AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men får disse trådene deg egentllig til å føle deg bedre? Sånn egentlig? Det virker jo ikke slik. Du har jo nå spurt de samme spørsmålene i 12 måneder og sitter fast med samme tankesett som du hadde 12 måneder siden. Så det ser jo ikke ut som om dette gir deg noen form for utvikling eller prosessering. Og du brusher raskt over dine fysiske utfordringer. De er jo viktige her. Hva er faktisk dine fysiske utfordinger og er det noe du kan få hjelp til? Anonymkode: e1f60...2b7 Jeg innrømmer at jeg står fast i en ting. Som jeg synes er så sårt og klarer ikke helt å finne meg i, men jeg gjør det men det gjør meg lei meg. Ja, det fysiske gjør alt hundre ganger verre enn om det var sånn at jeg kunne gjort noe annet her, men etter innabillitet her for en stund må det bli sånn. Håper ting blir bedre med tid, men det er og frykt tenk om jeg ikke blir det? Og det er og da det merkes så få jeg har. Både til hjelp og støtte. Og det er trist. Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg står fast i en ting. Som jeg synes er så sårt og klarer ikke helt å finne meg i, men jeg gjør det men det gjør meg lei meg. Ja, det fysiske gjør alt hundre ganger verre enn om det var sånn at jeg kunne gjort noe annet her, men etter innabillitet her for en stund må det bli sånn. Håper ting blir bedre med tid, men det er og frykt tenk om jeg ikke blir det? Og det er og da det merkes så få jeg har. Både til hjelp og støtte. Og det er trist. Anonymkode: 155b5...fb7 Så hva er dine fysiske utfordringer? Er det noe du kan gjøre for å bli bedre? Anonymkode: e1f60...2b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Så hva er dine fysiske utfordringer? Er det noe du kan gjøre for å bli bedre? Anonymkode: e1f60...2b7 Har hatt et inngrep så nå må jeg bare vente og se om jeg blir bedre så er nok en del hellingstid. Så ikke så mye jeg kan gjøre her. Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har hatt et inngrep så nå må jeg bare vente og se om jeg blir bedre så er nok en del hellingstid. Så ikke så mye jeg kan gjøre her. Anonymkode: 155b5...fb7 Du er veldig vag. Men uansett så vil det å terpe på det samme ikke hjelpe deg. Anonymkode: e1f60...2b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er veldig vag. Men uansett så vil det å terpe på det samme ikke hjelpe deg. Anonymkode: e1f60...2b7 Hva mener du med vag? Nå er jeg redd for å ikke bli bra. Og at jeg er så alene i dette og den tøffe tiden jeg har. Har det veldig vanskelig! Nei, det er sant, men det er ikke bare det samme. Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Synes dere det er fint å gi en hånd til dem som har det tøft? Eller bare leve ditt eget liv uten tanke for det? Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hva mener du med vag? Nå er jeg redd for å ikke bli bra. Og at jeg er så alene i dette og den tøffe tiden jeg har. Har det veldig vanskelig! Nei, det er sant, men det er ikke bare det samme. Anonymkode: 155b5...fb7 Hva er dine utfordringer rent fysisk? Og får du hjelp for dem? Anonymkode: e1f60...2b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er dine utfordringer rent fysisk? Og får du hjelp for dem? Anonymkode: e1f60...2b7 Blir innaktiv pga smerter og utfordring å gå ut osv. Har som sagt hatt et inngrep som kanskje kan bedre det, men det er ikke sikkert. Så er veldig redd for videre liv. Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Blir innaktiv pga smerter og utfordring å gå ut osv. Har som sagt hatt et inngrep som kanskje kan bedre det, men det er ikke sikkert. Så er veldig redd for videre liv. Anonymkode: 155b5...fb7 Ingen bryr seg om jeg aldri blir bra igjen evt. så klart. Ikke en som svarer på noe av det. Alle koser seg i sitt eget liv så klart. Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ingen bryr seg om jeg aldri blir bra igjen evt. så klart. Ikke en som svarer på noe av det. Alle koser seg i sitt eget liv så klart. Anonymkode: 155b5...fb7 Tenk om jeg aldri kan gjøre som jeg har gjort før, eller jobbe eller gjøre annet? Har en sånn sorg og er på bunn. Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Blir innaktiv pga smerter og utfordring å gå ut osv. Har som sagt hatt et inngrep som kanskje kan bedre det, men det er ikke sikkert. Så er veldig redd for videre liv. Anonymkode: 155b5...fb7 Du har hatt et inngrep som kanskje kan bedre det? Det er jo bra. Hva sier legen? Hva er det som er utfordringen for deg med å gå ut? Kan smertene bli bedre med trening, rehabilitering eller medisiner? Anonymkode: e1f60...2b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du har hatt et inngrep som kanskje kan bedre det? Det er jo bra. Hva sier legen? Hva er det som er utfordringen for deg med å gå ut? Kan smertene bli bedre med trening, rehabilitering eller medisiner? Anonymkode: e1f60...2b7 Takk til deg som tar deg tid til å svare meg! Virker som folk styrer unna sånne innlegg. Lettere å svare på hva skal du i pinsen. Ja, hatt et inngrep for et par uker siden som kan hjelpe og det er bra, men tenk om det ikke blir bedre? Har både vondt og er redd nå. Har såpass vondt etter inngrep som gjør at jeg ikke klarer å gå så mye rundt, men det er vel tidlig i hellings prosessen. Så det er kanskje håp for bedring. Er bare veldig lei meg og stresset for dette nå. Går på tabletter nå. Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk til deg som tar deg tid til å svare meg! Virker som folk styrer unna sånne innlegg. Lettere å svare på hva skal du i pinsen. Ja, hatt et inngrep for et par uker siden som kan hjelpe og det er bra, men tenk om det ikke blir bedre? Har både vondt og er redd nå. Har såpass vondt etter inngrep som gjør at jeg ikke klarer å gå så mye rundt, men det er vel tidlig i hellings prosessen. Så det er kanskje håp for bedring. Er bare veldig lei meg og stresset for dette nå. Går på tabletter nå. Anonymkode: 155b5...fb7 Men det er ting du kan gjøre som ikke krever at du må gå så mye. Kan du kjøre eller ta bussen til f.eks fritidsaktiviteter? Trenger da ikke gjøre ting som krever at du går, f.eks tur. Strikkekvelder, brettspillklubb eller andre ting som er mer stillesittende. Så kan du komme deg ut og treffe folk og fylle dagene med noe. Anonymkode: e1f60...2b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Men det er ting du kan gjøre som ikke krever at du må gå så mye. Kan du kjøre eller ta bussen til f.eks fritidsaktiviteter? Trenger da ikke gjøre ting som krever at du går, f.eks tur. Strikkekvelder, brettspillklubb eller andre ting som er mer stillesittende. Så kan du komme deg ut og treffe folk og fylle dagene med noe. Anonymkode: e1f60...2b7 Har vondt ved hver minste bevegelse her så er ikke klar for sånt enda så er ikke så bevegelig eller noe å gi på det sosiale planet med smerter her nå. Kanskje på et senere tidspunkt. Nå føles alt håpløst her. Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har vondt ved hver minste bevegelse her så er ikke klar for sånt enda så er ikke så bevegelig eller noe å gi på det sosiale planet med smerter her nå. Kanskje på et senere tidspunkt. Nå føles alt håpløst her. Anonymkode: 155b5...fb7 Hvor lang tid er det forventet å ta før du vet om inngrepet du har gjort vil hjelpe? Anonymkode: e1f60...2b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor lang tid er det forventet å ta før du vet om inngrepet du har gjort vil hjelpe? Anonymkode: e1f60...2b7 Tror det var 3-6 mnd før jeg vet mer om det. Så usikker fremtid føles det som her nå. Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Trist at andre mennesker betyr så lite, men det henger god sammen med svarene i den som skrev om å spise ute. Et menneske er glemt på 2 sekunder. Ingen bryr seg om jeg blir frisk igjen og ingen har tydeligvis lyst å svare meg på trådene mine. Trist synes jeg! Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Trist at andre mennesker betyr så lite, men det henger god sammen med svarene i den som skrev om å spise ute. Et menneske er glemt på 2 sekunder. Ingen bryr seg om jeg blir frisk igjen og ingen har tydeligvis lyst å svare meg på trådene mine. Trist synes jeg! Anonymkode: 155b5...fb7 Du må slutte med denne selvmedlidende fiskingen om å få svar. Du har jo fått to sider med svar bare i denne tråden! Du har også fått forklaringer på hvorfor du kanskje ikke får så mange svar alltid. Som vanlig tar du ikke til deg et ord av det folk skriver til deg og ramler tilbake til "Wow is me, mennesker er egoistiske og ingen bryr seg om meg". Hakk i plata, det holder nå. Anonymkode: e1f60...2b7 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Beste er vel bare å tie ihjel trådene dine. Ikke gi noe respons overhodet. Du setter jo ikke pris på svarene du får uansett. Så er bare bortkasta. Anonymkode: c72d5...03a 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Ja, det er det som blir gjort skjønner jeg. Ingen har lyst å svare meg. Eller bryr seg om hvordan jeg har det. Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.