Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yep. Var skuffet først for det var bare lett bris og duskregn i formiddag.

Men nå blåser det skikkelig her! Er nesten redd noen av trærne skal falle over.

Skal visst være på sitt verste rundt kl 16, så da skal jeg gå ut. Lyst å kjenne på vinden. :D 

Skrevet (endret)
Sakura skrev (13 minutter siden):

Har Dave kommet der du bor? 

Dave er på besøk hos meg. 

Endret av Sakura
Skrevet

Det blåser godt her. Heldigvis har vi en høyde som beskytter ossmot det verste.

Skrevet

Det er slaps på balkongen fra i natt og nå småregner det.  Ikke mye til storm her.

påskelilje
Skrevet

Her vi er på påskeferie er det rolig og fint. Men hjemme blåser det. Dattera måtte nettopp ut og flytte bilen fordi en levegg holdt på å deise i bilen 😵

Skrevet

Bor langt unna uværet, heldigvis. 😀

Skrevet

Her vi bor var/er det gult farevarsel. Foreløpig er det ikke ille, men det skal nå sin topp en gang i kveld. Uansett tror jeg dette blir mildere enn "Amy", som herjet godt her vi bor. 

Skrevet (endret)
Sakura skrev (2 timer siden):

Dave er på besøk hos meg. 

Her jeg bor er det rødt farevarsel. Trær blåser over ende, skilter velter, trampoliner fyker, plattingen fyker, campingvogn veltet, fly kan ikke lande på lufthavn, 

Endret av Sakura

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...