AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg har vondt i hodet og er skikkelig sliten/kjørt. Vil helst ikke gå på jobb etterpå. Vanskelig å fokusere. Anonymkode: 3c62e...c1a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg dissosierer kraftig. Har tåkesyn og hørselsnedsettelse i timesvis etterpå. Amnesi. Helt tom i hodet. Alt går i saktefilm. Gradvis bedring i løpet av dagen, men det kan ta dager før jeg kommer mer til meg selv igjen. Selve perioden med terapi trigger så mye at jeg er i en kontinuerlig dissosiasjon, men graden varierer. For ikke så lenge siden, etter en tøff terapitime, ble jeg påminnet at jeg skulle holde en presentasjon et par timer senere. Det hadde jeg helt glemt. Møtte opp, men de ordene jeg sa gav ikke mye mening hverken for meg selv eller de som hørte på. Var helt i en annen verden og ante ikke hva jeg egentlig pratet om. På jobb er jeg helt borte. Henger ikke med på møter, får ikke produsert noe, får ikke med meg det som skjer og husker ingenting etterpå. Helt blank. Anonymkode: 5fff6...dda 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg dissosierer kraftig. Har tåkesyn og hørselsnedsettelse i timesvis etterpå. Amnesi. Helt tom i hodet. Alt går i saktefilm. Gradvis bedring i løpet av dagen, men det kan ta dager før jeg kommer mer til meg selv igjen. Selve perioden med terapi trigger så mye at jeg er i en kontinuerlig dissosiasjon, men graden varierer. For ikke så lenge siden, etter en tøff terapitime, ble jeg påminnet at jeg skulle holde en presentasjon et par timer senere. Det hadde jeg helt glemt. Møtte opp, men de ordene jeg sa gav ikke mye mening hverken for meg selv eller de som hørte på. Var helt i en annen verden og ante ikke hva jeg egentlig pratet om. På jobb er jeg helt borte. Henger ikke med på møter, får ikke produsert noe, får ikke med meg det som skjer og husker ingenting etterpå. Helt blank. Anonymkode: 5fff6...dda Det høres krevende ut! Hjelper terapien på sikt? Anonymkode: 3c62e...c1a 0 Siter
nachnoo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Spesielt i traumeterapi er tiden etter timene en stor påkjenning. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden nachnoo skrev (6 minutter siden): Spesielt i traumeterapi er tiden etter timene en stor påkjenning. Betyr det at terapien "virker"? Når det gjør vondt etterpå? Nå tenker jeg generelt for alle pasienter som strever. Anonymkode: 3c62e...c1a 0 Siter
nachnoo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Betyr det at terapien "virker"? Når det gjør vondt etterpå? Nå tenker jeg generelt for alle pasienter som strever. Anonymkode: 3c62e...c1a Det betyr at man har snakket om noe viktig ( og ikke om været ). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden nachnoo skrev (8 minutter siden): Det betyr at man har snakket om noe viktig ( og ikke om været ). Bra. Min kollega spurte meg om jeg følte meg bra nå når jeg hadde vært hos psykologen og fått "alt ut". Jeg svarte ja; men egentlig gjorde det jo mest bare vondt. Anonymkode: 3c62e...c1a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det høres krevende ut! Hjelper terapien på sikt? Anonymkode: 3c62e...c1a Må jo bare håpe på det. Vi har ikke funnet riktig nivå ennå. Anonymkode: 5fff6...dda 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må jo bare håpe på det. Vi har ikke funnet riktig nivå ennå. Anonymkode: 5fff6...dda Kjenner du på tillit og trygghet i terapien? Anonymkode: 3c62e...c1a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.