Gjest trrragisk Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 så blir jeg tatt for å trenge hjelp, og det er så forbaska latterlig!! har ikke vært på skolen på en uke (som om det er noe nytt!), så blir dame jeg kjenner bekymra og ringer rundt, får ikke tak i meg, for jeg vil heller ligge å sove enn å gidde svare telefon. Så får hu ikke tak i meg, og innbiller seg at hu må ringe politiet! argh. heldigvis fikk hu tak i meg før det skjedde da. og psyken min som er så overbevist om at han kan hjelpe meg med å snakke, han mumla om østmarka da jeg hadde nevnt noe med ei hagle + at jeg ikke ville ha flere snakke-timer, så ok får vel fortsette å snakke da. det er bare så latterlig at de tar så jævla feil. jeg babler alltid om å skyte meg før jeg skal ha mensen, sånn har jeg da alltid vært. har det fint etterpå er bare så jævla lat, gidder ikke gå på skolen jeg, for jeg er en bortskjemt drittunge som bare ligger å sover og bruker opp morsarven på drit!! blæææææææh kan de ikke bare innse at jeg er en drittunge og gi meg opp, så jeg kan få være i fred i senga mi! er ikke deprimert heller altså, fordi når jeg først gidder å stå opp, så kan jeg ut å trene og shoppe masse klær og spise mat med venner etc. jiiiiha 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50459-jeg-er-lat-og-bortskjemt-haha/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Z@pvir Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Alt det du skriver virker på meg som et stort rop om hjelp. Kan nemlig kjenne meg igjen i det meste. Særlig alle nedturene hver før mensen hver eneste bidige måned. Du bør være takknemlig for at folk gidder å bry seg om deg. Tipper du egentlig ville savnet det hvis de hadde sluttet med det. Men det er du nok ikke i stand til å se slik du har det nå... Du er heldig som har en terapeut å snakke med. Hold på det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50459-jeg-er-lat-og-bortskjemt-haha/#findComment-197673 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kantsji Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 du høres ut som ei jeg vet av. som er ekstremt enten eller. veldig vanskelig å vite hvor man har henne. trist at du blir så sur over at mennesker prøver å vise omtanke for deg. selv kan jeg bare drømme om å få noe oppmerksomhet.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50459-jeg-er-lat-og-bortskjemt-haha/#findComment-202700 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trragisk Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 du høres ut som ei jeg vet av. som er ekstremt enten eller. veldig vanskelig å vite hvor man har henne. trist at du blir så sur over at mennesker prøver å vise omtanke for deg. selv kan jeg bare drømme om å få noe oppmerksomhet.... vel, men jeg vil egentlig ikke ha oppmerksomhet,jeg vil bare ha det bedre. og oppmerksomheten jeg får bare ved å være det dårlige mennesket jeg har blitt får meg bare til å forakte meg selv mer og mer, og hva det fører til trenger jeg vil ikke si 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50459-jeg-er-lat-og-bortskjemt-haha/#findComment-202770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kantsji Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 vel, men jeg vil egentlig ikke ha oppmerksomhet,jeg vil bare ha det bedre. og oppmerksomheten jeg får bare ved å være det dårlige mennesket jeg har blitt får meg bare til å forakte meg selv mer og mer, og hva det fører til trenger jeg vil ikke si kanskje du skal prøve å si dette til dem. de vet jo tydeligvis ikke hvordan å få deg til å føle deg bedre, men det virker på meg som om de bare vil deg godt egentlig. hva tror du ville fått deg til å føle deg bedre? har du noen drømmer/tanker? veien er hard...men det er verdt det.......... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50459-jeg-er-lat-og-bortskjemt-haha/#findComment-203123 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trrragisk Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 kanskje du skal prøve å si dette til dem. de vet jo tydeligvis ikke hvordan å få deg til å føle deg bedre, men det virker på meg som om de bare vil deg godt egentlig. hva tror du ville fått deg til å føle deg bedre? har du noen drømmer/tanker? veien er hard...men det er verdt det.......... the only thing that can kill my pain is:overspise,spy,kutte,hive i seg litt piller,men det betyr ikke at jeg kommer til å ta livet av me, selv om jeg tenker på det hele tiden. men bare man slipper smerte er jo livet herlig, så det er bare å holde ut, og går det ikke hva er galt med et eksistensielt selvmord. ingenting og da burde de ikke prøve å stoppe meg om jeg vil og si jeg manipulerer folk, jeg har aldri ment å manipulere noen, jeg har bare ikke takla altfor store problemer riktig, for sier jeg noe så sier de bare "slutt å syt" men nå kjefter de på meg fordi jeg skal "holde alt hemmelig" hva faen?? men har lært nå ja....så slutt å plag meg..så skal ikke jeg plage dem heller. just let me be me without killing me but the me in me is already dead blæh hvorfor kan jeg ikke bare få ha et normalt humør, uten å bli kastet fra himmel til helvete hver sekund -er det så mye å be om? tydeligvis så nårjeg er ute å oppfører meg normalt og rolig, er det bare en fake maske, og jeg orker den ikke i lengden, men den er det eneste folk tåler jo. jeg er jo allerede død. jeg har ikke hatt noe selv i meg siden jeg var 14. hmpf.... og psyken sier jo selv at han ikke kan hjelpe meg, han kan ikke ta vekk smerten min. eksitensell smerte er ikke psykiatri,hvorfor skal jeg da ha behandling????? bare for å oppføre meg så folk skal bli mindre bekymra! jaja..værsegod..skal bli snill pike jeg.