AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:18 Skrevet søndag kl 19:18 Jeg ville selv ikke det, er ofte kriminalitet med i bildet med slike som har sittet i fengsel, ville du? Anonymkode: 47df3...b71 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:30 Skrevet søndag kl 19:30 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg ville selv ikke det, er ofte kriminalitet med i bildet med slike som har sittet i fengsel, ville du? Anonymkode: 47df3...b71 Spørs veldig på hva og hvem... Anonymkode: fc90a...f69 0 Siter
Musikk Skrevet søndag kl 19:33 Skrevet søndag kl 19:33 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spørs veldig på hva og hvem... Anonymkode: fc90a...f69 Enig med deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:33 Skrevet søndag kl 19:33 Høflig, hyggelig og vennlig med vedkommende ja, men ville ikke vært venn . Anonymkode: e9836...40e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:33 Skrevet søndag kl 19:33 Generelt sett nei, så finnes det sikkert unntak. Anonymkode: 8655b...b0c 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet søndag kl 19:39 Skrevet søndag kl 19:39 Hvis det var ett engangstilfelle for mange år siden så hadde jeg ikke hatt problemer med det. Men en notorisk kriminell, eller en psykopat nei. 0 Siter
Lady HM Skrevet søndag kl 19:51 Skrevet søndag kl 19:51 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg ville selv ikke det, er ofte kriminalitet med i bildet med slike som har sittet i fengsel, ville du? Anonymkode: 47df3...b71 Kommer helt an på historikken! 1 Siter
UtakknemligDiva Skrevet søndag kl 20:05 Skrevet søndag kl 20:05 Jeg er god venn med en som har vært i fengsel, så ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:10 Skrevet søndag kl 20:10 Lady HM skrev (12 minutter siden): Kommer helt an på historikken! Ja det er jo klart det, det er jo mange årsaker til at en havner i buret. Men jeg er skeptisk til dem som har sittet inne grunnet vold, kriminalitet og slike ting. Men har heldigvis ikke kontakt med noen slike heller. Anonymkode: 47df3...b71 0 Siter
Ftss Skrevet søndag kl 20:21 Skrevet søndag kl 20:21 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja det er jo klart det, det er jo mange årsaker til at en havner i buret. Men jeg er skeptisk til dem som har sittet inne grunnet vold, kriminalitet og slike ting. Men har heldigvis ikke kontakt med noen slike heller. Anonymkode: 47df3...b71 "Men jeg er skeptisk til dem som har sittet inne grunnet vold, kriminalitet og slike ting." Kriminalitet er vell en fellesnevner for alle som sitter i fengsel? Jeg har ikke noe problemer med å være venn med noen som har sittet i fengsel, kommer an på. Skal være relativt grove ting. De fleste er folk som har kommet litt skeivt ut tidlig i livet. 2 Siter
Lady HM Skrevet søndag kl 20:26 Skrevet søndag kl 20:26 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja det er jo klart det, det er jo mange årsaker til at en havner i buret. Men jeg er skeptisk til dem som har sittet inne grunnet vold, kriminalitet og slike ting. Men har heldigvis ikke kontakt med noen slike heller. Anonymkode: 47df3...b71 Alle som sitter inne har gjort noe kriminelt 🤦♀️ 1 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:36 Skrevet søndag kl 20:36 Ja og mange driver samme stilen når dem er ute igjen. Anonymkode: 47df3...b71 0 Siter
XbellaX Skrevet søndag kl 21:08 Skrevet søndag kl 21:08 Naturligvis kunne jeg vært venn med noen som har sittet inne. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:16 Skrevet søndag kl 21:16 Har en kompis som satt inne for å ha kjørt altfor fort som 18-åring. Har ingen problemer med det. Har også en i familien som har sittet inne for fyllekjøring. Har ikke noe problemer med å ha kontakt med ham heller. Kjenner også flere andre som har sittet innenfor ulike ting. De har alle lært av sine feil, og har endret handlingsmønster siden det. En person er så mye mer enn enkelthandlingene sine. Noen blir tatt; andre slipper unna. Dessuten er det ikke alle som forteller at de har hatt en fortid bak murene, og dermed kan det godt hende jeg omgås mennesker med tidligere soning bak seg, uten at jeg kjenner til det. Men de som aktivt driver med kriminalitet som går utover andre; de holder jeg en høflig avstand til. Anonymkode: acda8...166 0 Siter
psykedeliker Skrevet mandag kl 08:10 Skrevet mandag kl 08:10 Lady HM skrev (11 timer siden): Alle som sitter inne har gjort noe kriminelt 🤦♀️ Kriminalitet og lovbrudd er to forskjellige ting. Begge kan føre til fengselsstraff. 0 Siter
Lady HM Skrevet mandag kl 08:17 Skrevet mandag kl 08:17 psykedeliker skrev (6 minutter siden): Kriminalitet og lovbrudd er to forskjellige ting. Begge kan føre til fengselsstraff. Alle straffbare lovbrudd er kriminelle handlinger. 0 Siter
psykedeliker Skrevet mandag kl 08:26 Skrevet mandag kl 08:26 Lady HM skrev (8 minutter siden): Alle straffbare lovbrudd er kriminelle handlinger. Ifølge politiets definisjon, ja. Men politiet har ikke enerett på kriminalitetsbegrepet i et samfunn. 0 Siter
Glitter Skrevet mandag kl 09:13 Skrevet mandag kl 09:13 Ja, men det kommer an på hva de har gjort. Jeg fikk en fengselsdom som ble omgjort til samfunnstjeneste av hensyn til min psykiske helse og at handlingen ble gjort under alvorlig psykisk sykdom. Har ikke mistet venner av det. Men jeg har veldig få venner fra før av. 1 Siter
Eva Sofie Skrevet mandag kl 10:40 Skrevet mandag kl 10:40 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg ville selv ikke det, er ofte kriminalitet med i bildet med slike som har sittet i fengsel, ville du? Anonymkode: 47df3...b71 Nei, det har jeg ingen problemer med, så sant personen velger å ta et bevisst valg om å holde seg unna kriminalitet etter fengselsstraffen. 0 Siter
Ekstra Skrevet mandag kl 10:41 Skrevet mandag kl 10:41 Jeg ville ikke latt være å være venner med noen på grunnlag av at de en gang har sittet i fengsel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.