Gå til innhold

Tror du på karma?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja vil være i mer aktivitet med å gå turer og å komme meg ut med venner f.eks ut å spise sammen. De spør meg men jeg er jo aldri i form og så er ikke de i form, har lyst å reise på Odd Nerdrum museet men jeg vet jo aldri hvordan jeg er. Bare gjøre mer hverdagslige ting, gjør jo noe nå men det er lite. 

Det er bare du som kan gjøre noe med det, men du er jo steike lat!

Anonymkode: 83532...f56

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hjertelig takk for det, det var veldig fint av deg å si ❤️ 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Setter pris på din ærlighet men du kunne brukt nick da så jeg ikke lurer på hvem du er :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hun er absolutt ikke lat. Hun gjør mye, og presser seg mye. Negative symptomer i sykdommen hennes gjør at ting kan være vanskelig å utføre, likevel gjør hun masse. Jeg synes hun er sterk og tøff!

stjernestøv
Skrevet
Vendi skrev (10 minutter siden):

Hun er absolutt ikke lat. Hun gjør mye, og presser seg mye. Negative symptomer i sykdommen hennes gjør at ting kan være vanskelig å utføre, likevel gjør hun masse. Jeg synes hun er sterk og tøff!

Tusen takk for støtten ❤️ Vernepleier sa at jeg gjør nå mye. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (34 minutter siden):

Ja vil være i mer aktivitet med å gå turer og å komme meg ut med venner f.eks ut å spise sammen. De spør meg men jeg er jo aldri i form og så er ikke de i form, har lyst å reise på Odd Nerdrum museet men jeg vet jo aldri hvordan jeg er. Bare gjøre mer hverdagslige ting, gjør jo noe nå men det er lite. 

Samme her.  Bare at jeg jobber 50 prosent da. Tror løsningen er å ikke kjenne så mye etter, bare gjøre.

Anonymkode: de73b...52b

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samme her.  Bare at jeg jobber 50 prosent da. Tror løsningen er å ikke kjenne så mye etter, bare gjøre.

Anonymkode: de73b...52b

Ja jeg bare gjør når jeg må. 

Skrevet

Jeg tror ikke på noe som helst som har med tidligere liv å gjøre, heller ikke på karma. Det er det vi gjør i vårt nåværende liv som betyr noe.

Men livet vårt styres ikke bare av egne valg og handlinger. Gener, miljø, personlige egenskaper og omstendigheter vi ikke har kontroll over (også kalt flaks/uflaks) spiller store roller. Vi kan påvirke mye, men ikke alt. Og livet er ikke rettferdig i den forstand at vi får som fortjent når det gjelder økonomi, helse og ytre hendelser (som ulykker). 

Alt kan ikke hende hvem som helst, vi har mange muligheter og valg i løpet av livet. Men f.eks. sykdom kan ramme uten at det finnes noen å bebreide. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...