Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ftss skrev (2 timer siden):

Har hengt på forum i sikkert 20 år snart. Man kan ikke ta seg nær av hva folk skriver eller henge seg opp i den slags. Det å krangle eller irritere seg over folk som sitter bak en skjerm og man ikke har møtt har jeg ikke overskudd til. Men så tar jeg meg heller ikke nær av noen jeg ikke kjenner heller.

Ikke fått med meg greia annet enn at det var en kommentar om at TS skulle vært på et PU forum og det er jo ganske unødvendig men samtidig helt forventa å få over av folk som finnes på internettet.

Alltid noe som er nettroll🧌

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
morsan skrev (3 timer siden):

Aha! Dette har ikke jeg fått med meg 😅😅

Ikke jeg heller🤣

Endret av Krisebærblomsten
Skrevet
Babette skrev (8 timer siden):

Fort gjort å lese nicket som Kirsebærblomst, men det er Krisebærblomst. 😃

🤣

Skrevet
Sakura skrev (21 timer siden):

Kirsebærblomsten skrives slik🤭jeg kan bytte navn til Sakura? likte bedre det navne. 

Du trenger ikke å bruke så stor skrift. Det er du som antakelig har problemer med synet, ikke jeg. 😃

Skrevet
Ftss skrev (23 timer siden):

Har hengt på forum i sikkert 20 år snart. Man kan ikke ta seg nær av hva folk skriver eller henge seg opp i den slags. Det å krangle eller irritere seg over folk som sitter bak en skjerm og man ikke har møtt har jeg ikke overskudd til. Men så tar jeg meg heller ikke nær av noen jeg ikke kjenner heller.

Ikke fått med meg greia annet enn at det var en kommentar om at TS skulle vært på et PU forum og det er jo ganske unødvendig men samtidig helt forventa å få over av folk som finnes på internettet.

Men når denne kommentaren kommer fra en som er psykiater og villig deler av sin profesjonelle kompetanse på forumet, så er det veldig problematisk med en slik kommentar. Synes jeg! Jeg ser ingen humor i det. Begynner heller å tenke at hva om psykiatere eller andre i helsevesenet jeg har vært i kontakt med også tenker slik om meg? Jeg ble rett og slett uvel av den kommentaren. 

Anonymkode: 62a5c...280

Ikkeanonymnok
Skrevet

Det største problemet er kanskje at folk nå til dags blir krenket av alt mulig. 
Kanskje kommentaren det er snakk om var seriøst ment (noe jeg synes er fullt forståelig) eller kanskje det var et forsøk på humor. Uansett er det helt mulig å bare scrolle videre og la det ligge istedenfor å samle hylekoret og dra fram krenkekortet.

Skrevet
Babette skrev (30 minutter siden):

Du trenger ikke å bruke så stor skrift. Det er du som antakelig har problemer med synet, ikke jeg. 😃

Jeg klarte ikke og få små bokstaver de ble store😁  

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (17 timer siden):

Det største problemet er kanskje at folk nå til dags blir krenket av alt mulig. 
Kanskje kommentaren det er snakk om var seriøst ment (noe jeg synes er fullt forståelig) eller kanskje det var et forsøk på humor. Uansett er det helt mulig å bare scrolle videre og la det ligge istedenfor å samle hylekoret og dra fram krenkekortet.

Det største problemet nå er vel helst at forumet blir overflommet av innholdsløs pludring.🥴

Anonymkode: 0bf1e...573

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg hva har skjedd. Vet ikke hva PU forum er. Vet ikke om du skal bli eller dra. Men god morgen og håper denne dagen blir bra for allesammen. 🤪

Anonymkode: a4760...a2d

Ikkeanonymnok
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det største problemet nå er vel helst at forumet blir overflommet av innholdsløs pludring.🥴

Hadde folk i det minste skrevet med nick kunne man blokkert de som pludrer. 

Skrevet (endret)

Kjedelig med kun prat om tema som tabletter, sopper, sykdommer, sorg, angst, deppa. 

Endret av Sakura
Skrevet
Sakura skrev (52 minutter siden):

Kjedelig med kun prat om tema som tabletter, sopper, sykdommer, sorg, angst, deppa. 

Jeg synes det var litt forfriskende at du kom inn her og startet tråder om mye rart. Noe var morsomt, noe interessant og noe var ikke noe for meg, men de hoppet jeg bare over. Verre er det ikke. 😃

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Og hva er det? 

Anonymkode: c4c94...7ec

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (13 timer siden):

Hadde folk i det minste skrevet med nick kunne man blokkert de som pludrer. 

Det er bare til å holde seg vekke da. Enkelt. 

Anonymkode: c4c94...7ec

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...