Gå til innhold

Bare lurer siden jeg leste gamle innlegg.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kom du til dette?

Anonymkode: acabb...efb

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvordan kom du til dette?

Er nok pga det åndelige han mener jeg forsøpler forumet med, har fått mitt her og. Ikke alle liker det og sånn er det bare. Sikkert fordi jeg har vært av og på medisiner og kan jeg tenke meg, man skal jo bukke og neie og si ja til det. 

Endret av stjernestøv
Skrevet
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Er nok pga det åndelige han mener jeg forsøpler forumet med, har fått mitt her og. Ikke alle liker det og sånn er det bare. Sikkert fordi jeg har vært av og på medisiner og kan jeg tenke meg, man skal jo bukke og neie og si ja til det. 

Ja, hvordan hadde du likt at feks en Jehovas vitne hadde holdt på å misjonere slik du har holdt på?

Skrevet
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Det er naturlig å føle frustrasjon når man ser gjentatt mønster av at noen selvsaboterer uten å klare ta innover seg hva de gjør. Den frustrasjonen har ingenting å gjøre med å "bukke og neie og si ja".

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, hvordan hadde du likt at feks en Jehovas vitne hadde holdt på å misjonere slik du har holdt på?

Hadde ikke hatt noe imot det, vil ikke si at jeg misjonerer heller. Og det er mye psykiatri her inne også, er det og misjonering da? 

Skrevet
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Det er naturlig å føle frustrasjon når man ser gjentatt mønster av at noen selvsaboterer uten å klare ta innover seg hva de gjør. Den frustrasjonen har ingenting å gjøre med å "bukke og neie og si ja".

Ok. Men denne gangen er det jo annerledes, jeg føler meg roligere og får hjelp fra den andre siden om du tror det eller ikke. Ser jeg har rotet mye før men er ikke på den måten nå. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...