Gå til innhold

Føler meg så nedfor akkurat nå, skoleslutt og alt på en gang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alt er ikke helt på stell i livet og sommer kan på en måte være en vemodig ting, takler ikke overganger så bra. Har ikke kjæreste, greit nok, det dukker kansje opp en etterhvert. Jeg er 35 og har to barn. Den eldste har vokst seg stor og snart 18år. Minsten er mye hos meg og er 11. Han drar til syden imorgen med sin far og nye kone og kjenner jeg sliter så med savn. Det er ille nok de dagene han skal til faren, men nå helt til syden. Mamma hjertet gråter 😌 Det at snart barneskolen også er over, er også vemodig. Kjenner tidsvis ellers litt nedstemthet/likegyldighet og alt føles så trist akkurat nå. Skjønner dere hva jeg mener? Håper på oppmuntrende ord som kan hjelpe på savnet til minsten. 

Anonymkode: 49faa...372

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...