AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvordan er å bo i Hasle? Er det billigere leiligheter enn Grønland og Grunerløkka? Er det god forbindelse med t-bane og busser? Hva med Løren? Er det forskjell på Hasle og Løren? Anonymkode: 871be...999 0 Siter
ISW Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvordan er å bo i Hasle? Jeg bor ikke der, men det er et sted som i stor grad ble bygget ut i etterkrigstiden og man ser en del bebyggelse der som bærer preg av det. Litt "tradisjonelle" leiligheter uten det samme særpreget som du finner en del andre steder i Oslo. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er det billigere leiligheter enn Grønland og Grunerløkka? Generelt vil jeg tro det, ja. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er det god forbindelse med t-bane og busser? Du har jo Carl Berners plass ikke langt unna i alle fall. Tipper det er ganske greit mht. framkommelighet. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva med Løren? Løren er i stor grad en nyere bydel med mer nybygg. Men litt mindre sentralt. AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er det forskjell på Hasle og Løren? Ja, ref over. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden ISW skrev (9 minutter siden): Jeg bor ikke der, men det er et sted som i stor grad ble bygget ut i etterkrigstiden og man ser en del bebyggelse der som bærer preg av det. Litt "tradisjonelle" leiligheter uten det samme særpreget som du finner en del andre steder i Oslo. Generelt vil jeg tro det, ja. Du har jo Carl Berners plass ikke langt unna i alle fall. Tipper det er ganske greit mht. framkommelighet. Løren er i stor grad en nyere bydel med mer nybygg. Men litt mindre sentralt. Ja, ref over. Takk for svar. Er Hasle billigere enn Ensjø? Der er det gode t-bane forbindelser. Anonymkode: 871be...999 0 Siter
ISW Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for svar. Er Hasle billigere enn Ensjø? Der er det gode t-bane forbindelser. Anonymkode: 871be...999 Boligstatistikk - NEF.no Edit: Funker ikke for boligpriser for tiden, men du kan prøve igjen til uken. Endret 1 time siden av ISW 0 Siter
laban Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det god forbindelse med t-bane og busser? ISW skrev (1 time siden): Du har jo Carl Berners plass ikke langt unna i alle fall. Det er også en egen T-banestasjon som heter Hasle. Hvilken som blir nærmest, avhenger av adressen. 0 Siter
wizwazwoz Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Tror Hasle er et greit sted å bo med greit kollektivtilbud. Ganske nære sentrum 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.