påskelilje Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai (endret) Det ble bare én treningsøkt på meg forrige uke. Jeg prøvde faktisk treningsrommet på jobb, og trente en time sammen med en kollega 😊 Funket greit, selv om det jo var mye mindre enn det jeg er vant til. Fredag og lørdag var det mye løfting og bæring i forbindelse med datteras flytting, så da fikk jeg bruk for styrketreningen! Dere andre da? Endret 18. mai av påskelilje 1 Siter
Grendel Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Joda. Det ble 11 km jogging på tirsdag 6 km på lørdag og en liten topptur. Den "vondten" jeg hadde har stort sett gått over. Man kommer langt med å ta det litt roligere en stund. 2 Siter
emilie321 Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Fikk dessverre bare to økter på treningssenteret, mandag og onsdag. På mandag greide jeg å ta det roligere pga har vært syk, men på onsdag tok jeg det nok litt for hardt. Så det ble bare med de to øktene, men bedre enn ingenting da. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Driver mye med kondisjonstrening. Kom akkurat inn nå. Jeg ble i godt humør i dag av å kjenne at de skikkelig bratte bakkene vi går opp så fort vi klarer, nå kjennes mye lettere ut. En god følelse. Ellers har det vært et par turer på Evo med styrketrening også. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.