AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Bry du deg eller ikke? Og kunne du kuttet ut en venn? Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har kuttet ut en venn fordi hun var psykopat. Jeg har ikke tatt noe oppgjør med henne, for jeg vil ikke bli en hun sprer løgner om. Hun har løyet på det groveste, om kriminelle ting hun har beskylt folk for. Jeg går ikke i detaljer da hun lett kan kjennes igjen. Men vi snakker ekstreme ting. Anonymkode: a8b5f...e6d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fikk opp at gode relasjoner lever man lengre av. Og kunne gi et godt liv. Da blir ikke jeg så gammel og får ikke et godt liv! Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tror det vil være bedre for deg om du slutter å gruble på disse tingene og heller fokuserer på noe annet. Kan du skaffe deg en hobby? Trene? Jobbe frivillig? Bli med i organisert aktivitet? Få mer aktivitet og mening i hverdagen slik at du har det bedre med deg selv og har mindre tid til å gå i ring på disse tankene. Anonymkode: e1f60...2b7 0 Siter
psykedeliker Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun har løyet på det groveste, om kriminelle ting hun har beskylt folk for. Blir man beskyldt for kriminalitet svarer man med å spørre om hvorfor det ikke har kommet noen politianmeldelse. Da er det anklageren som må svare for seg isteden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden Jeg bryr meg om og tar vare på venn som har det tøft. Fordi jeg vet selv hvordan det er å ha det tøft. Kan kutte ut personer når det er årsaker til det. Anonymkode: a4199...37b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.