AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nei, du har nok rett i det. Det er nok sånn at ingen bryr seg om deg. Og derfor ikke gidder å svare deg. Anonymkode: c72d5...03a Dette er nok rett her! Jeg utleverte her hvordan jeg har det og der var ingen som svarte på det. Så du har nok rett! Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sakura skrev (11 timer siden): Nei, jeg bare ville hjelpe deg litt🙂her blir folk fort irritert på deg☹️ikke så morsomt her for deg😢Men du vil ikke ha hjelp med noe nytt å gjøre på😢jeg kommer bare med noen forslag til deg. Sakura skrev (2 timer siden): Ok. Jeg irriterer meg ikke på TS🙂 Tusen takk for det! Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden laban skrev (16 timer siden): Det er faktisk lettere å svare på konkrete spørsmål enn på hvor omtenksom man er. Hvordan måles det, og hvordan vet man om oppmerksomheten eventuelt blir riktig? Mange vil nok føle at svaret blir omtrent "jeg bryr meg og gjør så godt jeg kan, men det er ikke alltid så lett". Man kan f.eks. ha opplevd situasjoner der det virker som om noen har det vanskelig. Så forsøker man forsiktig å vise at man bryr seg, men får et litt krasst svar om at alt går greit. Da sitter man igjen med en følelse av at dette ble mislykket, og så er man enda forsiktigere neste gang. Da er det vanskelig å gi et mål på oppmerksomheten - ble det for mye eller for lite? Det er mulig du vil få flere svar hvis du beskriver akkurat din situasjon (slik du har gjort underveis i denne tråden, men ikke i startinnlegget) og hva du trenger, i stedet for å generalisere det til spørsmål om hvordan vi andre teoretisk ville reagert i en tenkt situasjon. Det er så mye som kommer an på omstendighetene og hvor nær man står denne "vennen". Forhistorien har også med saken å gjøre: Har man selv fått støtte en gang man hadde det vanskelig, strekker man seg lenger den dagen situasjonen er snudd. Føler man at vennskapet er et overskuddsfenomen på godværsdager, er det lettere å forholde seg passiv. God natt 🥱 Takk for svaret ditt! Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette er nok rett her! Jeg utleverte her hvordan jeg har det og der var ingen som svarte på det. Så du har nok rett! Anonymkode: 155b5...fb7 Så da har du plutselig glemt og ignorert alle innleggene jeg skrev i denne tråden hvor jeg forsøkte å hjelpe deg? Takk for endelig bekreftelse på hvor meningsløst det er å svare deg. Du avfeier det jo som "ingen som svarte" selv når du faktisk får svar. Da er det jo fullstendig bortkastet å forsøke å hjelpe deg. Anonymkode: e1f60...2b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette er nok rett her! Jeg utleverte her hvordan jeg har det og der var ingen som svarte på det. Så du har nok rett! Anonymkode: 155b5...fb7 Jeg svarte deg det bare fordi du sa det selv. Bare for liksom å gi DEG rett, men jeg mener jo ikke det da. Anonymkode: c72d5...03a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så da har du plutselig glemt og ignorert alle innleggene jeg skrev i denne tråden hvor jeg forsøkte å hjelpe deg? Takk for endelig bekreftelse på hvor meningsløst det er å svare deg. Du avfeier det jo som "ingen som svarte" selv når du faktisk får svar. Da er det jo fullstendig bortkastet å forsøke å hjelpe deg. Anonymkode: e1f60...2b7 Nei, har ikke glemte det. Men rett etter fikk selvmedlidende og hakk i plata. Da vet ikke jeg. Mente personen noe? Eller hva? Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg svarte deg det bare fordi du sa det selv. Bare for liksom å gi DEG rett, men jeg mener jo ikke det da. Anonymkode: c72d5...03a Hva vet jeg? Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, har ikke glemte det. Men rett etter fikk selvmedlidende og hakk i plata. Da vet ikke jeg. Mente personen noe? Eller hva? Anonymkode: 155b5...fb7 Så hvorfor skrev du "ingen" når jeg faktisk forsøkte å hjelpe deg? Vet du hva? Glem det, du trenger ikke svare. Jeg er ferdig med å forsøke å hjelpe deg noe mer. Du har vært stuck på nøyaktig samme sted med samme innlegg og samme reaksjonsmønster nå i over 12 måneder. Og du viser ingen vilje eller evne til å komme deg videre. Det hra ingen hensikt å skrive noe som helst til deg. Anonymkode: e1f60...2b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så hvorfor skrev du "ingen" når jeg faktisk forsøkte å hjelpe deg? Vet du hva? Glem det, du trenger ikke svare. Jeg er ferdig med å forsøke å hjelpe deg noe mer. Du har vært stuck på nøyaktig samme sted med samme innlegg og samme reaksjonsmønster nå i over 12 måneder. Og du viser ingen vilje eller evne til å komme deg videre. Det hra ingen hensikt å skrive noe som helst til deg. Anonymkode: e1f60...2b7 Kan du skjønne at en sånn kan såre? Jo, det har det. Jeg har tatt flere grep. Hyggelig og konstruktive tar jeg til meg. Tenk å få forståelse i den situasjonen jeg er i nå og det å føle jeg mister livet mitt helt. Føler det er mye sarkasme og anner ikke om det er ment fint eller hva noe lengre 🥲Men alltid få sånne hakk med selvmedlidenhet og offer og hakk i plata osv. Det er vel ikke ment hyggelig eller? Det sårer. Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du skjønne at en sånn kan såre? Jo, det har det. Jeg har tatt flere grep. Hyggelig og konstruktive tar jeg til meg. Tenk å få forståelse i den situasjonen jeg er i nå og det å føle jeg mister livet mitt helt. Føler det er mye sarkasme og anner ikke om det er ment fint eller hva noe lengre 🥲Men alltid få sånne hakk med selvmedlidenhet og offer og hakk i plata osv. Det er vel ikke ment hyggelig eller? Det sårer. Anonymkode: 155b5...fb7 Jeg er et sårbart menneske som ikke er hardbarka på noen som helst måte. Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er et sårbart menneske som ikke er hardbarka på noen som helst måte. Anonymkode: 155b5...fb7 Først ble jeg glad for en fin og hyggelig samtale som forsto meg kanskje litt og så fikk jeg motsatt følelse og skjønte ikke hva skjer her. Mener personen noe med det eller? Jeg kan ikke gjøre så mye om du og andre ikke vil svare meg 🥲 Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.