Gå til innhold

Hvor omtenksom og oppmerksom er du ovenfor en venn som har det tøft?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er få mennesker som er mer rause enn forumbrukere på dette forumet

Dersom forumklimaet her er for tøft er det nok dessverre noe en må prøve å bli sterkere til å takle, alle andre steder du går vil være mye tøffere.

3 minutes ago, AnonymBruker said:

At ingen bryr seg om meg på noen måte 🥲

Anonymkode: 155b5...fb7

Det virker for meg som at visse forumbrukere bryr seg om deg, men det virker også som at du noen ganger oppfører deg på en måte som kan oppfattes upassende for andre, og risikerer å pushe folk unna. Dersom din forumadferd gjenspeiler din adferd i virkeligheten er det en risiko for at det kan pushe folk unna, som så leder til en følelse av at "ingen bryr seg". Det er noe du bør i det minste tenke over, ingen er vel perfekte, heller ikke du, eller?

Anonymkode: 02231...31c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Dersom forumklimaet her er for tøft er det nok dessverre noe en må prøve å bli sterkere til å takle, alle andre steder du går vil være mye tøffere.

Det virker for meg som at visse forumbrukere bryr seg om deg, men det virker også som at du noen ganger oppfører deg på en måte som kan oppfattes upassende for andre, og risikerer å pushe folk unna. Dersom din forumadferd gjenspeiler din adferd i virkeligheten er det en risiko for at det kan pushe folk unna, som så leder til en følelse av at "ingen bryr seg". Det er noe du bør i det minste tenke over, ingen er vel perfekte, heller ikke du, eller?

Jeg har aldri sagt at jeg er perfekt. Så langt der i fra. 

Hva gjør jeg? 

Sannheten er vel at ingen bryr seg om meg. Jeg er bare en ingen for alle. 
Lei meg 🥲

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har prøvd å hjelpe henne med FB grupper🙂kanskje det passer bedre for henne🙂Der finnes en likesinna med like interesser som en har selv. Her tar hun den tonen "ingen bryr seg om meg" nei ingen bryr seg om noen her😅

Endret av Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har aldri sagt at jeg er perfekt. Så langt der i fra. 

Hva gjør jeg? 

Sannheten er vel at ingen bryr seg om meg. Jeg er bare en ingen for alle. 
Lei meg 🥲

Jeg er tydeligvis bare et selvmedlidende dritt menneske! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er tydeligvis bare et selvmedlidende dritt menneske! 

Som har det sykt kjipt og vondt. 
Skal spare dere! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...