stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har slitt med søvnen hele livet, når jeg var liten hvisket jeg på min mor for min far ble så sint men hun kom og trøstet meg. Var redd da for onde makter og hun var min trygghet, fikk ligge ved siden av henne. Hun var så snill og omsorgsfull på alle måter, mine barn slet ikke med søvnen som barn men som voksne gjør de det og mannen min og. Så er det arvelig? Før har det ofte vært pga onde makter eller mani men det er ikke det nå, men sykepleieren trodde det hadde med diagnosen å gjøre men mine barn har jo ikke den. Datteren har diagnoser men ikke sønnen likevel sliter han med søvn og slitsomhet, men har en slitsom jobb. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (14 minutter siden): Har slitt med søvnen hele livet, når jeg var liten hvisket jeg på min mor for min far ble så sint men hun kom og trøstet meg. Var redd da for onde makter og hun var min trygghet, fikk ligge ved siden av henne. Hun var så snill og omsorgsfull på alle måter, mine barn slet ikke med søvnen som barn men som voksne gjør de det og mannen min og. Så er det arvelig? Før har det ofte vært pga onde makter eller mani men det er ikke det nå, men sykepleieren trodde det hadde med diagnosen å gjøre men mine barn har jo ikke den. Datteren har diagnoser men ikke sønnen likevel sliter han med søvn og slitsomhet, men har en slitsom jobb. Hadde ikke du en vond barndom/omsorgssvikt? Isåfall kan det forklare søvnvanskene? Anonymkode: 8f1da...9bb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Og å se lys og opplevd åndelige ting har begge ungene gjort og slitt med søvnparalyse som meg, virker som de har arvet noe. Og hvis ikke de er syke hvorfor er jeg det da? Datteren har jo diagnoser da og opplevde åndelige ting som liten, jeg forklarte hva det var etter min tro. Da mente de jeg dro henne inn i sykdommen min, er det virkelig sykt? Hvem faen kan vite det egentlig? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde ikke du en vond barndom/omsorgssvikt? Isåfall kan det forklare søvnvanskene? Anonymkode: 8f1da...9bb Jo men mine barn har ikke vært utsatt for omsorgssvikt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde ikke du en vond barndom/omsorgssvikt? Isåfall kan det forklare søvnvanskene? Anonymkode: 8f1da...9bb Jeg hadde ptsd men det har jeg ikke lenger, har jobbet med meg selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden stjernestøv skrev (7 minutter siden): Jeg hadde ptsd men det har jeg ikke lenger, har jobbet med meg selv. Det er fantastisk! Har ikke datteren din psykiske problemer? Tenker at det henger sammen med søvnvanskene? Anonymkode: 8f1da...9bb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 56 minutter siden Forfatter Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hadde ikke du en vond barndom/omsorgssvikt? Isåfall kan det forklare søvnvanskene? Anonymkode: 8f1da...9bb Jeg har tilgitt alt og gått videre, tror folk gjør så godt de kan med de forutsetningene de har. Og min far hadde ingen god oppvekst selv men jeg er ambivalent i forhold til hvordan han behandlet min mor, hun var godheten selv og hadde fortjent en god og snill mann. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 53 minutter siden Forfatter Skrevet 53 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er fantastisk! Har ikke datteren din psykiske problemer? Tenker at det henger sammen med søvnvanskene? Anonymkode: 8f1da...9bb Ja ikke flash backs og mareritt og da var det en an type angst, kvakk av alt. Er ikke sånn lenger nå. Jo hun har det, men min sønn sliter ikke psykisk nå. Han er ressurssterk og positiv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 42 minutter siden Forfatter Skrevet 42 minutter siden stjernestøv skrev (13 minutter siden): Jeg har tilgitt alt og gått videre, tror folk gjør så godt de kan med de forutsetningene de har. Og min far hadde ingen god oppvekst selv men jeg er ambivalent i forhold til hvordan han behandlet min mor, hun var godheten selv og hadde fortjent en god og snill mann. Men på den annen side gjør vi alle våre valg som voksne, hun valgte å bli. Trist. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31 minutter siden Forfatter Skrevet 31 minutter siden Føler meg litt forvirret i dag, er nok pga søvnmangel. Men ungene har jo gener fra både meg og faren og vi er ikke helt gode psykisk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden stjernestøv skrev (15 minutter siden): Føler meg litt forvirret i dag, er nok pga søvnmangel. Men ungene har jo gener fra både meg og faren og vi er ikke helt gode psykisk. Får du til å sove litt på dagen? Anonymkode: 8f1da...9bb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.