Mistrale Skrevet 26. april 2002 Skrevet 26. april 2002 Saken er den at jeg har Netcom Young Talk (flex), noe som i og for seg er greit nok. Bindingstiden er fram til desember. Jeg har også personsvar. Problemet derimot, er det at jeg nesten hver helg befinner meg på steder hvor kun Telenor har dekning.... Hadde vært rimelig praktisk å kunne vidrekoble til enten et Telenormobil-nummer, eller til et hjem-nummer. (telenor) Når jeg prøver, får jeg bare beskjed om at tjenesten ikke er utført... Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Er utrolig takknemlig for all hjelp! 0 Siter
Snuspet Skrevet 26. april 2002 Skrevet 26. april 2002 Hei! Hva med å ringe Netcom kundeservice på tlf 05050 og spørre der? Jeg kan viderekoble min Netcom-mobil, men den har et "dyrt" firma-abonnement. Håper det ordner seg! MVH 0 Siter
Snuspet Skrevet 26. april 2002 Skrevet 26. april 2002 Hei! Hva med å ringe Netcom kundeservice på tlf 05050 og spørre der? Jeg kan viderekoble min Netcom-mobil, men den har et "dyrt" firma-abonnement. Håper det ordner seg! MVH Kom til å tenke på noe. Husker du å taste TO stjerner først? 0 Siter
Mistrale Skrevet 26. april 2002 Forfatter Skrevet 26. april 2002 Kom til å tenke på noe. Husker du å taste TO stjerner først? Skal prøve å ringe dem senere i dag =) Har en nokia, og vidrekobler ved å gå inn på ""viderekobling" fra hovedmenyen... Skal jeg bruke stjerner der og? 0 Siter
Snuspet Skrevet 26. april 2002 Skrevet 26. april 2002 Skal prøve å ringe dem senere i dag =) Har en nokia, og vidrekobler ved å gå inn på ""viderekobling" fra hovedmenyen... Skal jeg bruke stjerner der og? Jeg har også en Nokia-telefon, men jeg viderekobler på den "ordinære" måten. Taster **21*nummeret# Når jeg skal oppheve viderekoblingen taster jeg ##21# Prøv du. Kanskje det fungerer da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.