Lionn Skrevet 27. april 2002 Forfatter Skrevet 27. april 2002 Må en være skitten for å være mindre dillete enn deg? ;-) Jeg holder meg normalt rein og kledd, men bruker ikke sminke, og klær kjøper jeg uhyre sjelden. Men blir det ikke kjedelig å alltid fly rundt i gamle klær? 0 Siter
Lillelurven Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Ho du snakka om kuinn næstn ha vært mæ.Men æ stod ikkje opp så tidlig. Men, æ kom heller førr sint på skola, enn å kom uten krigsmaling! En dag bestæmte æ mæ førr å vær tøff, møtte opp uten brunkræm osv. Og ho lærerinna vi hadde, trudde æ va sjuk. Æ så så bleik og dratt ut. Så æ kuinn gjerna bære få gå hjæm! Ja, takk! Æ har dill på badet, men æ bruke vel 20 min. så e æ færdig tel fæst. I dag, om æ ikkje sovna a`ska æ førræst`n på blueskonsært. Digg! 0 Siter
Lionn Skrevet 27. april 2002 Forfatter Skrevet 27. april 2002 Ho du snakka om kuinn næstn ha vært mæ.Men æ stod ikkje opp så tidlig. Men, æ kom heller førr sint på skola, enn å kom uten krigsmaling! En dag bestæmte æ mæ førr å vær tøff, møtte opp uten brunkræm osv. Og ho lærerinna vi hadde, trudde æ va sjuk. Æ så så bleik og dratt ut. Så æ kuinn gjerna bære få gå hjæm! Ja, takk! Æ har dill på badet, men æ bruke vel 20 min. så e æ færdig tel fæst. I dag, om æ ikkje sovna a`ska æ førræst`n på blueskonsært. Digg! Men du::Hvorfor skriver du på det derre grautmålet? 0 Siter
asterix Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Men blir det ikke kjedelig å alltid fly rundt i gamle klær? Kjedelig? På hvilken måte er nye klær mindre kjedelige enn gamle? Synes klær er kjedelig uansett jeg, særlig det å kjøpe dem, dermed blir det jo enda mer kjedelig om jeg skulle holde på å kjøpe klær stadig vekk. 0 Siter
Lillelurven Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Men du::Hvorfor skriver du på det derre grautmålet? Æ gjør det kvær gang æ e i godt humør! Bokmålinnlæggan mine representer elendige daga! :-) Nynorsk, væl, så langt har æ ikkje søkke ennu! 0 Siter
Lionn Skrevet 27. april 2002 Forfatter Skrevet 27. april 2002 Kjedelig? På hvilken måte er nye klær mindre kjedelige enn gamle? Synes klær er kjedelig uansett jeg, særlig det å kjøpe dem, dermed blir det jo enda mer kjedelig om jeg skulle holde på å kjøpe klær stadig vekk. Klart det er kjedeligere å ta på seg noe man har gått med i årevis, fremfor å ta på seg helt nye klær. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.