påskelilje Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) Denne uka ble mer normal for min del, fordi jeg har vært hjemme hele uka. Jeg prøver å ha to styrketreningsøkter og to lengre gåturer i uka. Nå ble det hhv 3 og 1, men altså fire økter til sammen: Onsdag: 1 time styrketrening på treningssenteret (armer og skuldre) og tur i skogen med ei venninne; 5,6 km Lørdag: 1,5 time styrketrening på treningssenteret (armer, bryst, skuldre) Søndag: 1 time styrketrening på treningssenteret (bein og rygg) Nå sitter jeg i drivhuset og nyter sola ☀️ Kald luft ute, men inne her er det deilig! Endret 20 timer siden av påskelilje 2 Siter
Nicklusheletida Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Jeg har ikke oversikt over når jeg gjorde hva lenger, men rett etter påske startet vi å forberede oss til sommerens fjellturer. Derfor har vi valgt oss ut turer med bratte bakker. Jeg har også drevet litt med intervalltrening. Jeg har valgt meg ut en veldig bratt bakke som jeg prøver å gå fort opp, rolig ned og opp igjen. I dag gikk vi søndagstur opp til Grefsenkollen. Etterpå dro jeg innom Evo og trente styrke. Det ble tredje gangen med styrke denne uka. Jeg bruker 3 forskjellige apparater for bryst skuldre og armer og i tillegg tar jeg noen runder med trening av fremside lår. Har mistanke om at jeg ikke løfter like tungt som deg da Påskelilje Jeg har nok mer fokus på kondisjon. 1 Siter
emilie321 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Denne uka ble bedre enn forrige uke, fikk til 3 økter. Mandag : Treningssenteret i 80min. 10min roing + 65min styrke + 5min tøying. Onsdag : Treningssenteret i 70min. 10min roing + 55min styrke + 5min tøying. Lørdag : Treningssenteret i 60min. 10min roing + 40min styrke + 10min tøying. Mandag og onsdagen gikk greit, men på lørdagen var kroppen daff. Så er glad jeg greide 60min. PT'en har nå lært meg en slyngeøvelse som er en litt mer avansert enn planken. Den liker jeg godt. Tok den litt hardere på onsdag og endte opp med å bli skikkelig støl både torsdag og fredag🤭 Så den tar skikkelig. Det beste med treningen nå er at jeg både får en fritime fra hue og en god følelse etterpå. Kjenner virkelig hvor godt treningen gjør meg 1 Siter
påskelilje Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Nicklusheletida skrev (2 timer siden): Jeg bruker 3 forskjellige apparater for bryst skuldre og armer og i tillegg tar jeg noen runder med trening av fremside lår. Har mistanke om at jeg ikke løfter like tungt som deg da Påskelilje Jeg har nok mer fokus på kondisjon. Jeg har elendig kondis! Burde begynne å løpe igjen, det holder ikke med gåturer og trappegåing på jobb... Men ja, jeg er skikkelig hekta på styrketrening! Får opp masse tips på Instagram, og jeg tester ut nye øvelser med ujevne mellomrom. Det jeg trente for armer og skuldre i går, var dette (bruker en engelsk app, derfor engelskenavn på øvelsene): Benkpress med stang, Frontal raise Arnold press Lateral raise Pull up front, manualer Biceps curls Triceps extensions Benkpress med manualer Pluss 2 øvelser for underarmene For bein og rygg i dag, gjorde jeg dette: Beinpress Benkpress Romainian deadlift (RDL) Markløft Legghev 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden påskelilje skrev (14 minutter siden): Jeg har elendig kondis! Burde begynne å løpe igjen, det holder ikke med gåturer og trappegåing på jobb... Men ja, jeg er skikkelig hekta på styrketrening! Får opp masse tips på Instagram, og jeg tester ut nye øvelser med ujevne mellomrom. Det jeg trente for armer og skuldre i går, var dette (bruker en engelsk app, derfor engelskenavn på øvelsene): Benkpress med stang, Frontal raise Arnold press Lateral raise Pull up front, manualer Biceps curls Triceps extensions Benkpress med manualer Pluss 2 øvelser for underarmene For bein og rygg i dag, gjorde jeg dette: Beinpress Benkpress Romainian deadlift (RDL) Markløft Legghev Raske gåturer kan fungere fint hvis bakkene er bratte Trapper også , hvis etasjene er mange nok. På jobb er det bare 2 etasjer, men hjemme er det 9 etasjer. 0 Siter
påskelilje Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Nicklusheletida skrev (14 minutter siden): Raske gåturer kan fungere fint hvis bakkene er bratte Trapper også , hvis etasjene er mange nok. På jobb er det bare 2 etasjer, men hjemme er det 9 etasjer. 9 etasjer er mye!!!! På jobb går jeg opp 4 etasjer (fra parkeringskjeller i minus 1, til 4.etasje, men 0 er ikke med), og jeg puster som en hval den siste etasjen og videre inn på kontoret 😂 Blir ikke bedre, selv etter mange måneder! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.