Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
Angstlei skrev (23 minutter siden):

Hvor lenge klarer man å ha det ille? I natt sov jeg ikke, bare skalv i kaldsvette. Er så ufattelig sliten.
Går fra å være trist å deprimert over til angstanfall, sånn er det hver jævli dag.
Jeg klarer ikke se at dette vil bli bedre, men er vel en del av sykdommen?

Noen må ha det ille tydeligvis, ikke vet jeg hvorfor for det er ikke godt å forstå seg på alt. Gikk du ikke til legen? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Noen må ha det ille tydeligvis, ikke vet jeg hvorfor for det er ikke godt å forstå seg på alt. Gikk du ikke til legen? 

Har ikke noe mer å hente hos han. Sier han har gjort det han kan gjøre. 

stjernestøv
Skrevet
Angstlei skrev (Akkurat nå):

For en tosk, du sliter jo som faen. Bytte lege? 

Skrevet
Angstlei skrev (33 minutter siden):

Har ikke lest tråden, men går du til behandling?

Anonymkode: 4e33e...0a4

Skrevet
Angstlei skrev (32 minutter siden):

Da må du finne andre muligheter for å bli bedre. Er du så psykisk syk at du ikke kan bli friskere? Om det er så tilfelle må du ha en form for støtte for å holde deg levende. Om det er et håp om å bli friskere og bedre, må du søke den form for hjelp til å bli bedre. Du lever og oppfører deg som at du ikke har krefter til å gjøre tiltak for å bli bedre. Du må jo få hjelp om det er en mulighet. Jeg ble friskere og bedre etter jeg var fullstendig ødelagt psykisk. Ikke håp for noe bedring, men jeg motbeviste det og ble sakte men sikkert friskere. 

Anonymkode: 2a86d...61d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...