bak oppførselen hans? Det er jo ikke normalt for en voksen mann å oppføre seg sånn.

Takk for litt oppmuntring 🥰

Jeg vet bare ikke om det er meg eller han, men vi har truffet hverandre siden tidlig Januar. Jeg liker han nok mer enn det han liker meg. Eller han skifter på personligheten, noen dager veldig på og andre dager av. Vi ble enige om å ikke tenke forhold nå siden han har blitt ødelagt, sier han. Men å treffes kunne vi. 

På fredag virket han helt galen etter meg. Sa masse fine ting, spurte om jeg kunne komme til han (en times reise, han kunne bestille taxi om det var det) fordi han ville så ha meg bort. Vi koste oss, alt var bra. Så gikk jeg hjem og han ble stille. Han sendte en snap om at han var hos ei dame og jeg reagerte. Det var visst kompisens dame, men hvorfor prøve å ødelegge en god stemning? Idag reiste han på jobb, er borte en stund og jeg har latt merke til at han blir rar/stille når han skal dra. Vi har snappet hver eneste dag og nå har han ikke åpnet noe siden igår på dagen. Ikke likt han. Samtidig som han slettet facebook rett etter han var med meg? Jeg ser ingen sammenheng og jeg blir helt ødelagt av tankene. Gjør han dette bevisst så jeg skal ha en kjip dag? 

Det er nok mye av grunnen til at jeg har det kjipt idag ja. Jeg blir fort påvirket av ting rundt, spesielt når det er folk jeg bryr meg om. Det er den stillheten jeg ikke liker 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi ble enige om å ikke tenke forhold nå siden han har blitt ødelagt, sier han. Men å treffes kunne vi. 

Er dette reelt fra hans side eller er det en unnskyldning han bruker for å kunne få uforpliktende sex? Jeg kjenner at jeg ser røde flagg i hauger av det du skriver, men det er meg.

Skrevet
Lillemus skrev (16 minutter siden):

Er dette reelt fra hans side eller er det en unnskyldning han bruker for å kunne få uforpliktende sex? Jeg kjenner at jeg ser røde flagg i hauger av det du skriver, men det er meg.

I begynnelsen ville han egentlig ha forhold men så gikk det mer og mer over til at han kun ville ha uforpliktende med meg, ikke binde seg til noen damer siden han ikke stolte på damer visst nok. De var utro mot han.

Men om det er sant? Det vet jeg ikke. 

Det virker som det er noe som skurrer. Jeg vet at man ikke skal behandle hverandre som kjærester, men han kan da vel svare på snap. Og ikke være så iskald etter vi har hatt en dag. Det blir mye tanker. 

Og siden han klarte å mase meg bort der i helgen (det var trygling - kom igjen da, så kan vi gjøre det , og det), så er det ekstra dårlig av han å være kald nå, eller hva? Jeg får ikke ordentlig svar andre plasser, så derfor spør jeg her. Jeg ee voksen og burde vite bedre, men ikke lett å få disse små følelsene for han. 

Så er det nok en ting jeg er engstelig for nå. Da vi hadde sex og jeg gjorde noe på han, så tror jeg han filmet meg. Mobilen hans lå på puta, men mulig jeg overtenker dette. Jeg bare forstår ikke hvorfor han ville ha meg bort, så ligge der med mobilen mot meg- for så slette facebook og nesten ikke svare i det hele tatt? Gir dette noen sammenheng? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...