grublings Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 I dag hørte jeg om en som hadde papirer på at han var normal. Vi som ikke har det, vi er kanskje gale vi da? hæ? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 jeg har (ET TONN) papirer på at jeg er gal.... ..................så ta det helt med ro du... *trøster* 0 Siter
mettewa Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Jepp, klin gærne. Sikkert hiv-smittet også, hvis man da ikke har vært og tatt en test og fått papirer på at man ikke har hiv ;-) 0 Siter
leenie Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Ve den dagen jeg har papirer på det! Hva er det som er så kult med å være ansett som normal i dette samfunnet?? Og hvem har gitt ham papirer på det? Og hva er definisjonen på "normal"? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 De som har behov for papirer på att de er normale, de må være klin galne ! Mvh 0 Siter
grublings Skrevet 24. april 2002 Forfatter Skrevet 24. april 2002 Ve den dagen jeg har papirer på det! Hva er det som er så kult med å være ansett som normal i dette samfunnet?? Og hvem har gitt ham papirer på det? Og hva er definisjonen på "normal"? Det gjaldt en type i nabolaget som har gått bersjerk opptil fler ganger og banket opp folk og stukket med kniv. Jeg mente at vedkommende ikke kan være ved sine *fulle fem*, men fikk da opplyst at "han har papirer på at han ikke er gæær'n". Kan ikke si jeg ble imponert av opplysningen. :-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Det gjaldt en type i nabolaget som har gått bersjerk opptil fler ganger og banket opp folk og stukket med kniv. Jeg mente at vedkommende ikke kan være ved sine *fulle fem*, men fikk da opplyst at "han har papirer på at han ikke er gæær'n". Kan ikke si jeg ble imponert av opplysningen. :-) i den situasjonen hadde jeg blitt MEGET bekymret for å si det sånn... 0 Siter
leenie Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Det gjaldt en type i nabolaget som har gått bersjerk opptil fler ganger og banket opp folk og stukket med kniv. Jeg mente at vedkommende ikke kan være ved sine *fulle fem*, men fikk da opplyst at "han har papirer på at han ikke er gæær'n". Kan ikke si jeg ble imponert av opplysningen. :-) Men da er han med andre ord strafferettslig tilregnelig? Eller? 0 Siter
grublings Skrevet 24. april 2002 Forfatter Skrevet 24. april 2002 Men da er han med andre ord strafferettslig tilregnelig? Eller? Baneheia-morderne ble jo regna som tilregnelig og strafferettslig ansvarlig, så da vil jeg anta at denne fyren også vil bli det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.