Gå til innhold

Hvor omtenksom og oppmerksom er du ovenfor en venn som har det tøft?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men får disse trådene deg egentllig til å føle deg bedre? Sånn egentlig? Det virker jo ikke slik. Du har jo nå spurt de samme spørsmålene i 12 måneder og sitter fast med samme tankesett som du hadde 12 måneder siden. Så det ser jo ikke ut som om dette gir deg noen form for utvikling eller prosessering.

Og du brusher raskt over dine fysiske utfordringer. De er jo viktige her. Hva er faktisk dine fysiske utfordinger og er det noe du kan få hjelp til?

Anonymkode: e1f60...2b7

Jeg innrømmer at jeg står fast i en ting. Som jeg synes er så sårt og klarer ikke helt å finne meg i, men jeg gjør det men det gjør meg lei meg. 

Ja, det fysiske gjør alt hundre ganger verre enn om det var sånn at jeg kunne gjort noe annet her, men etter innabillitet her for en stund må det bli sånn. Håper ting blir bedre med tid, men det er og frykt tenk om jeg ikke blir det? Og det er og da det merkes så få jeg har. Både til hjelp og støtte. Og det er trist. 

Anonymkode: 155b5...fb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg innrømmer at jeg står fast i en ting. Som jeg synes er så sårt og klarer ikke helt å finne meg i, men jeg gjør det men det gjør meg lei meg. 

Ja, det fysiske gjør alt hundre ganger verre enn om det var sånn at jeg kunne gjort noe annet her, men etter innabillitet her for en stund må det bli sånn. Håper ting blir bedre med tid, men det er og frykt tenk om jeg ikke blir det? Og det er og da det merkes så få jeg har. Både til hjelp og støtte. Og det er trist. 

Anonymkode: 155b5...fb7

Så hva er dine fysiske utfordringer? Er det noe du kan gjøre for å bli bedre?

Anonymkode: e1f60...2b7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...