Sakura Skrevet onsdag kl 17:25 Forfatter Skrevet onsdag kl 17:25 Ftss skrev (2 timer siden): Har hengt på forum i sikkert 20 år snart. Man kan ikke ta seg nær av hva folk skriver eller henge seg opp i den slags. Det å krangle eller irritere seg over folk som sitter bak en skjerm og man ikke har møtt har jeg ikke overskudd til. Men så tar jeg meg heller ikke nær av noen jeg ikke kjenner heller. Ikke fått med meg greia annet enn at det var en kommentar om at TS skulle vært på et PU forum og det er jo ganske unødvendig men samtidig helt forventa å få over av folk som finnes på internettet. Alltid noe som er nettroll🧌 0 Siter
Sakura Skrevet onsdag kl 17:45 Forfatter Skrevet onsdag kl 17:45 (endret) morsan skrev (3 timer siden): Aha! Dette har ikke jeg fått med meg 😅😅 Ikke jeg heller🤣 Endret onsdag kl 17:46 av Krisebærblomsten 1 Siter
Sakura Skrevet onsdag kl 17:50 Forfatter Skrevet onsdag kl 17:50 Babette skrev (8 timer siden): Fort gjort å lese nicket som Kirsebærblomst, men det er Krisebærblomst. 😃 🤣 0 Siter
Babette Skrevet torsdag kl 14:43 Skrevet torsdag kl 14:43 Sakura skrev (21 timer siden): Kirsebærblomsten skrives slik🤭jeg kan bytte navn til Sakura? likte bedre det navne. Du trenger ikke å bruke så stor skrift. Det er du som antakelig har problemer med synet, ikke jeg. 😃 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:51 Skrevet torsdag kl 14:51 Ftss skrev (23 timer siden): Har hengt på forum i sikkert 20 år snart. Man kan ikke ta seg nær av hva folk skriver eller henge seg opp i den slags. Det å krangle eller irritere seg over folk som sitter bak en skjerm og man ikke har møtt har jeg ikke overskudd til. Men så tar jeg meg heller ikke nær av noen jeg ikke kjenner heller. Ikke fått med meg greia annet enn at det var en kommentar om at TS skulle vært på et PU forum og det er jo ganske unødvendig men samtidig helt forventa å få over av folk som finnes på internettet. Men når denne kommentaren kommer fra en som er psykiater og villig deler av sin profesjonelle kompetanse på forumet, så er det veldig problematisk med en slik kommentar. Synes jeg! Jeg ser ingen humor i det. Begynner heller å tenke at hva om psykiatere eller andre i helsevesenet jeg har vært i kontakt med også tenker slik om meg? Jeg ble rett og slett uvel av den kommentaren. Anonymkode: 62a5c...280 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet torsdag kl 15:11 Skrevet torsdag kl 15:11 Det største problemet er kanskje at folk nå til dags blir krenket av alt mulig. Kanskje kommentaren det er snakk om var seriøst ment (noe jeg synes er fullt forståelig) eller kanskje det var et forsøk på humor. Uansett er det helt mulig å bare scrolle videre og la det ligge istedenfor å samle hylekoret og dra fram krenkekortet. 1 Siter
Sakura Skrevet torsdag kl 15:14 Forfatter Skrevet torsdag kl 15:14 Babette skrev (30 minutter siden): Du trenger ikke å bruke så stor skrift. Det er du som antakelig har problemer med synet, ikke jeg. 😃 Jeg klarte ikke og få små bokstaver de ble store😁 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 08:31 Skrevet i går, 08:31 Ikkeanonymnok skrev (17 timer siden): Det største problemet er kanskje at folk nå til dags blir krenket av alt mulig. Kanskje kommentaren det er snakk om var seriøst ment (noe jeg synes er fullt forståelig) eller kanskje det var et forsøk på humor. Uansett er det helt mulig å bare scrolle videre og la det ligge istedenfor å samle hylekoret og dra fram krenkekortet. Det største problemet nå er vel helst at forumet blir overflommet av innholdsløs pludring.🥴 Anonymkode: 0bf1e...573 1 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 08:37 Skrevet i går, 08:37 Jeg har ikke fått med meg hva har skjedd. Vet ikke hva PU forum er. Vet ikke om du skal bli eller dra. Men god morgen og håper denne dagen blir bra for allesammen. 🤪 Anonymkode: a4760...a2d 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det største problemet nå er vel helst at forumet blir overflommet av innholdsløs pludring.🥴 Anonymkode: 0bf1e...573 Hadde folk i det minste skrevet med nick kunne man blokkert de som pludrer. 1 Siter
Sakura Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden (endret) Kjedelig med kun prat om tema som tabletter, sopper, sykdommer, sorg, angst, deppa. Endret 12 timer siden av Sakura 2 Siter
Lillemus Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Sakura skrev (52 minutter siden): Kjedelig med kun prat om tema som tabletter, sopper, sykdommer, sorg, angst, deppa. Jeg synes det var litt forfriskende at du kom inn her og startet tråder om mye rart. Noe var morsomt, noe interessant og noe var ikke noe for meg, men de hoppet jeg bare over. Verre er det ikke. 😃 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det største problemet nå er vel helst at forumet blir overflommet av innholdsløs pludring.🥴 Anonymkode: 0bf1e...573 Og hva er det? Anonymkode: c4c94...7ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Ikkeanonymnok skrev (13 timer siden): Hadde folk i det minste skrevet med nick kunne man blokkert de som pludrer. Det er bare til å holde seg vekke da. Enkelt. Anonymkode: c4c94...7ec 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.