Gå til innhold

Har vært her i snart syv år.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Vendi skrev (3 minutter siden):

Jeg klarer ikke å forklare det annerledes enn at man bare må trykke på brukernavnet sitt. 

Ok takk. Men står ikke der, får jo bare opp innstillinger osv. 

Endret av stjernestøv
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Ok takk. Men står ikke der, får jo bare opp innstillinger osv. 

Trykk på "Forside" så ser du profilbildet og nicket ditt ved siden av det. Så trykker du på nicket ditt. Da kommer du inn der vi mener. Scroll bittelitt nedover så skal du se det. Trenger faktisk ikke å scrolle heller. 

Det er der på den siden hvor du bytter profilbilde, så da har du vært der :)

Endret av Vendi
Skrevet (endret)
Vendi skrev (10 minutter siden):

Trykk på "Forside" så ser du profilbildet og nicket ditt ved siden av det. Så trykker du på nicket ditt. Da kommer du inn der vi mener. Scroll bittelitt nedover så skal du se det. Trenger faktisk ikke å scrolle heller. 

Ok jeg prøver igjen :) Nei får det ikke opp jeg altså, står bare innstillinger der hm. 

Endret av stjernestøv
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ok jeg prøver igjen :) Nei får det ikke opp jeg altså, står bare innstillinger der hm. 

Men lat som om du skal inn å bytte profilbilde. (Du gjorde jo det for ikke lenge siden). Det er der på den siden det står. 

Skrevet
Vendi skrev (1 minutt siden):

Men lat som om du skal inn å bytte profilbilde. (Du gjorde jo det for ikke lenge siden). Det er der på den siden det står. 

Ja kommer inn ditt men det står jo ikke noe årstall der. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja kommer inn ditt men det står jo ikke noe årstall der. 

Ok, det var rart 😕

Skrevet
Vendi skrev (1 minutt siden):

Ok, det var rart 😕

Ja veldig rart 😮 

Skrevet (endret)
Vendi skrev (41 minutter siden):

Nå fant jeg det også. Jeg også knotet litt. 03.01.2022 ble jeg med.

image.thumb.png.582d70d55c3427438530a1cda9587a6e.png

Endret av Vhanja
Skrevet
Vhanja skrev (11 minutter siden):

Nå fant jeg det også. Jeg også knotet litt. 03.01.2022 ble jeg med.

image.thumb.png.582d70d55c3427438530a1cda9587a6e.png

Times flyes by. :)

Skrevet

Administrasjonen tok bort Sakura da ble jeg til musikk medlem siden 3. Juni. 

Skrevet
Musikk skrev (51 minutter siden):

Administrasjonen tok bort Sakura da ble jeg til musikk medlem siden 3. Juni. 

Har du nettopp vært utestengt?

Anonymkode: 6aeb4...46c

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du nettopp vært utestengt?

Anonymkode: 6aeb4...46c

Jeg hadde en liten pause. 

Endret av Musikk
Skrevet

Jeg har vært her siden 1998. På profilen min står det 2013, det var trolig da den store omleggingen var og jeg tok Påskelilje som nick 💛

Skrevet
påskelilje skrev (3 minutter siden):

Jeg har vært her siden 1998. På profilen min står det 2013, det var trolig da den store omleggingen var og jeg tok Påskelilje som nick 💛

Det var lenge🙂  

Skrevet

Jeg var aktiv her inne den gang det var et chatteforum. Det vil vel si sånn ca slutten av 90-tallet/begynnelsen av 2000-tallet. Så sluttet jeg utover 2000-tallet. Har vært helt borte mange år, men begynt å lese litt de siste årene, og nå svare på innlegg siste året. 

Anonymkode: 43af3...5aa

Skrevet

Jeg er litt usikker, men jeg tenker siden 2023/2024. Ble syk i 2021, men var nede for telling de kommende årene.

Skrevet

Jeg har vært her like lenge som @Lillemus har vært mor ;) Husker doktor Ankers oppdatering «Lillemus har født», og jeg lurte på hva og hvem dette var for noe. 😅 Det var i forrige årtusen 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg var aktiv her inne den gang det var et chatteforum. Det vil vel si sånn ca slutten av 90-tallet/begynnelsen av 2000-tallet. Så sluttet jeg utover 2000-tallet. Har vært helt borte mange år, men begynt å lese litt de siste årene, og nå svare på innlegg siste året. 

Anonymkode: 43af3...5aa

Jeg og mener jeg var her når det gikk an å chatte. 

Skrevet
Glitter skrev (17 timer siden):

Kom til å tenke på at i august har jeg vært fast og aktiv doler i syv år. Som tiden har gått! 

Hvor lenge har du vært her? Skriv gjerne med brukernavn, det er litt uinteressant med AB i denne tråden. :)

I august har jeg vært her i 29 år... Herrefred. DOL åpnet i 1996 og jeg fant nettstedet i august 1997 via en lenke på dagbladet. Og vel... Dette er jo som Hotel California, "You can check out any time you like, but you can never leave"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...