påskelilje Skrevet 22. april Skrevet 22. april Ingen som har rapportert ennå, så da får jeg gjøre det 😄 Mandag: Styrketrening på treningssenteret, 1 time Tirsdag, onsdag, torsdag bortreist med jobben på et spesielt prosjekt med lange dager med tungt fysisk arbeid. Veldig sliten hver kveld. Merket at den jevnlige styrketreningen kom godt med! Lørdag: Tur i skogen med mannen; 7,5 km Søndag: Tur i skogen med mannen, 12 km. Dere andre da? 1 Siter
emilie321 Skrevet 24. april Skrevet 24. april Fikk bare trent 2 ganger. Var i så dårlig form resterende dager at jeg ikke greide å trene. Dvs på fredagen dro jeg til treningssenteret, men greide ikke å gå inn. Da jeg kom hjem så svimlet det for meg, så det var kanskje lurt at jeg ikke presset meg (Hadde sovet veldig dårlig i lang tid) Mandag : Treningssenteret i 80min. Rodde i 10min + styrke i 65min + 5min tøying Onsdag : Treningssenteret i 60min. Trente med PT. Rodde i 10min + 50min styrke. 1 Siter
Grendel Skrevet 26. april Skrevet 26. april Jeg tok en joggetur og en runde i treningssenter. Jeg har en liten skade/vondt som jeg har kjent på i 2 måneder. Nå har jeg tatt en pause hele uken. Kanske 2 uker uten jogging eller ski hjelper? 0 Siter
emilie321 Skrevet 26. april Skrevet 26. april Grendel skrev (2 timer siden): Jeg tok en joggetur og en runde i treningssenter. Jeg har en liten skade/vondt som jeg har kjent på i 2 måneder. Nå har jeg tatt en pause hele uken. Kanske 2 uker uten jogging eller ski hjelper? Det er så kjedelig når en får skader. Håper skaden din leges fort. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.