Gå til innhold

Bare lurer siden jeg leste gamle innlegg.

Anbefalte innlegg

Skrevet
nachnoo skrev (Akkurat nå):

Det er en grunn til at man blir lettere irritert på noen enn på andre. Se mitt forrige innlegg. 

Ja, jeg har forstått hva du mener, men synes allikevel at du tar litt vel hardt i. Jeg har en dyp respekt for mennesket bak nicket Stjernestøv. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (1 minutt siden):

Det er en grunn til at man blir lettere irritert på noen enn på andre. Se mitt forrige innlegg. 

Jeg tror han som fagperson blir provosert og oppgitt når noen viser manglende evne til endring og utvikling. Han er veldig rasjonelt styrt og det kræsjer med stjernestøv som er 100 % emosjonsstyrt. 

Anonymkode: 5e989...a19

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og så har man de i den andre grøften som duller og luller mer med noen enn med andre...

Anonymkode: acabb...efb

Selvfølgelig behandler man folk ulikt, de responser man gir er jo rettet mot mottakeren - og mottakerne er forskjellige. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror han som fagperson blir provosert og oppgitt når noen viser manglende evne til endring og utvikling. Han er veldig rasjonelt styrt og det kræsjer med stjernestøv som er 100 % emosjonsstyrt. 

Denne tråden blir kanskje slettet etterhvert, for vi driver jo nå med brukerdebatt. Men jeg er helt uenig i det du skriver om Stjernestøv.  Egentlig litt rart at hun ikke får noe respekt for at hun har klart å ta så mye ansvar for seg selv at hun ikke har hatt en eneste innleggelse på veldig mange år, til tross for psykoselidelse. 

Skrevet
frosken skrev (3 minutter siden):

Jeg har en dyp respekt for mennesket bak nicket Stjernestøv. 

Det har jeg fått med meg for flere år siden.

Skrevet
nachnoo skrev (1 minutt siden):

Det har jeg fått med meg for flere år siden.

Regnet nok med det. Jeg er som sagt enig med deg når det gjelder hva som bør bringes inn i hvilke tråder på forum for psykiatri, men det er noen menneskelige aspekter jeg er uenig med deg i. 

AnonymBruker
Skrevet
frosken skrev (2 minutter siden):

Denne tråden blir kanskje slettet etterhvert, for vi driver jo nå med brukerdebatt. Men jeg er helt uenig i det du skriver om Stjernestøv.  Egentlig litt rart at hun ikke får noe respekt for at hun har klart å ta så mye ansvar for seg selv at hun ikke har hatt en eneste innleggelse på veldig mange år, til tross for psykoselidelse. 

Psykoselidelse har vel flere alvorlighetsgrader da. Og stjernestøv er vel ikke så hardt angrepet da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Psykoselidelse har vel flere alvorlighetsgrader da. Og stjernestøv er vel ikke så hardt angrepet da. 

Jeg tror kanskje du skal være litt tilbakeholdende med å mene så mye om det. 

AnonymBruker
Skrevet
frosken skrev (2 minutter siden):

Jeg mente ikke noe vondt med å være emosjonsstyrt, jeg er det selv. Stjernestøv er en sterk og klok dame som tar vare på både seg selv og de rundt seg. Mange som kunne lære mye av henne! 

Ikkeanonymnok
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I følge henne selv så har hun jo ikke psykoselidelse i det hele tatt.  

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Nei jeg forventer ikke at noen skal tro på det og jeg misjonerer ikke, jeg skriver jo bare hva jeg tror på. Det må gå an å respektere hverandre, ja være uenige går og an men ikke å bli sett ned på for det man tror på. At det er bare vås som noen skriver, det har jeg aldri skrevet til noen at det de skriver er vås. 

Vær akkurat som du er. Du har aldri vært ufin i kommentarene dine. At vi tror på forskjellige ting får det være takhøyde for.

I disse dagene flagger vi for Pride. Aksept for likeverd. Noe og tenke på.

Anonymkode: 2c6b2...e23

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (3 minutter siden):

I følge henne selv så har hun jo ikke psykoselidelse i det hele tatt.  

Og hva tenker du om det?

AnonymBruker
Skrevet
ISW skrev (3 timer siden):

Jeg velger å se på sånne ting på en litt annen måte. For min egen del ser jeg på Nachnoo som en sterk faglig ressurs som bidrar mye her inne, som jeg noen ganger er enig med (i diskusjoner om annet enn psykiatri) og andre ganger ikke. Jeg tenker at man kan ha meningsutvekslinger her inne, men at jeg ikke er så opptatt av om han på et menneskelig plan liker meg. Relasjonen er mer av en profesjonell karakter, opplever jeg. Litt sånn som jeg f.eks. har med min leder. Det jeg der er opptatt av, er at vi ivaretar hverandres interesser og jobber sammen til det beste for arbeidsgiveren vår. Her inne er det sentrale at de som har det vanskelig eller ikke får god nok hjelp av helsevesenet får den hjelp og støtte de trenger.

Det virker som utifra svarene dine her inne at det er viktig for deg å få Nachnoo sin aksept og godkjennelse.

Skrevet
frosken skrev (Akkurat nå):

Og hva tenker du om det?

Vel, jeg er ingen fagperson. Men ut i fra det jeg ser her inne så er jeg sterkt uenig i hennes mening om sin egen sykdom.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det virker som utifra svarene dine her inne at det er viktig for deg å få Nachnoo sin aksept og godkjennelse.

Nei.

Skrevet
frosken skrev (39 minutter siden):

Jeg synes nachnoo gjennom lang tid har vært veldig krass mot deg.  Virker som om han blir lettere irritert på deg enn på andre. Men han har også hjulpet deg:-)

Ja jeg vet, bare se hva han svarte meg. Kan ikke huske å ha svart noen sånn når de har stilt spørsmål, for en usympatisk fyr. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja jeg vet, bare se hva han svarte meg. Kan ikke huske å ha svart noen sånn når de har stilt spørsmål, for en usympatisk fyr. 

Jeg er nysgjerrig. Du har ved flere anledninger gitt uttrykk for at du er misfornøyd med nachnoo og hans råd, men likevel har du fortsatt å tagge han i spørsmål. Hvorfor gjør du det hvis du både føler at han ikke liker deg og i tillegg at du er misfornøyd med de tips og råd han kommer med?

Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Han er en humørsyk fyr!

Anonymkode: de4d0...c42

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (2 minutter siden):

Jeg er nysgjerrig. Du har ved flere anledninger gitt uttrykk for at du er misfornøyd med nachnoo og hans råd, men likevel har du fortsatt å tagge han i spørsmål. Hvorfor gjør du det hvis du både føler at han ikke liker deg og i tillegg at du er misfornøyd med de tips og råd han kommer med?

Har jeg det? Er ferdig med det nå, så opp til han fordi han er psykiater men er skuffet over han nå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er en humørsyk fyr!

Anonymkode: de4d0...c42

Godt han har gått av med pensjon, ville ikke likt å treffe ham på en dårlig dag på jobb 🤭

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...