AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er få mennesker som er mer rause enn forumbrukere på dette forumet Dersom forumklimaet her er for tøft er det nok dessverre noe en må prøve å bli sterkere til å takle, alle andre steder du går vil være mye tøffere. 3 minutes ago, AnonymBruker said: At ingen bryr seg om meg på noen måte 🥲 Anonymkode: 155b5...fb7 Det virker for meg som at visse forumbrukere bryr seg om deg, men det virker også som at du noen ganger oppfører deg på en måte som kan oppfattes upassende for andre, og risikerer å pushe folk unna. Dersom din forumadferd gjenspeiler din adferd i virkeligheten er det en risiko for at det kan pushe folk unna, som så leder til en følelse av at "ingen bryr seg". Det er noe du bør i det minste tenke over, ingen er vel perfekte, heller ikke du, eller? Anonymkode: 02231...31c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er få mennesker som er mer rause enn forumbrukere på dette forumet Dersom forumklimaet her er for tøft er det nok dessverre noe en må prøve å bli sterkere til å takle, alle andre steder du går vil være mye tøffere. Det virker for meg som at visse forumbrukere bryr seg om deg, men det virker også som at du noen ganger oppfører deg på en måte som kan oppfattes upassende for andre, og risikerer å pushe folk unna. Dersom din forumadferd gjenspeiler din adferd i virkeligheten er det en risiko for at det kan pushe folk unna, som så leder til en følelse av at "ingen bryr seg". Det er noe du bør i det minste tenke over, ingen er vel perfekte, heller ikke du, eller? Anonymkode: 02231...31c Jeg har aldri sagt at jeg er perfekt. Så langt der i fra. Hva gjør jeg? Sannheten er vel at ingen bryr seg om meg. Jeg er bare en ingen for alle. Lei meg 🥲 Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
Sakura Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er få mennesker som er mer rause enn forumbrukere på dette forumet Dersom forumklimaet her er for tøft er det nok dessverre noe en må prøve å bli sterkere til å takle, alle andre steder du går vil være mye tøffere. Det virker for meg som at visse forumbrukere bryr seg om deg, men det virker også som at du noen ganger oppfører deg på en måte som kan oppfattes upassende for andre, og risikerer å pushe folk unna. Dersom din forumadferd gjenspeiler din adferd i virkeligheten er det en risiko for at det kan pushe folk unna, som så leder til en følelse av at "ingen bryr seg". Det er noe du bør i det minste tenke over, ingen er vel perfekte, heller ikke du, eller? Anonymkode: 02231...31c Jeg har prøvd å hjelpe henne med FB grupper🙂kanskje det passer bedre for henne🙂Der finnes en likesinna med like interesser som en har selv. Her tar hun den tonen "ingen bryr seg om meg" nei ingen bryr seg om noen her😅 Endret 49 minutter siden av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har aldri sagt at jeg er perfekt. Så langt der i fra. Hva gjør jeg? Sannheten er vel at ingen bryr seg om meg. Jeg er bare en ingen for alle. Lei meg 🥲 Anonymkode: 155b5...fb7 Jeg er tydeligvis bare et selvmedlidende dritt menneske! Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er tydeligvis bare et selvmedlidende dritt menneske! Anonymkode: 155b5...fb7 Som har det sykt kjipt og vondt. Skal spare dere! Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.