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50459-jeg-er-lat-og-bortskjemt-haha/#findComment-203161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kantsji Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 the only thing that can kill my pain is:overspise,spy,kutte,hive i seg litt piller,men det betyr ikke at jeg kommer til å ta livet av me, selv om jeg tenker på det hele tiden. men bare man slipper smerte er jo livet herlig, så det er bare å holde ut, og går det ikke hva er galt med et eksistensielt selvmord. ingenting og da burde de ikke prøve å stoppe meg om jeg vil og si jeg manipulerer folk, jeg har aldri ment å manipulere noen, jeg har bare ikke takla altfor store problemer riktig, for sier jeg noe så sier de bare "slutt å syt" men nå kjefter de på meg fordi jeg skal "holde alt hemmelig" hva faen?? men har lært nå ja....så slutt å plag meg..så skal ikke jeg plage dem heller. just let me be me without killing me but the me in me is already dead blæh hvorfor kan jeg ikke bare få ha et normalt humør, uten å bli kastet fra himmel til helvete hver sekund -er det så mye å be om? tydeligvis så nårjeg er ute å oppfører meg normalt og rolig, er det bare en fake maske, og jeg orker den ikke i lengden, men den er det eneste folk tåler jo. jeg er jo allerede død. jeg har ikke hatt noe selv i meg siden jeg var 14. hmpf.... og psyken sier jo selv at han ikke kan hjelpe meg, han kan ikke ta vekk smerten min. eksitensell smerte er ikke psykiatri,hvorfor skal jeg da ha behandling????? bare for å oppføre meg så folk skal bli mindre bekymra! jaja..værsegod..skal bli snill pike jeg.. eksistensiell smerte er ikke psykiatiatri? !?? høres ut som du bør skifte psykolog/psykiater snarest. du skriver så mye, så jeg vet ikke helt hva jeg skal svare på av alt. men jeg tror det finnes hjelp for det du snakker om, men at du har havnet hos feil person. desverre. finnes det "duste-psykologer" og "duste-psykiatere", det vil si de som ikke oppfatter problemet ditt fordi dere er på forskjellige plan eller hva man skal kalle det. legen min, og venner med erfaring, har gang på gang understreket : om behandleren din ikke får til å hjelpe deg med å få det bedre, har du ikke blitt gitt rett behandler! kanskje dette gjelder deg også? i så fall må du ta deg en prat med legen din, og få han/henne til å sende deg til noen andre som bruker andre metoder/måter å tenke på.for jeg tror du ønsker å få det bedre... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50459-jeg-er-lat-og-bortskjemt-haha/#findComment-203178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trragisk Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 eksistensiell smerte er ikke psykiatiatri? !?? høres ut som du bør skifte psykolog/psykiater snarest. du skriver så mye, så jeg vet ikke helt hva jeg skal svare på av alt. men jeg tror det finnes hjelp for det du snakker om, men at du har havnet hos feil person. desverre. finnes det "duste-psykologer" og "duste-psykiatere", det vil si de som ikke oppfatter problemet ditt fordi dere er på forskjellige plan eller hva man skal kalle det. legen min, og venner med erfaring, har gang på gang understreket : om behandleren din ikke får til å hjelpe deg med å få det bedre, har du ikke blitt gitt rett behandler! kanskje dette gjelder deg også? i så fall må du ta deg en prat med legen din, og få han/henne til å sende deg til noen andre som bruker andre metoder/måter å tenke på.for jeg tror du ønsker å få det bedre... hvorfor bytte behandler? det er jo sant det han sier da. har du en deprisjon eller noe sånt, så kan han selvfølgelig hjelpe deg. men når smerten din er etter overgrep eller dødsfall eller feil du har gjort, så sitter den der og da kan den ikke fjernes med piller, men man må ta tiden til hjelp osv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50459-jeg-er-lat-og-bortskjemt-haha/#findComment-203193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kantsji Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 hvorfor bytte behandler? det er jo sant det han sier da. har du en deprisjon eller noe sånt, så kan han selvfølgelig hjelpe deg. men når smerten din er etter overgrep eller dødsfall eller feil du har gjort, så sitter den der og da kan den ikke fjernes med piller, men man må ta tiden til hjelp osv. . smerte etter overgrep,dødsfall og/eller feil man er gjort er også smerte. det finnes andre lidelser enn depresjon. tiden heller alle sår sier man. om du vil glemme eller fortrenge. da enter du kanskje opp som søstra mi, men du virker forbi det allerede kanskje? jeg bare kommer med tanker jeg. er ikke nødvendigvis depresjon du har, men som sagt...det finnes andre, til og med verre smerter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50459-jeg-er-lat-og-bortskjemt-haha/#findComment-203294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kantsji Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 hvorfor bytte behandler? det er jo sant det han sier da. har du en deprisjon eller noe sånt, så kan han selvfølgelig hjelpe deg. men når smerten din er etter overgrep eller dødsfall eller feil du har gjort, så sitter den der og da kan den ikke fjernes med piller, men man må ta tiden til hjelp osv. . smerte etter overgrep,dødsfall og/eller feil man har gjort er også smerte. det finnes andre lidelser enn depresjon. tiden heler alle sår sier man. om du vil glemme eller fortrenge. da enter du kanskje opp som søstra mi, men du virker forbi det allerede kanskje? jeg bare kommer med tanker jeg. er ikke nødvendigvis depresjon du har, men som sagt...det finnes andre, til og med verre smerter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50459-jeg-er-lat-og-bortskjemt-haha/#findComment-203295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.