AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): Nei, sårede følelser er et individproblem. Du mener at alle har ansvar selv og ikke noe av ansvaret er på dem som gjør det mot andre? Er ikke det brutalt. Anonymkode: edba6...052 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du mener at alle har ansvar selv og ikke noe av ansvaret er på dem som gjør det mot andre? Er ikke det brutalt. Spør fastlegen om dette er en riktig tolkning av mine utsagn, så tar vi det derfra. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (4 minutter siden): Spør fastlegen om dette er en riktig tolkning av mine utsagn, så tar vi det derfra. Ok. Du mener jeg tolker det feil, men vil ikke si hva? Anonymkode: edba6...052 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok. Du mener jeg tolker det feil, men vil ikke si hva? Ikke før jeg får vite hva din fastlege mener om saksforholdet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok. Du mener jeg tolker det feil, men vil ikke si hva? Anonymkode: edba6...052 Det er litt enkelt å si at alt er den enes ansvar for sårhet f.eks. Det skjer i samspill med andre. Anonymkode: edba6...052 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.