Gå til innhold

Klarer å holde fokus tross alt.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Jeg sa ikke til fact hvordan jeg var i natt for jeg bare informerte dem om mannen, er jo det jeg har vært opptatt av nå. Snakket mye i natt til hjelperne, min mor, min bror og Gud og var så forvirret. Så masse snø/energi i rommet og spurte hvem de var og de svarte de kom fra Djevelen. Jeg sa nå får dere slutte og for noe tull, fokuserte på mannen og sendte lys og kjærlighet og jeg så han inni meg og han smilte. Snakket til meg selv og sa at det order seg og nå må du ikke tenke negativt, sa at jeg vil bare sove og de hjalp meg å sove til slutt. Var jo oppe og tok en røyk og var helt fjern, så meg i speilet og det var ikke meg som var der. Jeg var mer paralysert enn redd men bekymret, taklet jeg dette bra?

I dag har det vært mye og er sliten men må passe på mannen, følger med hele tiden. Vil dere si jeg er en svak person? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke en svak person. Det du opplevde i natt har verken med svakhet eller styrke å gjøre, men er symptomer på sykdommen din. Jeg synes absolutt at du skulle ha fortalt om dette til FACT. 

stjernestøv
Skrevet
Vendi skrev (4 minutter siden):

Du er ikke en svak person. Det du opplevde i natt har verken med svakhet eller styrke å gjøre, men er symptomer på sykdommen din. Jeg synes absolutt at du skulle ha fortalt om dette til FACT. 

Takk for at du skriver jeg ikke er svak, kan fortelle det neste uke for nå er de ferdig tror jeg. Men jeg likte ikke sånn jeg var i natt, noen ganger blir det for mye i livet tror jeg. 

stjernestøv
Skrevet

Er ikke helt meg selv jeg heller og mannen er ikke seg selv, det er litt forvirrende men jeg må være den sterke nå. 

Skrevet (endret)

@nachnoo vet du hvor lenge hukommelsestap varer ved sterk hjernerystelse? Kraftig var det vel..

Endret av stjernestøv
Skrevet

Det er jo rart han ikke har hatt andre symptomer på det, kan det være noe annet? Han husker ikke at vi satt med han lenge på sykehuset i går en gang, det var et sjokk i går for han husket ingenting av livet sitt. I dag er det bedre men fremdeles forvirret. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...