AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det er det som blir gjort skjønner jeg. Ingen har lyst å svare meg. Eller bryr seg om hvordan jeg har det. Anonymkode: 155b5...fb7 Nei, du har nok rett i det. Det er nok sånn at ingen bryr seg om deg. Og derfor ikke gidder å svare deg. Anonymkode: c72d5...03a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Men vit det at jeg har begynt å rapportere deg. Det er ikke sunt for deg å holde på sånn. Bedre om du klarer å finne på noe annet enn å lage tråd på tråd om det samme. Folk har blitt utvist her for mindre enn det. Anonymkode: c72d5...03a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men vit det at jeg har begynt å rapportere deg. Det er ikke sunt for deg å holde på sånn. Bedre om du klarer å finne på noe annet enn å lage tråd på tråd om det samme. Folk har blitt utvist her for mindre enn det. Anonymkode: c72d5...03a Snilt av deg! Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Snilt av deg! Anonymkode: 155b5...fb7 En aksjon 😔 Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En aksjon 😔 Anonymkode: 155b5...fb7 Hva mener du? Anonymkode: c72d5...03a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du? Anonymkode: c72d5...03a Så om jeg ikke har det kjipt nok skal du få meg kastet ut her fra også. Ja, gjør det du 🥲 Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så om jeg ikke har det kjipt nok skal du få meg kastet ut her fra også. Ja, gjør det du 🥲 Anonymkode: 155b5...fb7 Det er ikke min jobb å kaste ut noen. Men la meg gjette: Du ble kastet ut av KG for samme oppførsel? Lærte du ingenting av det? Anonymkode: c72d5...03a 0 Siter
Sakura Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Kanskje kjæledyr hadde vært noe for deg eks: hund eller katt? 0 Siter
Sakura Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ingen blir kastet ut🙂mye forskjellige temaer som tas opp her til diskusjoner🙂 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sakura skrev (11 minutter siden): Ingen blir kastet ut🙂mye forskjellige temaer som tas opp her til diskusjoner🙂 FB har egne grupper som er innenfor forskjellige temaer🙂der finner du nok noen med dine interesser. 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sakura skrev (17 minutter siden): Ingen blir kastet ut🙂mye forskjellige temaer som tas opp her til diskusjoner🙂 Du lurer på så mye rart😅 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 31 minutes ago, AnonymBruker said: Men la meg gjette: Du ble kastet ut av KG for samme oppførsel? Anonymkode: c72d5...03a Jeg gjetter at din gjetting er feil. Noe Sånt. Men. Hvem vet. Anonymkode: 02231...31c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke min jobb å kaste ut noen. Men la meg gjette: Du ble kastet ut av KG for samme oppførsel? Lærte du ingenting av det? Anonymkode: c72d5...03a Ser ut som du vil gjøre ditt for det. Hva har jeg gjort deg egentlig? Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden Sakura skrev (1 time siden): FB har egne grupper som er innenfor forskjellige temaer🙂der finner du nok noen med dine interesser. Sakura skrev (1 time siden): Du lurer på så mye rart😅 Vil du at jeg skal finne meg en annen plass? Hva mener du er så mye rart? Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.