Gjest elapela Skrevet 25. april 2002 Skrevet 25. april 2002 I hvilket nordisk land bodde Van Morrison i mange år? Ville vært kjekt om noen visste det, og kunne fortelle meg det. 0 Siter
stone Skrevet 25. april 2002 Skrevet 25. april 2002 Jeg skal spørre ham! Når du allikevel har han på tomannnshånd. Kan du be han om å sende meg alle platene han har utgitt, signere dem og legge ved noen pund i pakken? (Bare som erstatning for lommerusket, du vet) *klem* 0 Siter
Gjest elapela Skrevet 25. april 2002 Skrevet 25. april 2002 Når du allikevel har han på tomannnshånd. Kan du be han om å sende meg alle platene han har utgitt, signere dem og legge ved noen pund i pakken? (Bare som erstatning for lommerusket, du vet) *klem* Hvorfor kan dere ikke svare på det som blir spurt om i stedetfor å snakke tull med hverandre under mitt innlegg? 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 25. april 2002 Skrevet 25. april 2002 Hvorfor kan dere ikke svare på det som blir spurt om i stedetfor å snakke tull med hverandre under mitt innlegg? Jeg har da ikke snakket tull!! det var et svar til deg- men når du er så sur, så gidder jeg ikke ( 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 25. april 2002 Skrevet 25. april 2002 Når du allikevel har han på tomannnshånd. Kan du be han om å sende meg alle platene han har utgitt, signere dem og legge ved noen pund i pakken? (Bare som erstatning for lommerusket, du vet) *klem* Platene...OK....men jeg tror nok du får satse på lommerusket....men herregud, du fikk jo alt fra vintertøyet mitt for noen uker siden...har du glemt det???? Eller -----spiser du lommerusk? Klem 0 Siter
Gjest princessa Skrevet 25. april 2002 Skrevet 25. april 2002 Jeg er ikke sikker på om det er der han bodde i mange år, men han ble i hvert fall født i Irland. 0 Siter
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 25. april 2002 Skrevet 25. april 2002 http://www.makemedance.no/shared/ArtistDetail.asp?ArtistID=274 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.