Gå til innhold

TIl gutter med stort frontparti! :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ikke fordi det har noe med underbukser å gjøre, men spørsmålet ditt fikk meg til å tenke tilbake et par titals år sånn cirka.

Husker du 2002 buksene?

Hvordan løste du problemet med å være "kul nok", og samtidig få plass til både junior og ballene?

Mvh

Ikke fordi det har noe med underbukser å gjøre, men spørsmålet ditt fikk meg til å tenke tilbake et par titals år sånn cirka.

Husker du 2002 buksene?

Hvordan løste du problemet med å være "kul nok", og samtidig få plass til både junior og ballene?

Mvh

If my memory serves me correctly, så var 2002- og Puss & Kram- buksene hotte på midten av 70 tallet. Som du korrekt observerte kan det umulig ha vært plass til skikkelig utstyr i slike, slik at effekten på mannens edlere deler, var som på føttene til kinesiske kvinner. De forble gutteaktige små og deformerte, ja nærmest usynlige *vinker med lillefingeren*

Derfor ble disse gutta, som ble alvorlig skadd i sin manndom av disse påklistrede buksene, skjeggbeprydede sosialister med busseruller, og de gikk alltid først i 8. mars togene og sang høyest med sine falsettstemmer og lydløse og anatomisk korrekte fotformsko.

Alle vet jo at disse guttene nå er ensomme og forlatte, til tross for akademiske titler så lange som vonde år, diverse solidaritetshandlinger med alt som er svakere enn gjennomsnittet og kunnskapen om minst 100 vegetarretter utenat.

Så lenge kona aldri fikk pikk, tok det ikke lang tid før hun lot rødvin være rødvin, solidaritet være solidaritet, og tok med seg ungene til en snekker som brukte utstyret sitt uten noen dikkedarer...

Annonse

If my memory serves me correctly, så var 2002- og Puss & Kram- buksene hotte på midten av 70 tallet. Som du korrekt observerte kan det umulig ha vært plass til skikkelig utstyr i slike, slik at effekten på mannens edlere deler, var som på føttene til kinesiske kvinner. De forble gutteaktige små og deformerte, ja nærmest usynlige *vinker med lillefingeren*

Derfor ble disse gutta, som ble alvorlig skadd i sin manndom av disse påklistrede buksene, skjeggbeprydede sosialister med busseruller, og de gikk alltid først i 8. mars togene og sang høyest med sine falsettstemmer og lydløse og anatomisk korrekte fotformsko.

Alle vet jo at disse guttene nå er ensomme og forlatte, til tross for akademiske titler så lange som vonde år, diverse solidaritetshandlinger med alt som er svakere enn gjennomsnittet og kunnskapen om minst 100 vegetarretter utenat.

Så lenge kona aldri fikk pikk, tok det ikke lang tid før hun lot rødvin være rødvin, solidaritet være solidaritet, og tok med seg ungene til en snekker som brukte utstyret sitt uten noen dikkedarer...

He-he-he........

Nå sitter jeg her og ler høyt....:-)

En superb fremstilling av historien! Og ikke minst gir den svar på mer enn hva jeg spurte om - men som jeg også har lurt på.

Denne bør du ta vare på og publisere i egnede fora....

Hilsen fra en fremdeles "glisende"

He-he-he........

Nå sitter jeg her og ler høyt....:-)

En superb fremstilling av historien! Og ikke minst gir den svar på mer enn hva jeg spurte om - men som jeg også har lurt på.

Denne bør du ta vare på og publisere i egnede fora....

Hilsen fra en fremdeles "glisende"

Tror du Sør brukte mye 2002? ;-)

Ha ha! : )

Det ER faktisk et problem å finne bh, men mindre problem å finne boxere til gutter vil jeg tro!

Morsom i dag du!

Nååååneeeei, du ser jo at flere av gutta som har svart, går uten underbukser fordi de ikke finner noen som passer...

Så har man et STORT problem, så har man et stort problem.... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...