AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:35 Skrevet torsdag kl 14:35 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): De aller fleste mennesker tror jeg ikke blunker på å gjøre noe mot andre om der gagner seg selv. Utrolig trist. Ser det daglig 🥲 Gjøre mot meg. Anonymkode: 2b921...c6e Også finnes det mange mennesker som gjør mange gode ting mot andre. Men du velger å se verden på den mest negative måten og da forblir du også i det vonde. Du spør hva du kan gjøre for å få det bedre. En ting du kan gjøre er å begynne å se på verden mer nyansert enn bare svart. Anonymkode: 63ccd...42e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.4.2026 den 16.35): Også finnes det mange mennesker som gjør mange gode ting mot andre. Men du velger å se verden på den mest negative måten og da forblir du også i det vonde. Du spør hva du kan gjøre for å få det bedre. En ting du kan gjøre er å begynne å se på verden mer nyansert enn bare svart. Anonymkode: 63ccd...42e Ja, det er det helt sikkert. De er bare ikke det mot meg da. Jeg forstår ikke hva du mener med se mer nyansert. Du har rett. Jeg ser verden svart. Men så er det mange som har skuffet meg veldig. Bare må med denne person som vi snakket i tlf. Ikke en lyd. Og familien som har treff uten meg. Ikke bedt. Og så dette tilfellet med makt og helsen min Osv. Har jeg grunn til å se den annerledes synes du? Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er det helt sikkert. De er bare ikke det mot meg da. Jeg forstår ikke hva du mener med se mer nyansert. Du har rett. Jeg ser verden svart. Men så er det mange som har skuffet meg veldig. Bare må med denne person som vi snakket i tlf. Ikke en lyd. Og familien som har treff uten meg. Ikke bedt. Og så dette tilfellet med makt og helsen min Osv. Har jeg grunn til å se den annerledes synes du? Anonymkode: 2b921...c6e Må legge til dette store ønsket om en partner også. Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det er det helt sikkert. De er bare ikke det mot meg da. Jeg forstår ikke hva du mener med se mer nyansert. Du har rett. Jeg ser verden svart. Men så er det mange som har skuffet meg veldig. Bare må med denne person som vi snakket i tlf. Ikke en lyd. Og familien som har treff uten meg. Ikke bedt. Og så dette tilfellet med makt og helsen min Osv. Har jeg grunn til å se den annerledes synes du? Anonymkode: 2b921...c6e Det finnes mye positivt i verden, hvis du ønsker å se det. Du ønsker ikke å se det. Du får fortsette å se verden svart og se om det gjør deg lykkelig. Så lenge du fortsetter å se verden svart og synes synd på deg selv, så er nok sjansen liten for å få en partner. Anonymkode: 63ccd...42e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det finnes mye positivt i verden, hvis du ønsker å se det. Du ønsker ikke å se det. Du får fortsette å se verden svart og se om det gjør deg lykkelig. Så lenge du fortsetter å se verden svart og synes synd på deg selv, så er nok sjansen liten for å få en partner. Anonymkode: 63ccd...42e Kan du gi meg et eksempel? Er du grei. Hva er positivt? Leste du eksemplene mine? Var ingenting positivt der. Ting er helt sikkert positivt for deg. Jeg er ikke lykkelig. Lengt der i fra. Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du gi meg et eksempel? Er du grei. Hva er positivt? Leste du eksemplene mine? Var ingenting positivt der. Ting er helt sikkert positivt for deg. Jeg er ikke lykkelig. Lengt der i fra. Anonymkode: 2b921...c6e Du vet alt dette. Du har fått det forklart til deg nå i elleve måneder. Anonymkode: 63ccd...42e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du vet alt dette. Du har fått det forklart til deg nå i elleve måneder. Anonymkode: 63ccd...42e Hva snakker du om? Kan du ikke svare på spm mitt? Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva snakker du om? Kan du ikke svare på spm mitt? Anonymkode: 2b921...c6e Nei, jeg gidder ikke. Det er meningsløst. Folk har forsøkt å hjelpe deg i 11 måneder uten effekt . Anonymkode: 63ccd...42e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg gidder ikke. Det er meningsløst. Folk har forsøkt å hjelpe deg i 11 måneder uten effekt . Anonymkode: 63ccd...42e Greit. Opp til deg. Jeg spør bare et spm. Er mest at du ser at jeg ikke har så mange grunner. Ting er ikke positivt. Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Greit. Opp til deg. Jeg spør bare et spm. Er mest at du ser at jeg ikke har så mange grunner. Ting er ikke positivt. Anonymkode: 2b921...c6e Da får du fortsette å velge å ha det fælt, da. Anonymkode: 63ccd...42e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da får du fortsette å velge å ha det fælt, da. Anonymkode: 63ccd...42e Forstår ikke hvorfor du ikke kan gi meg eksempler på positivt. Men ok. Du ser ikke hvorfor? Jeg velger det ikke. Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Forstår ikke hvorfor du ikke kan gi meg eksempler på positivt. Men ok. Du ser ikke hvorfor? Jeg velger det ikke. Anonymkode: 2b921...c6e For jeg har sett hvor mange som har hjulpet deg på to ulike forum over 11 år. Ingen, absolutt ingen, har hatt noen effekt. Null, nada. Du er på nøyaktig samme sted i dag som du var for 11 måneder siden. Jeg gidder ikke kaste bort tiden min. Anonymkode: 63ccd...42e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 11 måneder mente jeg, ikke 11 år. Anonymkode: 63ccd...42e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Forstår ikke hvorfor du ikke kan gi meg eksempler på positivt. Men ok. Du ser ikke hvorfor? Jeg velger det ikke. Anonymkode: 2b921...c6e Problemet ditt er jo at du har en tankegang som er fullstendig fokusert på å være stygg for å få din rett. Det er ikke løsningen på problemene dine. Hevn og være stygg tilbake fører alltid til enda mer jævelskap og løser ingenting. En tror ofte det vil løse men det gjør ikke det. Du må begynne å tenke annerledes og positivt istedenfor denne fastholdenheten din i å være stygg tilbake. Vi er alle mennesker dødelige og elendige mennesker som gjør feil og galt alle. Det fins alltid en løsning om en er villig til det. Du bør prate med noen seriøst om denne saken din, og få hjelp til å løse det best mulig for alle parter. Anonymkode: a495d...ee4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): For jeg har sett hvor mange som har hjulpet deg på to ulike forum over 11 år. Ingen, absolutt ingen, har hatt noen effekt. Null, nada. Du er på nøyaktig samme sted i dag som du var for 11 måneder siden. Jeg gidder ikke kaste bort tiden min. Anonymkode: 63ccd...42e Trist å høre tankene dine om meg. Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trist å høre tankene dine om meg. Anonymkode: 2b921...c6e Ja, det er trist. Kun du kan endre dette. Anonymkode: 63ccd...42e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Problemet ditt er jo at du har en tankegang som er fullstendig fokusert på å være stygg for å få din rett. Det er ikke løsningen på problemene dine. Hevn og være stygg tilbake fører alltid til enda mer jævelskap og løser ingenting. En tror ofte det vil løse men det gjør ikke det. Du må begynne å tenke annerledes og positivt istedenfor denne fastholdenheten din i å være stygg tilbake. Vi er alle mennesker dødelige og elendige mennesker som gjør feil og galt alle. Det fins alltid en løsning om en er villig til det. Du bør prate med noen seriøst om denne saken din, og få hjelp til å løse det best mulig for alle parter. Anonymkode: a495d...ee4 Jeg har veldig lyst å rydde opp i en ting. Jeg går ikke på noen måte inn for å være stygg med noen. I alle eksemplene mine som jeg tok her er ikke jeg stygg mot dem. Si den som har unngått å ringe meg har jeg bare unngått å ringe (så slipper den meg), familie jeg ikke bedt jeg har ikke gjort noe med det bare grått hjemme alene, makt personene får ikke gjort noe, helse null nada.,Jeg er ekstremt skuffet. Men tolk meg sånn da. Jeg forteller bare at jeg har ikke og ser ingen grunn til å være lykkelig. Og det velger ikke vi selv. Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, det er trist. Kun du kan endre dette. Anonymkode: 63ccd...42e Takk! Du får unngå meg da! Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har veldig lyst å rydde opp i en ting. Jeg går ikke på noen måte inn for å være stygg med noen. I alle eksemplene mine som jeg tok her er ikke jeg stygg mot dem. Si den som har unngått å ringe meg har jeg bare unngått å ringe (så slipper den meg), familie jeg ikke bedt jeg har ikke gjort noe med det bare grått hjemme alene, makt personene får ikke gjort noe, helse null nada.,Jeg er ekstremt skuffet. Men tolk meg sånn da. Jeg forteller bare at jeg har ikke og ser ingen grunn til å være lykkelig. Og det velger ikke vi selv. Anonymkode: 2b921...c6e Om du har prøve å ordne opp med dem og det ikke går, ja da må du bare godta at dem ikke er intressert i å ordne opp med deg. Det fins mange av dem og. Noen er for stolte og sta til å ordne opp i ting. Jeg vet dette selv for jeg plages av noen selv som ikke vil ordne opp med meg. Anonymkode: a495d...ee4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om du har prøve å ordne opp med dem og det ikke går, ja da må du bare godta at dem ikke er intressert i å ordne opp med deg. Det fins mange av dem og. Noen er for stolte og sta til å ordne opp i ting. Jeg vet dette selv for jeg plages av noen selv som ikke vil ordne opp med meg. Anonymkode: a495d...ee4 Nei, jeg har ikke forsøkt dette nå. Jeg unngår dem. Jeg har prøvd to ganger å ringe den med tlf samtalen. Da har jeg gjort mitt. Som jeg sier server så mange stygge og feige mennesker der ute som ikke kan si noe og bare forsvinner! Så nei jeg er ikke stygg med andre heller dem. Og da mister man troen på gode mennesker. Bare baksnakking, mennesker som tror de er bedre enn andre, dømmende osv. Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.